Jump to content

Recommended Posts

Posted

Buongiorno a tutti

L'idea iera quela de verzer un sondaggio in merito, ma visto che son un poco (BASTANZA!!!!) imbranado go ripiegado su questo.

Passemo a robe più serie :merodolodalrider: e proponemo la seguente domanda.

Favorevoli o Contrari all'inserimento delle partide dei campionati stranieri in pianta stabile nelle giornate del vota pronostici? (che fina desso iera una roba saltuaria)...

A voi la parola 8-)

Posted

Per mi xe una roba cocola :) Solo che mettendo serie A, serie B, lega pro, campionati esteri..... Comincia esser un tantin troppe partide ecco :D ma son comunque favorevole :)

Posted

xe za adesso casin con 3 leghe imaginemose con el calcio estero, po le regole no se cambia a campionato iniziado anche se me saria favorabile, de quel che vedo, sempre o quasi ciapo le straniere...

Posted

Da parte mia saria forsi favorevole solo nel caso le partide rientri nei tornei champions e uefa league infrasettimanali, (un pò come se stà già fazendo deso e in passado) anche se , a dir la verità, i miei pronostici sulle partide estere i xe a casaccio, stile lotteria, non conosendo i campionati stranieri. Tolti Barcellona, Madrid, Valencia, Manchester, Chelsea e Liverpool, tutte le altre xe proprio sconosciude.

Fazo però una piccola considerazion:

aggiunger partide de campionati stranieri oltre a quelle della nostra serie a , B, e legaprò me par forse eccessivo. Me metto nei panni de chi, sfortunatamente, non rivi a postar i pronostici in tempo (pol capitar) Con tutte queste partide e con tutti i relativi punti a disposizione (con oltrapiù le partide straniere), il gap accumulado con un salto de pronostici diventeria veramente pesante da recuperar....

Comunque me adeguo alle decisioni de Maurizio, deus ex machina del votapronostici.

Posted

4 si

2 no

1 astenuto

manca ancora tanti, comunque xe de ribadir come ga dito deny, che saria varie infrasettimanali, anche se un ga el bon senso de esserghe sempre pol succeder che no rivi a postar a tempo o se no entra 2giorni nemmeno sa delle scommesse, ergo, classifica non permettendo se ritira, no me sembreria giusto rivar a sto punto, a meno che se ghe daghi el punteggio minimo de giornata o se deleghi un altro partecipante en postar le stesse scommesse, giusto per impignir sempre tutte le giornate, el bel vien lottando fin la fine, no solamente quando te ghe son.

ciau

Posted

Mi saria contrario perchè za gaver serie A serie B e lega pro xe tante partide,ma metterle quando manca un de questi campionati podessi anche andar ben :'derci:

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...
Il Forum di Elsitodesandro
Home
Activities
Sign In

Sign In

Search
More