Jump to content

Recommended Posts

Posted

questa la xe in via giulia, de fianco al giardin pubblico, i doveria metterle in tutti i punti in cui xe stade installade le telecamere "amiche", deso vado a farme un giro in city e vedo se trovo le altre

Posted

uuuuh si le sarà la de un annetto..

ma no gave notado la chicca.. qualchidun sai sai geniale.. ga tacado sotto parecchie de ste telecamere un adesivo con su scritto: "sorridi, sei sul grande fratello" un mito! B)

Posted
ma no gave notado la chicca.. qualchidun sai sai geniale.. ga tacado sotto parecchie de ste telecamere un adesivo con su scritto: "sorridi, sei sul grande fratello" un mito! B)

Per bon? :rotfl::rotfl::rotfl:

Questa devo vederla assolutamente :rotfl:

Posted

Ciò ma nianche sotto un regime no ghe xè tutti sti controlli :down:

De cosa i pol aver paura in una città come Trieste? E allora a Napoli dovesi esserghene una per ogni isolato :incazzado:

Posted

Mi go avudo l'"onor" de finir in una foto messa su una pagina del Piccolo dell'altro anno in cui se vedeva appunto el cartel in question fora dalla stazion centrale.

Che cul che go, ah? :ehno:

Posted

Queste xe quelle che go incontrà partindo da sn giacomo andando in marina e tornando a casa, le xe in tutte le piazze ed in molti incroci nevralgici, el bel qual xe? là del cartel non ghe ne xe manco una e dove le xe non avvisa de niente :rotfl::rotfl:

sti lampioncini i ga una telecamera mobile che non ga neanche un led che ne indichi el funzionamento ma se un se metti a fissar vedi che ogni tanto le se gira e cambia inquadratura.

Posted

Ma se nell'altra discussion ve lamentavi che xe tropa delinquenza, con tute le sparatorie che xe successe l'altra setimana.

'Desso che gavè scoperto che xe un pochi de controli ve lamentè comunque?

Per mi se servi a far da deterente ben vegni le telecamere per strada.

Basta che le imagini nio vegni messe sul Picolo o mandade per el TG regionale.

Posted (edited)

Gaver qualchedun che vedi quel che fazo co giro per città, permettime, ma me da fastidio.. la mia privacy xè tutelada?! ma in che modo?! solo quei che varda i filmati delle telecamere me vedi e no tutto el resto del mondo? ciò.. no so..

:bye:

Edited by iaga
Posted

e chi se lamenta? per mi più i ghe ne metti e meio xe,basta saver che le sia e non viver nell'ignoranza, per esser un buon deterrente la gente ga de saver che le xe in giro altrimenti le ga solo la funzion de aiutar dopo che xe accadù el fatto invece che limitarne l'insorger.

iaga sta tranquilla sulla privacy, le immagini le xe tenude in questura, monitorade a campion a meno che sul posto non avvien qualcosa e allora i riguarda i filmati per ben e comunque i filmati i vien conservadi per un mese e poi eliminati. mi preferiso rinuciar ad un poca della mia privacy e star più tranquillo, tanto in città ghe cammino e basta.