Jump to content

Recommended Posts

• Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted
Son curioso de provarlo sto Mac...Se vedo che xè valido beata l'ora de poderghe dar el kez a Bill Gates e el suo monopolio. :D

Se no te ami Linux, non credo che te amerà el Mac...sta sicuro :D

Posted

eresieeeeeeeeeeeeeeee! :D windows con xp xe migliorà parecchio ma linux xe un altro pianeta, senza contar la filosofia che ghe sta drio, anche in windows tento de utilizzar el maggior numero de software open a partir dal broeser, ie xe proprio l'ultima rioda del carro sia per sicurezza che per stabilità e velocità. se imparè un minimo de linux ve troverè sai ben, smanettar un poco con el sistema operativo xe sai stimolante e da soddisfazioni.

Posted

comunque le distribuzioni che ve consiglio se volè iniziar con linux xe: suse,redhat o mandrake, non perchè siano meglio delle altre ma perchè le xe le più intuitive e facili da gestir...se tutto va per el meio :D

in linux le robe non xe facili come in windows, spesso manca i driver e bisogna arrangiarse...questo secondo mi xe el bel! comunque se decidè de far el passo semo qua.

Posted

mi consigliasi anche slackware xche permeti sia de far le robe in modo facile stile win con kde e menade varie sia nel modo clasico andando a modificar i file de config e capindo quindi cosa e perche' le robe funziona..... suse con yast xe otimi, redhat proprio no me piasi in quanto a gestion .... :D

e po slackware xe la distro + vecia, la storica e tra le piu fedeli al opensource mentre redhat ga za la sua version comerciale come anche suse.... :D

Posted
eresieeeeeeeeeeeeeeee! :D windows con xp xe migliorà parecchio ma linux xe un altro pianeta, senza contar la filosofia che ghe sta drio, anche in windows tento de utilizzar el maggior numero de software open a partir dal broeser, ie xe proprio l'ultima rioda del carro sia per sicurezza che per stabilità e velocità. se imparè un minimo de linux ve troverè sai ben, smanettar un poco con el sistema operativo xe sai stimolante e da soddisfazioni.

Mi son sempre disposto ad aggiornarme :D

Ripeto, pena che go l'occasion volesi provar sia el linux sia el Mac. Però el fatto de no poder usar la maggior parte dei programmi in giro, me lasa un po' perplesso, tutto qua. Mi uso el pc per far parecchie robe: acquisizion de foto e relativa stampa, registrar musica(non ancora ma volesi far), scriver, navigar...e ogni tanto qualche zogo, non lo nego :p Quindi volesi anche saver se esisti programmi per linux per far tutta sta roba, se no son taia fora da tutto.

Posted

tranquillo che a parte i gioghi in linux te ga tutto e de serie! mi con la suse per esempio go più de 6 giga de programmi col sistema, in rete te trovi tutto e xe quasi tutto gratis per linux. acquisizion ed elaborazion de foto,filmati e audio non xe un problema. ovviamente i programmi de windows no i gira, se pol usar un emulator ma i risultati xe pietosi ed inutili. calcola poi che programmi tipo photoshop xe nativi del mac e poi allargadi ai pc X86

Posted

mi la prima slack forsi la 1.2 o qualcosa prima iera tuta e solo su discheti, tipo decine de discheti (prima dei cd iera riva a 90 flopy!) da scarigar in ftp sul server del uni e dopo meter su flopy ... l'instalazion iera una gioia ... specie quando te scoprivi che qhce flopy iera difetoso :D

eh iera bel si... altro che adeso tuto cd/dvd blablablabala tsk :p

anche mi sbisigo con scanner & co e devo dir pero' che el suporto per el mio scanner soto win xe decisamente mejo de quel soto linux... quindi go instala' vmware e buta' su un windows 200 pro solo x usar scanner e photoshop .... no go prova' i ultimi driver del scanner ma se i funziona ben non escludo de usar solo gimp :D

X l'audio no so, no go mai sbisiga' .. x i zoghi no me frega ... :D

Posted

Parlemo un poco de sicurezza per el nostro bel pc e femo un elenco delle robe de far per star "tranquilli" nel limite del possibile:

-se gavè windows...a parte le preghiere bisogna tenirlo aggiornado con windows update

-installè la sp2 appena installè windows, esisti programmi come: autostreamer che permetti de integrar sp2 in wxp cusì ve togliè el pensiero

-ie de windows xe un colabrodo...se proprio volè usarlo tegnilo aggiornà altrimenti ghe xe validissime alternative come: firefox,opera,mozilla,netscape, tutti gratuiti e più veloci-versatili de ie

-usè un antivirus decente, cioè che fazi el suo dover senza appesantir el pc, l'unico che sconsiglio xe el norton, ne trovè tanti gratuiti molto validi

-usè un firewall per monitorar cosa esci ed entra dalla vostra connession, vederè quante volte windows tenta de collegarse a vostra insaputa e ve girerà i maroni...

-fe pulizia ogni tanto con programmi come: adaware, servi a toglier spyware e maleware, quei programmini che ve spia o che addirittura ve cambia numero per la connession

.

.

.

passè a linux e tutto quel che go scritto lo podè dimenticar... :D

Posted

Fazo qualche aggiunta agli ottimi consigli za dadi da tommy :ave:

Riguardo a anti-virus, se volè uno gratuito podè optar sul AVG Free Edition che fa egregiamente el suo lavoro (anche se non ga funzionalità complesse, anche perchè non costa nulla).

Per chi invece xe stufo de quel ciodo del Norton e vol qualcosa de più leggero, consiglio vivamente el NOD32 che xe validissimo.

De firewall se pol andar dal classico Zone Alarm (che a mi no me piasi) al Kerio (quel che uso mi, xe un discreto programma ma come tutti i firewall bisogna configurarlo ah hoc). El fw de xp inserido nel SP2 non xe un granchè, il mio consiglio xe de tenirlo su sino a quando no xe attivo un altro firewall un pò più completo.

:bye:

Posted

sp2= service pack che stroppa le falle de windows, se lo pol scarigar dal sito della microsoft, trovarlo con le riviste o fazendoselo spedi a casa gratis

antivirus=...dovesi esser chiaro

firewall= programma che controlla ciò che esci e che entra nel pc attraverso la vostra connesion ad internet, no gavè idea de quanta spazzatura ghe xe in giro finchè non la provè

browser alternativi= internet explorer (ie) xe un browser ma non l'unico disponibile e sicuramente non el migliore

iera consigli per render più sicura la navigazion e stabile el pc in modo de non dover formattar troppo spesso