Jump to content

Recommended Posts

• Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted
presente!! :clap:

credo de risponder anche per un altra persona e qua.

ma co el gavarà tempo risponderà lui da solo :rolleyes:

:bye:

No so perchè, ma go come l'impresion che qualcuna stesse accennando a mua! :lol:

Cmq......eccome qua! Deso che go un atimin de tempo rispondo mooooolto volentieri!

X mi va benissimo! [ sperando sempre che el lavor no me infogni :ciapitestopese: ]

Bella idea Sandro :clapclap::clapclap::clapclap:

Posted
mhh...naa...niente basket...ghe zogo ogni tanto, ma mettessi in crisi quei che xe nell'altra squadra... :linguaccia:

Mi mettessi in crisi tutte e due le squadre,no se capiria con chi che stago giogando :haha::haha::haha:

Maurice

El Piceto del Forum :paiazorendo::paiazorendo:

Posted

Per Pasquetta son andà a far un partidin nel campetto de via Virgilio (per intenderse, quel sora Scorcola). Xe sempre bastanza tranquillo là e xe praticamente immerso nel verde...se qualchedun vol far dò tiri un giorno da quelle parti, basta che el me avverti :D

Posted
Ma non podè fissar una data indicativa e regolarve dopo a seconda dei impegni? altrimenti go come l'impression che no se farà mai niente.. :D

Ben detto Iaga, me par un'ottima considerazione! :ehsi::ehsi:

Posted

dove xe via virgilio?.....va ben ke stasera giogo e no saria indicatissimo x el mio ginocio giogar due giorni de fila...ma se pol sempre veder....

Posted
dove xe via virgilio?.....va ben ke stasera giogo e no saria indicatissimo x el mio ginocio giogar due giorni de fila...ma se pol sempre veder....

In pratica xe sora piazza Scorcola: te giri a destra arrivado là dove se taca el tram con la motrice, te va su per la salita e te continui dritto per un centinaio de metri. A un certo punto te riverà davanti a una specie de bivio, se te giri a destra te va verso via Romagna, se invece te giri a sinistra te se ritroverà in via Virgilio. El campetto xe subito sora (se lo vedi dalla strada).

Posted

Ringrazio The Rock e i altri muloni che xe venudi a far una sana sgambada in campetto de via Virgilio....spero che le prossime volte saremo molti de più :ehsi:

Posted
madai!

organizè e no dise niente...  :puntini:

Magari xe stà dito sottovoce, ma lo gavevo dito ieri:

--

Inviato il: 02 aprile 2005, 12:17

Molto probabilmente domani mattina, domenica 3/4, sarò in campetto de via Virgilio per far dò tiri....qualchedun vol unirse?

--

• 4 weeks later...