Matt Posted May 11, 2005 Report Posted May 11, 2005 eccome... breve premessa: mi me piasi la montagna...ma soprattutto i rifugi (no comment ), mentre cercavo una foto de metter su, me son imbattudo in questa, la xe coccola, ma la roba più importante xe come che se gavemo trovado dentro el rifugio... BENON gavemo magnado ben e bevudo ancora meio...a prezzo accessibile, roba che de solito non avvien nei rifugi. se tratta del rifugio alpe di Tires sul gruppo del catinaccio , in alto adige, vicin la val di Fassa , la foto, risali a due estati fa, me par agosto 2003 (o forse luglio) Quote
tuxav Posted May 11, 2005 Report Posted May 11, 2005 acc! se cominciemo con le foto de montagna gavemo bisogno de qualche GB allego questa foto fata l'altro ano in luglio in Austria nel parco dei Tauri nella Obersulzbachtal Quote
tuxav Posted May 11, 2005 Report Posted May 11, 2005 e questa fata sempre l'altro ano sempre nela stesa zona caminando verso el PlattSee Quote
tuxav Posted May 11, 2005 Report Posted May 11, 2005 a sto punto visto che: 1) go voja de andar a far altre caminade in montagna e far qualche foto 2) visto che anche a mi no me dispiasi i rifugi propria de organizar qualche caminada apena le condizioni meteo migliora e no se trova neve/fango .. chi partecipa? Quote
SandroWeb Posted May 11, 2005 Report Posted May 11, 2005 propria de organizar qualche caminada apena le condizioni meteo migliora e no se trova neve/fango .. chi partecipa? Mi son el primo, se rivo a ritagliarme un poco de tempo libero (cosa che in questo periodo xe dura) Quote
iguanadan Posted May 11, 2005 Report Posted May 11, 2005 chi partecipa? Idem, consideratemi della partita: in montagna ci vado sempre volentieri! hop hop hop! :ok: d. Quote
Matt Posted May 11, 2005 Author Report Posted May 11, 2005 questo xe el lago bordaglia..vicin a forni avoltri, visto dal'alto! la foto no rendi quanto che iera bel a vederlo de lassu!!! mi spetto l'estate per tornar a camminar...desso, proprio no rivo (epoca foto: estate 2002) Quote
Giada Posted May 11, 2005 Report Posted May 11, 2005 Collaboro anche mi alla saga "fonto montanare" con questa immagine fatta nella zona del rifugio Alpe di Senes, Cadore, in ottobre... La panchina evoca una pausa de riflession.... Quote
Matt Posted May 11, 2005 Author Report Posted May 11, 2005 manca forrest sulla panca...comq anca mi gavevo una foto simile...con tre miei amici sulla panca ghe ghe butta briciole tal stagno ai paperi...pena la trovo la butto su... Quote
Tirabaralla Posted May 12, 2005 Report Posted May 12, 2005 Belisime tute (e dito de una che ghe piasi sai el mar!) Quote
Delio Posted May 24, 2005 Report Posted May 24, 2005 Me ciapa el magòn, xe due anni che no vado più de nessuna parte, sta m a de schena che fa bazilar... Cresta della Pitturina - Carniche occidentali Quote
*Chiara Posted May 25, 2005 Report Posted May 25, 2005 belle fotooooo ma mi viene l'ansia di prestazione (di camminare) a vederleeeeeeee per fortuna che ci sei tu che posti sti bei posti altrimenti non li vedrei maiii Quote
ELVIS Posted May 25, 2005 Report Posted May 25, 2005 Bellissima la montagna e soprattutto el lago bordaglia! Ghe iero anche mi e xè veramente troppo bel! Se organizzè qlcs vegno volentieri (se me ciolè... )!!! Quote
Matt Posted May 27, 2005 Author Report Posted May 27, 2005 questa qui la xe sempre sul catinaccio, xe el rifugio Bolzano, ossia quel che se vedi sull econfezioni dei biscotti (loack... ) opur se preferì, la pubblizità dei gnometti che i canta!!! Quote
tuxav Posted May 27, 2005 Report Posted May 27, 2005 Arrrgh!! quando andemo alora ??? proposte dei dei su su mi gavesi una 1/2 idea de 'ndar via un per de giorni x el ponte a far qualche caminada .... Quote
polpetta Posted May 27, 2005 Report Posted May 27, 2005 bei posti de montagna! ^_____^ bele foto complimenti ai fotografi Quote
tuxav Posted June 30, 2005 Report Posted June 30, 2005 Foto de Fusine fata sabato scorso.... con qualche 'esperimento' con la mia machina... Quote
tuxav Posted June 30, 2005 Report Posted June 30, 2005 altra foto fata dal rif. Zacchi verso el Mangart (spero de no sbajar anzi se qualchidun conferma o meno quai xe i monti che se trova esatamente di fronte me fa un favor xche no me ricordo ) Quote
martybunny Posted July 18, 2005 Report Posted July 18, 2005 qua no se cammina ma se scia... marmolada febbraio 2004 Quote
Recommended Posts