Vai al contenuto

Sara Gama


Messaggi raccomandati

e pensa che quando mia fia fazeva atletica (un diese anni fa) la gareggiava nella marcia

me la ricordo a cologna, quando le altre se fazeva 100m, salto in alto, lancio del peso sta qua se pappava giri su giri DA SOLA (perché chi te vol che vada a far km de marcia co xe robe piu' rapide e gratificanti?) e naturalmente la vinzeva (anche se iera sconfortante salir sul podio senza nisun secondo o terzo)

evidentemente la ga visto la luce

e un'altra cusi' iera meri perti ('na scheggia nel mezzofondo) che xe diventada nazionale de sci, prima che una brutta botta in testa la tegnissi mesi in coma

Link al commento
Condividi su altri siti

mi la go vista zogar diverse volte proprio al zaule quando zogavo là(1 anno circa,no iera per mi per vari motivi, :p parlemo de inizio milenio più o meno) la iera ancora coi masci perchè l'età de lo consentiva, zà al'epoca la iera fortisima e la fazeva la diferenza...e me par ma la memoria pol inganarme che iera ancora calcio a 7 ma poderia sbaiarme, xè pasai tropi anni e non ricordo.

deso la xè al psg che xè forte ma non come i muli oviamente anche se una squadra de alto livel, bè beata ela i la paga ben imagino e la se godi una cità stupenda come parigi! La gà fatto ben...

Link al commento
Condividi su altri siti

e pensa che quando mia fia fazeva atletica (un diese anni fa) la gareggiava nella marcia

me la ricordo a cologna, quando le altre se fazeva 100m, salto in alto, lancio del peso sta qua se pappava giri su giri DA SOLA (perché chi te vol che vada a far km de marcia co xe robe piu' rapide e gratificanti?) e naturalmente la vinzeva (anche se iera sconfortante salir sul podio senza nisun secondo o terzo)

evidentemente la ga visto la luce

e un'altra cusi' iera meri perti ('na scheggia nel mezzofondo) che xe diventada nazionale de sci, prima che una brutta botta in testa la tegnissi mesi in coma

ma che picio el mondo...che picia ts!! chi la allenava?...... conosco perfettamente il mondo dell' atletica e cologna!.....bacionii! :piacere::bacini:

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×