Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

con l'altro patronato del super Admin indico questo sondaggio per capir esattamente chi xe un e chi xe l'altro...

anche perchè quando Maurice ne aprirà el porton del gran Ducato de Duin per farne entrar nel suo regno volesi esser preparà sulle alte cariche de una casa reale :D :D :D

Inviato

el ciambelier xe quel che fa i donuts, no go dubi!

El ciambellano me ricorda un autista "tondo" a Tunisi, quindi voto quel :p complimenti per gaverla mesa come opzion, xe esatamente la mia opinion :D

Inviato

El ciambellano chiaramente xe quel che fa le ciambelle.

El ciambellier xe quel che magna le ciambelle fatte dal ciambellano.

In ambedue i casi go comunque scelto le opzioni "non sa, non risponde" :s'ciopado:

Inviato

el ciambelliere fa le ciambelle.

El ciambellano xe un a carica a corte, ma no solo de Inghilterra. Mia mama me contava che de giovine in una crociera la gaveva ballado col gran Ciambellano de Sua Maestà el re del Irak- un per de anni dopo i ga fatto uncolpo de stato e sia el re che el suo ciambellano xe finidi mal) e anche nella commedia de Tofano La Regina in berlina (el signor Bonaventura salva Cenerentola, sposada col re ma calunniada delle sorellastre) ghe xe un Gran Ciambellano.

Inviato

Questo topic el fa giusto per mi, visto che per chi no lo sa, mi (sepur decadudo) per esteso son Renè, Principe imperiale d'Asburgo-Lorena e Granduca di Boemia!!!

El ciambelan xè quel che fa quel che voio mi..el ciambelier xè quel che fa le ciambele come voio mi, seguendo le disposizioni del ciambelan che el ghe disi de far come che voio mi. Pulito no?

salud a tut tut

P.s.: Ma il medusiere se la medusa del ciambelador? E chi xè el ciambelador? Forsi un che el porta le ciambele e le meduse sù e zò col trator?

ancora cari saluti dal Vostro Principe

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro