Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

L'esperienza de sti ultimi giorni per el mio ginocio me fa sentir el dover de esprimer i miei più sentiti ringraziamente alla clinica ospedaliero-universitaria de ortopedia dell'ospedale di Udine ( il S.Maria della Misericordia ). Un grazie sentitissimo a tutti: chi me ga operado ( grazie Professore, lo so che per lei io sono stato un caso come tanti, ma per me che mi ha messo a posto il ginocchio basta così), i medici specializzandi che i se ga sempre comportado con grande serietà, infermieri/e che xe stadi sempre gentili e disponibili per qualsiasi monada, i anestesisti che xe stadi molto esaustivi e che me domandava come che andava durante l'intervento, i portantini, el tecnico che me ga fatto i raggi ieri alle 16:30, chi me ga dado colazion pranzo e cena, el personale delle pulizie ( non meno importante dei altri )......xe stada per mi un'esperienza forte perchè un intervento chirurgico no se fa tutti i giorni, ma se te ga vizin delle persone che sa come comportarse con i malati, l'unica roba che me vien de dir xe GRAZIE DE CUOR!!!!!!!

Xe offtopic ma penso che non sarà un problema: ringrazio tutti i utenti ( e non ) che me xe stadi vicin in sto momento e che se ga interessado costantemente su come che stavo. GRAZIE DE CUOR anche a voi, se persone speciali!

Inviato

concordo con cucciolina.. mi son sta una volta quattro giorni in ospedal... e iera dottori sgarbatissimi e antipaticissimi.. i iunici che iera cocoli iera gli infermieri giovani e le pulitrici.. perfin gli inservienti che te porta de magnar iera antipatici .. e el magnar qua fazeva :blearghh:

come iera la el cibo? :)

anche qua bentornado comunque :)

Inviato

e bè si..... non te son el solo che gà dito che a udine xe un'altro mondo;

te lo posso confermar personalmente che xe completamente diverso da quà, su tuti i fronti.

nò per dir che quà xe pezo, ma là i vedi le robe in maniera diversa.

per quel che riguarda l'ospedal dove te ieri, nela sua semplicità xe un super ospedal; (mi go frequentà el prontosoccorso un per de volte, e te digo che xe come te vedi nei telefilm americani.... otomila dotori , quaranta sale de visita, e niente file)

cmq bentornato e bona guarigion e riabilitazion. :ok:

... ahh una domanda: no xe che nel tuo staf medico iera un certo dotor Paolo CoverBronz? :bye::mescondo:

Inviato

Assist mi go mancà del forum per un mucio de tempo (ma no tanto..solo 782 anni circa..me go perso per un fià le ultime dò guere mondiali e la prima puntada de Settevoci con Pippo Baudo) e quindi no so ben coss che te xè capità..ma te fazo tanti auguri e te dago anca mi el bentornado :):bandieraalabarda:

Inviato
... ahh una domanda: no xe che nel tuo staf medico iera un certo dotor Paolo CoverBronz? :bye::mescondo:

No falisca, questo nome no me disi niente, me disp.

@renè: me son rotto el crociato posteriore del ginocchio destro a febbraio scorso e lo go operado questo martedì ;)

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro