167461 Posted June 30, 2009 Report Posted June 30, 2009 Ciao a tutti sono un nuovo iscritto, triestino emigrato in Svizzera. Volevo ringraziarvi, questo forum mi permette di sapere cosa succede a Trieste, è di fatto l'unica possibilità che ho. Assolutamente GENIALE!!! Saluti Paolo Quote
SandroWeb Posted June 30, 2009 Report Posted June 30, 2009 Carissimo Paolo ben arrivato da parte del paron de casa! Te vederà che te se troverà super ben qua de noi Quote
Starlite Posted June 30, 2009 Report Posted June 30, 2009 Oilàlà, ben rivado Paolo Che combinazion, mi conoso uno che ga fato el contrario de ti dalla Svizzera xe vignù a Trieste Quote
Stefano79 Posted July 1, 2009 Report Posted July 1, 2009 Hoilà, benvenuto Mai visto un nick totalmente numerico Quote
LELA Posted July 8, 2009 Report Posted July 8, 2009 Anca se in ritardo - par cause de forza magior - benvignudo anca de parte mia Paolo (scusime ma no' me ricordo tuti i numeri del tuo nick); no' sò in che Canton dela Svizzera che te stà, ma mi abito a Sondrio. Ciau, con simpatia, Graziella. Quote
Recommended Posts