SandroWeb Posted June 8, 2005 Report Posted June 8, 2005 El novo paron della triestina par esser fissado con le robe macrobiotiche, tanto da imporre ai zogadori una dieta strettissima che no devi includer "schifezze"...alla vigilia della partida della vita, chissà se metterli a stecchetto servirà a farli zogar meio. Mi go i miei seri dubbi Quote
iaga Posted June 8, 2005 Report Posted June 8, 2005 Secondo mi cambiar adesso tutto non porterà ben.. ..vederemo.. Quote
Maurizio72Ts Posted June 8, 2005 Report Posted June 8, 2005 concordo in pien con el post precedente. Speremo solo che i rivi star i pie F O R Z A M U L I feli neri Quote
cenerentola82 Posted June 8, 2005 Report Posted June 8, 2005 Gavevo leto stamatina anca mi sula locandina del Picolo: Per la Triestina la dieta Tonnellotto. Pensavo che i gavssi sbaglià e che i voleva dir Per Tonnellotto la dieta triestina. Come dir che el pres se ga messo a magnar jota, capuzi e luganighe, palacinke e presnitz. Quote
AquilaBiancoRossa Posted June 8, 2005 Report Posted June 8, 2005 Quoto gaia, stè robe le se devi far ad inizio campionato, alla fine no servi. Quote
iguanadan Posted June 8, 2005 Report Posted June 8, 2005 Mah, a me Godeas da l'impressione di uno che sgozza un agnello a mani nude e lo mangia ancora caldo... figurati con le carotine alla julienne e il pollo liofilizzato... d. Quote
iaga Posted June 8, 2005 Report Posted June 8, 2005 Mah, a me Godeas da l'impressione di uno che sgozza un agnello a mani nude e lo mangia ancora caldo... figurati con le carotine alla julienne e il pollo liofilizzato... d. Buahahahhahaha.. questo è molto probabile.. :D Quote
AquilaBiancoRossa Posted June 8, 2005 Report Posted June 8, 2005 Mah, a me Godeas da l'impressione di uno che sgozza un agnello a mani nude e lo mangia ancora caldo... figurati con le carotine alla julienne e il pollo liofilizzato... d. ahahahahah, per mi sabato nol stà in pie Quote
Ale#11 Posted June 8, 2005 Report Posted June 8, 2005 Concordo pienamente.. non sembrano essere felici della nuova dieta... Quote
saretta Posted June 8, 2005 Report Posted June 8, 2005 più che altro saria de controllar cosa che i bevi..... Non tutti xè astemi eh! Quote
Matt Posted June 8, 2005 Report Posted June 8, 2005 ma che i magni e che i bevi quel che vol... a patto che poi sul campo i vinzi... comunque, la dieta pol influir fin a un certo punto...gra parte xe question de zervel. Quote
Delio Posted June 8, 2005 Report Posted June 8, 2005 E come diceva Troisi: "A me me pare 'na strunzata" Quote
iguanadan Posted June 8, 2005 Report Posted June 8, 2005 E come diceva Troisi:"A me me pare 'na strunzata" Delio, ma no iera i Trettrè? eheh... l'immagine di Denis che spolpa una coscia di agnello rimarrà indelebile nella mia mente... Quote
Delio Posted June 8, 2005 Report Posted June 8, 2005 E come diceva Troisi:"A me me pare 'na strunzata" Delio, ma no iera i Trettrè? eheh... l'immagine di Denis che spolpa una coscia di agnello rimarrà indelebile nella mia mente... Si, hai ragione, non era Troisi quello della battuta che concludeva sempre lo sketch... E se qualcuno comincia a chiamare Denis "Jack" sappiamo che legge questo forum... Quote
Cor^ Posted June 8, 2005 Report Posted June 8, 2005 Ieri iero a cena con i zogadori e me ga parso de capir che Tonellotto xe bastanza "fora" tanto che + de qualchedun vol cambiar aria Quote
Born to run Posted June 8, 2005 Report Posted June 8, 2005 ma che i magni e che i bevi quel che vol... a patto che poi sul campo i vinzi... Te ga ditto tutto!! Co i fa quel che vol non i vinzi mai..forsi la dieta... Quote
SandroWeb Posted June 8, 2005 Author Report Posted June 8, 2005 Ieri iero a cena con i zogadori e me ga parso de capir che Tonellotto xe bastanza "fora" tanto che + de qualchedun vol cambiar aria Che i lo fazi dopo che xe finido el campionato...manca ancora una giornata, xe un spareggio per non tornar nella melma della C1...che i gabbi el rispetto de spudar fora l'anima per chi li ga sempre sostenudi, nel bene o nel mal! Non volessi che questa sia solo una scusa per nasconderse drio un dito... Quote
Delio Posted June 8, 2005 Report Posted June 8, 2005 Certo che questo, riva, no ga mai gestì una squadra de balon, el vol far lui la formazion e pretendi anche de dirghe coss' che i devi magnar, ma chi el credi de esser, el paron dele feriere? Xe passà un secolo da quei tempi... Quote
SandroWeb Posted June 8, 2005 Author Report Posted June 8, 2005 Però se tanti zogadori parla cussì adesso nel momento clou, pol anche darse che no ghe ne freghi più de zogarsela, non so se me spiego... Quote
CurvaioloxSempre Posted June 8, 2005 Report Posted June 8, 2005 la dieta xe relativa se i vol i pol magniar de nascosto basta che i vadi in coop e i se compra carte de prosuto e mortadela e schifezze strane e i se fa a casa alla faccia de tonellotto Quote
Ale#11 Posted June 8, 2005 Report Posted June 8, 2005 Cor me sa che ga ragion... però comunque xè tutti pronti a metter l'anima sabato... in fondo una retrocession no comporta benefici ad un giogador... Per quanto riguarda il cibo, me ricordo l'anno scordo de muli che pur essendo magri no iera mai sazi quindi figurite quanto i devi magnar per esser pieni... no me par sai una roba bona questa della dieta! Vabbò... Quote
Cor^ Posted June 9, 2005 Report Posted June 9, 2005 Te dago piemente ragion sandro ma come disi alex nn xe bella la retrocession x un zogador Quote
Recommended Posts