SandroWeb Posted May 20, 2005 Author Report Posted May 20, 2005 tanti auguri stefano!!! ehm stefano? no xe maurizio che fa i anni? Quote
*Chiara Posted May 20, 2005 Report Posted May 20, 2005 Ciao cipollinooooooooooooooooooooooooooo Tanti, tanti, tanti, tantiiiiiiiiiiiii Auguriiiiiiiiii a teeeeeeeeee e la torta a meeeeeee E poi ho trovato questa cartolina che è di una dolcezza infinita Quote
Starlite Posted May 20, 2005 Report Posted May 20, 2005 [OT] trert xe za bevù a sta ora de matina? aia! [/OT] A U G U R I Marurizio Quote
trert Posted May 20, 2005 Report Posted May 20, 2005 [OT] trert xe za bevù a sta ora de matina? aia! [/OT] A U G U R I Marurizio ahhahahaha che bianca ahahaha a dir la verita go za bevudo una ainechen da 33cl.. che marzo! Quote
SandroWeb Posted May 20, 2005 Author Report Posted May 20, 2005 ahhahahaha che bianca ahahaha a dir la verita go za bevudo una ainechen da 33cl.. che marzo! Podessi metter un banner in home page del sito e del forum: "Se no i xe petesoni, no li volemo" Quote
The Rock Posted May 20, 2005 Report Posted May 20, 2005 auguri....e via con le bevande alcooooliche!!!! :D Quote
trert Posted May 20, 2005 Report Posted May 20, 2005 ma mi de solito no bevo mai.. xe che una barista ne ga regalado in uficio una cassa de ainechen scadude in marzo.. e cussi me TOCCA bevermele ah! viva i petessoni Quote
Maurizio72Ts Posted May 20, 2005 Report Posted May 20, 2005 GRAZIE FIOI B) per esser precisi mi saria un tantin astemio, e alora cossa fazemo??? o se brinda con cocacola o me butè fora del forum??? (spero de no ) un bacione ed un grazie speciale a Chiaretta bella x la bellisssssssssssssssssssima cartolina mauri B) Quote
Starlite Posted May 20, 2005 Report Posted May 20, 2005 per esser precisi mi saria un tantin astemio, e alora cossa fazemo??? o se brinda con cocacola o me butè fora del forum??? (spero de no ) Ma no.. cos te pensi... xe semplice... bevemo noi quel che te gavesi dovu' bever ti Quote
trert Posted May 20, 2005 Report Posted May 20, 2005 si infatti.. noi femo le robe semplici.. no escludemo nisun! Quote
Matt Posted May 20, 2005 Report Posted May 20, 2005 si infatti.. noi femo le robe semplici.. no escludemo nisun! ciò trert...te se ga finalmente sveiado...se qua nel forum i savessi come sta veramente le robe... Quote
granzo Posted May 20, 2005 Report Posted May 20, 2005 Auguri de bon compleano anche da parte mia! Hey, 'desso me son acorta coss'che vol dir el smile che par che canta e bala (foracolcul? E 'po cossa significa?)......hem hem....me pareva che volessi dir altro....scusa Quote
trert Posted May 21, 2005 Report Posted May 21, 2005 si infatti.. noi femo le robe semplici.. no escludemo nisun! ciò trert...te se ga finalmente sveiado...se qua nel forum i savessi come sta veramente le robe... no la go capida scuss.. Quote
iguanadan Posted May 23, 2005 Report Posted May 23, 2005 Io di più! - in ritardo, auguri uguali! allora bevo mi anca il tuo bicer, ok? Viva Maurizio! d. Quote
Recommended Posts