tommy781 Posted June 21, 2005 Report Posted June 21, 2005 l'ho notata solo oggi e ce ne dovrebbero essere altre in giro...ora vi sentite più tranquilli? Quote
iaga Posted June 21, 2005 Report Posted June 21, 2005 Sensazione "Grande Fratello".. almeno posso moverme e andar in giro! Ma dove xè questa che te ga fotografado? e le altre? Quote
tommy781 Posted June 21, 2005 Author Report Posted June 21, 2005 questa la xe in via giulia, de fianco al giardin pubblico, i doveria metterle in tutti i punti in cui xe stade installade le telecamere "amiche", deso vado a farme un giro in city e vedo se trovo le altre Quote
Stefano79 Posted June 21, 2005 Report Posted June 21, 2005 Mi ieri go notado una telecamera rotativa sull'angolo tra via Roma e via Valdirivo. Quote
Vico Posted June 21, 2005 Report Posted June 21, 2005 Xe anche la della stazion dei treni da un fracco de tempo, almeno da un anno. AloHa Vico Quote
trert Posted June 21, 2005 Report Posted June 21, 2005 uuuuh si le sarà la de un annetto.. ma no gave notado la chicca.. qualchidun sai sai geniale.. ga tacado sotto parecchie de ste telecamere un adesivo con su scritto: "sorridi, sei sul grande fratello" un mito! B) Quote
iaga Posted June 21, 2005 Report Posted June 21, 2005 Ahahhaha starò più attenta prossimamente.. non me son mai accorta.. Quote
Stefano79 Posted June 21, 2005 Report Posted June 21, 2005 ma no gave notado la chicca.. qualchidun sai sai geniale.. ga tacado sotto parecchie de ste telecamere un adesivo con su scritto: "sorridi, sei sul grande fratello" un mito! B) Per bon? Questa devo vederla assolutamente Quote
tommy781 Posted June 21, 2005 Author Report Posted June 21, 2005 dopo un giretto in città ecco i risultati... LARGO PIAVE Quote
Stefano79 Posted June 21, 2005 Report Posted June 21, 2005 Ciò ma nianche sotto un regime no ghe xè tutti sti controlli De cosa i pol aver paura in una città come Trieste? E allora a Napoli dovesi esserghene una per ogni isolato Quote
SandroWeb Posted June 21, 2005 Report Posted June 21, 2005 Mi go avudo l'"onor" de finir in una foto messa su una pagina del Piccolo dell'altro anno in cui se vedeva appunto el cartel in question fora dalla stazion centrale. Che cul che go, ah? Quote
tommy781 Posted June 21, 2005 Author Report Posted June 21, 2005 Queste xe quelle che go incontrà partindo da sn giacomo andando in marina e tornando a casa, le xe in tutte le piazze ed in molti incroci nevralgici, el bel qual xe? là del cartel non ghe ne xe manco una e dove le xe non avvisa de niente sti lampioncini i ga una telecamera mobile che non ga neanche un led che ne indichi el funzionamento ma se un se metti a fissar vedi che ogni tanto le se gira e cambia inquadratura. Quote
cenerentola82 Posted June 21, 2005 Report Posted June 21, 2005 Ma se nell'altra discussion ve lamentavi che xe tropa delinquenza, con tute le sparatorie che xe successe l'altra setimana. 'Desso che gavè scoperto che xe un pochi de controli ve lamentè comunque? Per mi se servi a far da deterente ben vegni le telecamere per strada. Basta che le imagini nio vegni messe sul Picolo o mandade per el TG regionale. Quote
iaga Posted June 21, 2005 Report Posted June 21, 2005 (edited) Gaver qualchedun che vedi quel che fazo co giro per città , permettime, ma me da fastidio.. la mia privacy xè tutelada?! ma in che modo?! solo quei che varda i filmati delle telecamere me vedi e no tutto el resto del mondo? ciò.. no so.. Edited June 21, 2005 by iaga Quote
tommy781 Posted June 21, 2005 Author Report Posted June 21, 2005 e chi se lamenta? per mi più i ghe ne metti e meio xe,basta saver che le sia e non viver nell'ignoranza, per esser un buon deterrente la gente ga de saver che le xe in giro altrimenti le ga solo la funzion de aiutar dopo che xe accadù el fatto invece che limitarne l'insorger. iaga sta tranquilla sulla privacy, le immagini le xe tenude in questura, monitorade a campion a meno che sul posto non avvien qualcosa e allora i riguarda i filmati per ben e comunque i filmati i vien conservadi per un mese e poi eliminati. mi preferiso rinuciar ad un poca della mia privacy e star più tranquillo, tanto in città ghe cammino e basta. Quote
Recommended Posts