assist Posted October 24, 2008 Report Share Posted October 24, 2008 L'esperienza de sti ultimi giorni per el mio ginocio me fa sentir el dover de esprimer i miei più sentiti ringraziamente alla clinica ospedaliero-universitaria de ortopedia dell'ospedale di Udine ( il S.Maria della Misericordia ). Un grazie sentitissimo a tutti: chi me ga operado ( grazie Professore, lo so che per lei io sono stato un caso come tanti, ma per me che mi ha messo a posto il ginocchio basta così), i medici specializzandi che i se ga sempre comportado con grande serietà, infermieri/e che xe stadi sempre gentili e disponibili per qualsiasi monada, i anestesisti che xe stadi molto esaustivi e che me domandava come che andava durante l'intervento, i portantini, el tecnico che me ga fatto i raggi ieri alle 16:30, chi me ga dado colazion pranzo e cena, el personale delle pulizie ( non meno importante dei altri )......xe stada per mi un'esperienza forte perchè un intervento chirurgico no se fa tutti i giorni, ma se te ga vizin delle persone che sa come comportarse con i malati, l'unica roba che me vien de dir xe GRAZIE DE CUOR!!!!!!! Xe offtopic ma penso che non sarà un problema: ringrazio tutti i utenti ( e non ) che me xe stadi vicin in sto momento e che se ga interessado costantemente su come che stavo. GRAZIE DE CUOR anche a voi, se persone speciali! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted October 24, 2008 Report Share Posted October 24, 2008 Son contento che te se ga trovado ben e che tutto xe andà come doveva Ora sii in gambotta e torna più saltellante de prima! :salta: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted October 24, 2008 Report Share Posted October 24, 2008 Come te go za dito, xe poco de far. La gentilezza che xe nei ospedai de Udine no la xe qua a Trieste, dove in molti xe smanieradi e senza cuor Adesso ghe vol solo un poco de sacrificio. Tien duro! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted October 24, 2008 Report Share Posted October 24, 2008 concordo con cucciolina.. mi son sta una volta quattro giorni in ospedal... e iera dottori sgarbatissimi e antipaticissimi.. i iunici che iera cocoli iera gli infermieri giovani e le pulitrici.. perfin gli inservienti che te porta de magnar iera antipatici .. e el magnar qua fazeva come iera la el cibo? anche qua bentornado comunque Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cassoggi.npc Posted October 24, 2008 Report Share Posted October 24, 2008 e bè si..... non te son el solo che gà dito che a udine xe un'altro mondo; te lo posso confermar personalmente che xe completamente diverso da quà, su tuti i fronti. nò per dir che quà xe pezo, ma là i vedi le robe in maniera diversa. per quel che riguarda l'ospedal dove te ieri, nela sua semplicità xe un super ospedal; (mi go frequentà el prontosoccorso un per de volte, e te digo che xe come te vedi nei telefilm americani.... otomila dotori , quaranta sale de visita, e niente file) cmq bentornato e bona guarigion e riabilitazion. :ok: ... ahh una domanda: no xe che nel tuo staf medico iera un certo dotor Paolo CoverBronz? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
basketteam Posted October 24, 2008 Report Share Posted October 24, 2008 e bravo mulo... cmq se no i te trattava ben te ne contavi e andavimo ben noi fora a chieder spiegazioni :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cassoggi.npc Posted October 25, 2008 Report Share Posted October 25, 2008 e bravo mulo... cmq se no i te trattava ben te ne contavi e andavimo ben noi fora a chieder spiegazioni :D ....ben dopo..... bona degenza casalinga! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starlite Posted October 25, 2008 Report Share Posted October 25, 2008 I lanfur xe sempre più avanti Bentornado Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renè Posted October 25, 2008 Report Share Posted October 25, 2008 Assist mi go mancà del forum per un mucio de tempo (ma no tanto..solo 782 anni circa..me go perso per un fià le ultime dò guere mondiali e la prima puntada de Settevoci con Pippo Baudo) e quindi no so ben coss che te xè capità..ma te fazo tanti auguri e te dago anca mi el bentornado Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted October 25, 2008 Author Report Share Posted October 25, 2008 ... ahh una domanda: no xe che nel tuo staf medico iera un certo dotor Paolo CoverBronz? No falisca, questo nome no me disi niente, me disp. @renè: me son rotto el crociato posteriore del ginocchio destro a febbraio scorso e lo go operado questo martedì Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starlite Posted October 25, 2008 Report Share Posted October 25, 2008 ... ahh una domanda: no xe che nel tuo staf medico iera un certo dotor Paolo CoverBronz? Ma xe quel famoso che meti a posto i genoci? Credo de conoserlo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts