Vai al contenuto

Calori-Buffoni alla guida dell'Unione: un giudizio



Messaggi raccomandati

Ma no Buffoni! xe ora de finirla con i veci rispolveri del passato, buffoni ga fato il suo ghe vol un allenador moderno con stimoli,e sto calori bandiera dei furlani "8 anni a udine" senza nessuna esperienza con il patentino di allenatore in seconda 1 anno a venezia x farla retroceder, manca ancora che vadi in porto l'aquisto de orlando 38 anni dal tamai ,semo denovo repete intanto semo noi tifosi a soffrir x l'unione ma se la campagnia aquisti va avanti cusì nessun se farà l'abbonamento penso che sarà un altro anno de sofferenza altro che serie A, tonell8 TE FA EL MONA???? :noghesemo:

Link al commento
Condividi su altri siti

Non so, ma non me sembra un gran inizio.. :confused:

Prosegui la politica de riportar qua le bandiere, torna anche Buffoni, dopo el Gube e De Falco. Questo secondo mi xè una bona idea, però Capitan Calori me sembra un bel azzardo.. sarà stado l'unico allenador che ghe piaseva el tofu!! :D

Link al commento
Condividi su altri siti

calori bandiera dei furlani "8 anni a udine" senza nessuna esperienza con il patentino di allenatore in seconda

No servi dir altro.

Come me sta sula scatole che Pancotto vadi alenar la Snaidero, idem con patate el discorso de Calori.

E po se i doveva cior un senza esperienza per alenar la prima squadra, piutosto Gubellini.

Chissà perchè Maran ga rifiutà?

Link al commento
Condividi su altri siti

go votado la III°, visto che xe ancora tropo presto per capir qualcossa, anche se el Pres ga dito che sto ano (o al max el prosimo) semo in A (ma semo sicuri che inveze no intendeva serie C1-A?!?)...quindi fidemose no :rotfl:

bon... a parte questo....volevo dir una roba....

nissun se ricorda la formazion de la Triestina 82-83 che xe andada in serie B??? no xchè a sto punto, visto che xe tornado De Falco e Buffoni...... :rolleyes:

Tornando seri...digo solo questo...lassemoli lavorar e dopo se lamenteremo de quel che no va... :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Comunque per mi non te pol ciamar come alenador un tizio alla prima esperienza e prometter subito la serie A. Secondo mi 'sto Tonnellotto xè sai populista, el ga comprado Allegretti che go sentido dir che el xè forte, ma, visto che se farà ancora tre aquisti, e che secondo lui dovemo andar in serie A, chi el ciogherà?

Vieri, Roberto Baggio e Gilardino? :rotfl:

Link al commento
Condividi su altri siti

Non a caso i ga deciso de affiancarlo a Buffoni: della serie, el maestro dei Sith devi insegnarghe all'apprendista la via al lato oscuro della forza :D :D

Aldilà dei scherzi, spero che el Tonno gabi ben riflettudo sulla scelta appena fatta. Sicuramente coraggiosa, su questo no ghe xe dubbi. Spetemo cmq per eventuali commenti blasfemi :bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Mah.. Gilardino no so sa.. penso che alla fin fine el Milan riverà a spuntarla. Per quanto riguarda Baggio.. bah.. ciò.. el ga finì.. nol vien con noi. E l'unico che podesi eser xè Vieri.. speremo solo che no sucedi come per Beati.. :DDDD :DDDD

Però me accontentasi de un bel Corvia.. no? :D

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×