Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

eccome...

breve premessa:

mi me piasi la montagna...ma soprattutto i rifugi (no comment :rolleyes: ), mentre cercavo una foto de metter su, me son imbattudo in questa, la xe coccola, ma la roba più importante xe come che se gavemo trovado dentro el rifugio...

BENON :petesoni: gavemo magnado ben e bevudo ancora meio...a prezzo accessibile, roba che de solito non avvien nei rifugi.

se tratta del rifugio alpe di Tires sul gruppo del catinaccio , in alto adige, vicin la val di Fassa ,

la foto, risali a due estati fa, me par agosto 2003 (o forse luglio)

post-15-1115798547_thumb.jpg

• Risposte 51
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Immagini Pubblicate

Inviato

acc! se cominciemo con le foto de montagna gavemo bisogno de qualche GB :p

allego questa foto fata l'altro ano in luglio in Austria nel parco dei Tauri nella Obersulzbachtal :D

post-15-1115800795_thumb.jpg

Inviato

a sto punto visto che:

1) go voja de andar a far altre caminade in montagna e far qualche foto

2) visto che anche a mi no me dispiasi i rifugi

propria de organizar qualche caminada apena le condizioni meteo migliora e no se trova neve/fango .. chi partecipa?

Inviato
propria de organizar qualche caminada apena le condizioni meteo migliora e no se trova neve/fango .. chi partecipa?

Mi son el primo, se rivo a ritagliarme un poco de tempo libero (cosa che in questo periodo xe dura) :wacko:

Inviato

questo xe el lago bordaglia..vicin a forni avoltri, visto dal'alto! :cossaaa?:

la foto no rendi quanto che iera bel a vederlo de lassu!!! :linguaccia:

mi spetto l'estate per tornar a camminar...desso, proprio no rivo :ehno:

(epoca foto: estate 2002)

post-15-1115805513_thumb.jpg

post-15-1115805513_thumb.jpg

Inviato

Collaboro anche mi alla saga "fonto montanare" con questa immagine fatta nella zona del rifugio Alpe di Senes, Cadore, in ottobre...

La panchina evoca una pausa de riflession....

post-15-1115812795_thumb.jpg

Inviato

manca forrest sulla panca...comq anca mi gavevo una foto simile...con tre miei amici sulla panca ghe ghe butta briciole tal stagno ai paperi...pena la trovo la butto su... :D

• 2 settimane dopo...
Inviato

Me ciapa el magòn, xe due anni che no vado più de nessuna parte, sta m :censura: a de schena che fa bazilar...

Cresta della Pitturina - Carniche occidentali

pitturina.gif

Inviato

:wacko: belle fotooooo ma mi viene l'ansia di prestazione (di camminare) a vederleeeeeeee :rolleyes:

per fortuna che ci sei tu che posti sti bei posti altrimenti non li vedrei maiii :grin::paiazorendo:

Inviato

Bellissima la montagna e soprattutto el lago bordaglia! Ghe iero anche mi e xè veramente troppo bel! Se organizzè qlcs vegno volentieri (se me ciolè... :ehsi: )!!!

Inviato

questa qui la xe sempre sul catinaccio, xe el rifugio Bolzano, ossia quel che se vedi sull econfezioni dei biscotti (loack... :censura: ) :rotfl:

opur se preferì, la pubblizità dei gnometti che i canta!!! O|

post-15-1117194632_thumb.jpg

• 2 settimane dopo...
  • 4 settimane dopo...
Inviato

altra foto fata dal rif. Zacchi verso el Mangart (spero de no sbajar anzi se qualchidun conferma o meno quai xe i monti che se trova esatamente di fronte me fa un favor xche no me ricordo :p)

post-15-1120167026_thumb.jpg

• 3 settimane dopo...

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro