Stefano79 Posted May 28, 2005 Report Posted May 28, 2005 Vardè...no go parole che no sia bestemmie. Speto le vostre opinioni... Quote
Jazz Posted May 28, 2005 Report Posted May 28, 2005 Gavessi scommesso che Margiotta segnava... no so perchè ma me la sentivo (e voi dire... mona, no te podevi sentirte che segnava l'Unione???) fattostà che con sto furto se gavemo magnà la B... pecà perchè oggi non meritavimo. Quote
Stefano79 Posted May 28, 2005 Author Report Posted May 28, 2005 Eh sì...a meno che no i vadi a pescar el jolly a Perugia, la vedo sai dura Quote
iaga Posted May 28, 2005 Report Posted May 28, 2005 Mi stago cercando una persona che me spieghi i motivi per cui Trieste non pol star ai vertici delle classifiche sportive importanti.. Riguardo a questa partida.. poco de dir.. meritavimo de vinzer.. ma me chiedo.. cosa ga spetà Tesser per far el cambio Moscardelli-Tulli? iera tutta un'altra squadra dopo.. bah.. misteri.. Nonostante tutto, sempre e cmq.. FORZA UNIONE.. Quote
AquilaBiancoRossa Posted May 28, 2005 Report Posted May 28, 2005 Podemo cominciar a far ciao, ciao con la manina alla B C1 ............ stiamo arrivandooooooo Quote
SandroWeb Posted May 28, 2005 Report Posted May 28, 2005 Non go assai voia de metterme a pensar el perchè se continui a puntar su certi roiti (leggi Bruni e Mosca), no voio pensar a quel gol al 94', no voio pensar nemmeno a come i fischietti arbitrali ne sta aiutando a cascar sempre più in basso. L'unica roba che me vien da scriver (oltre alla consueta cronaca) xe che tutto questo xe un segno del destin che la serie B, per tutto quel che xe successo in questo campionato, comincia a sparirne da sotto i oci. Pecà se finirà cussì, d'altronde zogar 20 (20, e sottolineo 20!) minuti ogni partida no xe el sinonimo de sicurezza de vinzer le partide. Poi...ripensemo al Venezia...lori ne ga bloccado sul pareggio, giusto? Bene, contro de lori l'Arezzo invece ga vinto proprio stasera. Xe forse questa una delle piccole differenze rispetto alle altre squadre che lotta per salvarse...i altri riva a far risultato pien, noi no. STOP. Aldilà dei errori arbitrali, pretendemo de salvarse cussì? TRIESTINA-VICENZA: la cronaca Quote
Born to run Posted May 29, 2005 Report Posted May 29, 2005 Bon ma oggi gavemo giogado solo noi!! I ga fatto praticamente un tiro in porta lori.... ..lo stadio era uno spettacolo! Dobbiamo ancora crederci.... Quote
Beck's Posted May 29, 2005 Report Posted May 29, 2005 Gavessi scommesso che Margiotta segnava... Non te son stado l'unico a gaver quella premonizion.. Ieri sera son uscido dallo stadio con presagi nefasti, alla fine meritavimo anche de vinzer, però comunque una squadra che lotta per salvarse dovessi metter de più el cuor in campo. Nel primo tempo gavemo giogado malon.. noi li applaudimo sempre, forsi semo troppo boni. Quote
Matt Posted May 29, 2005 Report Posted May 29, 2005 No xe sai roba de dir...gavevimo de vinzer e no lo gavemo fatto... colpa nostra, de i arbitri o de cossa so mi..xe un punto che servi a sai poco. Quote
Giots Posted May 29, 2005 Report Posted May 29, 2005 per dir l'unione ieri no ga zoga una bella partida ma meritava assolutamente de vinzer.....me dispiasi veramente per tonnellotto.......bon dei speremo nella vittoria a perugia( )forza unione sempre e cmq Quote
Tirabaralla Posted May 29, 2005 Report Posted May 29, 2005 [OT] La VIOLA ce l'ha fattaaaaaa, veramente insperata questa salvezza!!! [OT] Quote
SandroWeb Posted May 30, 2005 Report Posted May 30, 2005 [OT] La VIOLA ce l'ha fattaaaaaa, veramente insperata questa salvezza!!! [OT] Beati voi...qua noi soffriremo sino all'ultimo e il lieto fine non è certo assicurato Quote
Tirabaralla Posted May 30, 2005 Report Posted May 30, 2005 Sandro, cmq xè sta un mezo miracolo... speremo che el se ripeti per l'Unione! Quote
saretta Posted May 30, 2005 Report Posted May 30, 2005 Nell'insieme la partida non me ga dispiasso, i ga giogado ben, moscardelli a parte che non so ancora xkè i se ostina a metterlo in campo... Non ne imbrocca mai una! Disemo che anche stavolta, come sempre per noi, l'arbitro ne ga fatto lo sgambetto, perchè far ripeter quella punizion xè sta una cattiveria bella e bona, e sopratuto inopportuna. Adesso bisogna vincer tutte e due le prox partide, mi non credo che ghe la podemo far.... ma credo nei MIRACOLI e spero che ghe ne sia uno anche per noi! Quote
Cor^ Posted May 30, 2005 Report Posted May 30, 2005 dopo questa posso dir con sicurezza che i ne vol in C1 Quote
Guest Andrea Posted May 30, 2005 Report Posted May 30, 2005 mmmm eeeee mmmmm mi diria che ,,,, mmmm ....NO DEI MEIO CHE NO DIGO NIENTE ! Quote
SandroWeb Posted May 30, 2005 Report Posted May 30, 2005 Speremo in una botta de cul Semo assai in debito de fortuna ultimamente... Quote
Delio Posted May 30, 2005 Report Posted May 30, 2005 Col senno di poi, peccato non abbiano ceduto Moscardelli quando era sulla cresta dell'onda, ma cosa avrebbero detto i tifosi? Come minimo che a Berti interessano solo i soldi... Certo che sarebbe stato un affarone... adesso ci ritroviamo con un giocatore bruciato, che nessuno vorrà più, e che ha dimostrato evidentemente limiti caratteriali enormi. Quote
Recommended Posts