arska Inviato 21 Febbraio 2011 Segnala Inviato 21 Febbraio 2011 Giogo veramente strepitoso (altri nel forum pol testimoniar ) se se almeno minimamente interesai al Giapon, mi lo go finido, ma no go frescheza per far tuti i minizoghi ; comunque, xe un action game/rpg, dove xe posibile esplorar el "mondo" in maniera libera, e xe ambientado sia a Okinawa che in un affolado quartier de Tokyo. Storia stupenda, giogo veramente divertente lo vendo perchè, come disevo, lo go completado e no go frescheza de far tuto al 100%. Se lo volè, 15€ e xe vostro. Feme pur saver qua nel topic, o via MP. Cita
SandroWeb Inviato 21 Febbraio 2011 Segnala Inviato 21 Febbraio 2011 Bellissimo zogo, confermo anche mi (e el mio avatar ne xe la testimonianza ) Cita
arska Inviato 23 Febbraio 2011 Autore Segnala Inviato 23 Febbraio 2011 UP! Nisun? Dai che merita Cita
Stefano79 Inviato 23 Febbraio 2011 Segnala Inviato 23 Febbraio 2011 Par interessante, ma purtroppo no go la PS3 Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.