Jump to content

Recommended Posts

Posted

Gavessi scommesso che Margiotta segnava... no so perchè ma me la sentivo (e voi dire... mona, no te podevi sentirte che segnava l'Unione???) fattostà che con sto furto se gavemo magnà la B... pecà perchè oggi non meritavimo.

Posted

Mi stago cercando una persona che me spieghi i motivi per cui Trieste non pol star ai vertici delle classifiche sportive importanti..

Riguardo a questa partida.. poco de dir.. meritavimo de vinzer.. ma me chiedo.. cosa ga spetà Tesser per far el cambio Moscardelli-Tulli? iera tutta un'altra squadra dopo.. bah.. misteri..

Nonostante tutto, sempre e cmq.. FORZA UNIONE..

:bye:

Posted

Non go assai voia de metterme a pensar el perchè se continui a puntar su certi roiti (leggi Bruni e Mosca), no voio pensar a quel gol al 94', no voio pensar nemmeno a come i fischietti arbitrali ne sta aiutando a cascar sempre più in basso.

L'unica roba che me vien da scriver (oltre alla consueta cronaca) xe che tutto questo xe un segno del destin che la serie B, per tutto quel che xe successo in questo campionato, comincia a sparirne da sotto i oci. Pecà se finirà cussì, d'altronde zogar 20 (20, e sottolineo 20!) minuti ogni partida no xe el sinonimo de sicurezza de vinzer le partide.

Poi...ripensemo al Venezia...lori ne ga bloccado sul pareggio, giusto? Bene, contro de lori l'Arezzo invece ga vinto proprio stasera. Xe forse questa una delle piccole differenze rispetto alle altre squadre che lotta per salvarse...i altri riva a far risultato pien, noi no. STOP. Aldilà dei errori arbitrali, pretendemo de salvarse cussì?

TRIESTINA-VICENZA: la cronaca

Posted
Gavessi scommesso che Margiotta segnava...

Non te son stado l'unico a gaver quella premonizion.. :incazzado: Ieri sera son uscido dallo stadio con presagi nefasti, alla fine meritavimo anche de vinzer, però comunque una squadra che lotta per salvarse dovessi metter de più el cuor in campo. :testadamuro:

Nel primo tempo gavemo giogado malon.. noi li applaudimo sempre, forsi semo troppo boni. :bandieraalabarda:

Posted

No xe sai roba de dir...gavevimo de vinzer e no lo gavemo fatto...

colpa nostra, de i arbitri o de cossa so mi..xe un punto che servi a sai poco.

Posted

per dir l'unione ieri no ga zoga una bella partida ma meritava assolutamente de vinzer.....me dispiasi veramente per tonnellotto.......bon dei speremo nella vittoria a perugia( :crylol: )forza unione sempre e cmq

Posted
[OT] La VIOLA ce l'ha fattaaaaaa, veramente insperata questa salvezza!!! :clap::clap::clap: [OT]

Beati voi...qua noi soffriremo sino all'ultimo e il lieto fine non è certo assicurato :ehno:

Posted

Nell'insieme la partida non me ga dispiasso, i ga giogado ben, moscardelli a parte che non so ancora xkè i se ostina a metterlo in campo... Non ne imbrocca mai una!

Disemo che anche stavolta, come sempre per noi, l'arbitro ne ga fatto lo sgambetto, perchè far ripeter quella punizion xè sta una cattiveria bella e bona, e sopratuto inopportuna.

Adesso bisogna vincer tutte e due le prox partide, mi non credo che ghe la podemo far.... ma credo nei MIRACOLI e spero che ghe ne sia uno anche per noi!

Guest Andrea
Posted

mmmm eeeee mmmmm mi diria che ,,,, mmmm ....NO DEI MEIO CHE NO DIGO NIENTE !

Posted

Col senno di poi, peccato non abbiano ceduto Moscardelli quando era sulla cresta dell'onda, ma cosa avrebbero detto i tifosi? Come minimo che a Berti interessano solo i soldi...

Certo che sarebbe stato un affarone... adesso ci ritroviamo con un giocatore bruciato, che nessuno vorrà più, e che ha dimostrato evidentemente limiti caratteriali enormi.