Jump to content

Recommended Posts

Posted

eccome...

breve premessa:

mi me piasi la montagna...ma soprattutto i rifugi (no comment :rolleyes: ), mentre cercavo una foto de metter su, me son imbattudo in questa, la xe coccola, ma la roba più importante xe come che se gavemo trovado dentro el rifugio...

BENON :petesoni: gavemo magnado ben e bevudo ancora meio...a prezzo accessibile, roba che de solito non avvien nei rifugi.

se tratta del rifugio alpe di Tires sul gruppo del catinaccio , in alto adige, vicin la val di Fassa ,

la foto, risali a due estati fa, me par agosto 2003 (o forse luglio)

post-15-1115798547_thumb.jpg

• Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

acc! se cominciemo con le foto de montagna gavemo bisogno de qualche GB :p

allego questa foto fata l'altro ano in luglio in Austria nel parco dei Tauri nella Obersulzbachtal :D

post-15-1115800795_thumb.jpg

Posted

a sto punto visto che:

1) go voja de andar a far altre caminade in montagna e far qualche foto

2) visto che anche a mi no me dispiasi i rifugi

propria de organizar qualche caminada apena le condizioni meteo migliora e no se trova neve/fango .. chi partecipa?

Posted
propria de organizar qualche caminada apena le condizioni meteo migliora e no se trova neve/fango .. chi partecipa?

Mi son el primo, se rivo a ritagliarme un poco de tempo libero (cosa che in questo periodo xe dura) :wacko:

Posted

questo xe el lago bordaglia..vicin a forni avoltri, visto dal'alto! :cossaaa?:

la foto no rendi quanto che iera bel a vederlo de lassu!!! :linguaccia:

mi spetto l'estate per tornar a camminar...desso, proprio no rivo :ehno:

(epoca foto: estate 2002)

post-15-1115805513_thumb.jpg

post-15-1115805513_thumb.jpg

Posted

Collaboro anche mi alla saga "fonto montanare" con questa immagine fatta nella zona del rifugio Alpe di Senes, Cadore, in ottobre...

La panchina evoca una pausa de riflession....

post-15-1115812795_thumb.jpg

Posted

manca forrest sulla panca...comq anca mi gavevo una foto simile...con tre miei amici sulla panca ghe ghe butta briciole tal stagno ai paperi...pena la trovo la butto su... :D

• 2 weeks later...
Posted

Me ciapa el magòn, xe due anni che no vado più de nessuna parte, sta m :censura: a de schena che fa bazilar...

Cresta della Pitturina - Carniche occidentali

pitturina.gif

Posted

:wacko: belle fotooooo ma mi viene l'ansia di prestazione (di camminare) a vederleeeeeeee :rolleyes:

per fortuna che ci sei tu che posti sti bei posti altrimenti non li vedrei maiii :grin::paiazorendo:

Posted

Bellissima la montagna e soprattutto el lago bordaglia! Ghe iero anche mi e xè veramente troppo bel! Se organizzè qlcs vegno volentieri (se me ciolè... :ehsi: )!!!

Posted

questa qui la xe sempre sul catinaccio, xe el rifugio Bolzano, ossia quel che se vedi sull econfezioni dei biscotti (loack... :censura: ) :rotfl:

opur se preferì, la pubblizità dei gnometti che i canta!!! O|

post-15-1117194632_thumb.jpg

Posted

Arrrgh!! quando andemo alora ??? :D

proposte dei dei su su :D

mi gavesi una 1/2 idea de 'ndar via un per de giorni x el ponte a far qualche caminada ....

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Posted

altra foto fata dal rif. Zacchi verso el Mangart (spero de no sbajar anzi se qualchidun conferma o meno quai xe i monti che se trova esatamente di fronte me fa un favor xche no me ricordo :p)

post-15-1120167026_thumb.jpg

• 3 weeks later...