basketteam Posted October 15, 2008 Report Share Posted October 15, 2008 con l'altro patronato del super Admin indico questo sondaggio per capir esattamente chi xe un e chi xe l'altro... anche perchè quando Maurice ne aprirà el porton del gran Ducato de Duin per farne entrar nel suo regno volesi esser preparà sulle alte cariche de una casa reale :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted October 15, 2008 Report Share Posted October 15, 2008 el ciambelier xe quel che fa i donuts, no go dubi! El ciambellano me ricorda un autista "tondo" a Tunisi, quindi voto quel complimenti per gaverla mesa come opzion, xe esatamente la mia opinion Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted October 15, 2008 Report Share Posted October 15, 2008 El ciambellano chiaramente xe quel che fa le ciambelle. El ciambellier xe quel che magna le ciambelle fatte dal ciambellano. In ambedue i casi go comunque scelto le opzioni "non sa, non risponde" :s'ciopado: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dido76 Posted October 15, 2008 Report Share Posted October 15, 2008 carica reale e quel vestido da ciapin cmq per eser un sondaggio serio manca de specificar chi xè el buco della ciambella Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babatriestina Posted October 16, 2008 Report Share Posted October 16, 2008 el ciambelliere fa le ciambelle. El ciambellano xe un a carica a corte, ma no solo de Inghilterra. Mia mama me contava che de giovine in una crociera la gaveva ballado col gran Ciambellano de Sua Maestà el re del Irak- un per de anni dopo i ga fatto uncolpo de stato e sia el re che el suo ciambellano xe finidi mal) e anche nella commedia de Tofano La Regina in berlina (el signor Bonaventura salva Cenerentola, sposada col re ma calunniada delle sorellastre) ghe xe un Gran Ciambellano. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renè Posted October 16, 2008 Report Share Posted October 16, 2008 Questo topic el fa giusto per mi, visto che per chi no lo sa, mi (sepur decadudo) per esteso son Renè, Principe imperiale d'Asburgo-Lorena e Granduca di Boemia!!! El ciambelan xè quel che fa quel che voio mi..el ciambelier xè quel che fa le ciambele come voio mi, seguendo le disposizioni del ciambelan che el ghe disi de far come che voio mi. Pulito no? salud a tut tut P.s.: Ma il medusiere se la medusa del ciambelador? E chi xè el ciambelador? Forsi un che el porta le ciambele e le meduse sù e zò col trator? ancora cari saluti dal Vostro Principe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
picia_tata Posted October 17, 2008 Report Share Posted October 17, 2008 ciambellano .. carica reale ciambelliere .. quel che magna le ciambelle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renè Posted October 18, 2008 Report Share Posted October 18, 2008 In un primo momento go pensà che el ciambelier fussi quel che costruisi i salvagenti!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tifone Posted October 19, 2008 Report Share Posted October 19, 2008 Per mi el ciambellano xe una carica reale e inveze il ciambelliere xe quel che fa le ciambelle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts