Jump to content

Pecà per el pareggio, ma...

Recommended Posts

...ma credo che con questi effettivi in campo sia logico non aspettarse nulla de più. Dispiasi sai per Mosca, no iera un campion assoluto nel giron d'andata e no xe un brocco adesso (anche se quella occasion de Cagliari, combinada a quella fallida davanti la porta ieri sera,me fa ancora tremar i polsi).

Pace, bravi comunque, gran campionato lo stesso (chi gavessi scommesso a settembre de rivar sin qua?), l'unica roba che me secca xe che la Fiorentina andarà su (come penso sia logico)...d'altronde lori ga i mezzi e le conoscenze giuste, tutta roba che l'Unione no ga :cammtr: :testadamuro:

El mio commento lo trovè nel solito posto sul sito :)

:bye:

l'unica roba che me secca xe che la Fiorentina andarà su (come penso sia logico)...d'altronde lori ga i mezzi e le conoscenze giuste, tutta roba che l'Unione no ga :cammtr: :testadamuro:

Aggiungo... la Fiorentina andarà su come quinta perchè se sa za che chi fa el spareggio col Perugia perderà...quindi me sa che Mandorlini in questo momento sta tremando...

Aggiungo... la Fiorentina andarà su come quinta perchè se sa za che chi fa el spareggio col Perugia perderà...quindi me sa che Mandorlini in questo momento sta tremando...

Ma anche se i viola riva sesti i va su, no credo che la Lega gabbi interesse che el Perugia resti in A ...

Vico

Pace, bravi comunque, gran campionato lo stesso (chi gavessi scommesso a settembre de rivar sin qua?), l'unica roba che me secca xe che la  Fiorentina andarà su (come penso sia logico)...d'altronde lori ga i mezzi e le conoscenze giuste, tutta roba che l'Unione no ga  :cammtr:  :testadamuro:

Concordo ... se penso ai gol sbaiadi a Cagliari e ieri sera me vien mal ...

Comunque a inizio campionato ne dava tutti per sicuri retrocessi e inveze ...

Vabbe' ... el prossimo anno terzo campionato de B consecutivo e speremo ben ... vedemo cossa decidera' el buon Berti (ricordemose che ne ga comperado in C2 e portado in B ) a fine campionato.

Comunque "FINCHE' VIVRO' ODIERO' LA FIORENTINA" :D

Ma anche se i viola riva sesti i va su, no credo che la Lega gabbi interesse che el Perugia resti in A ...

Xe che el Perugia ga Gaucci... e no digo altro...no xe un caso che da penultimi i sia stadi tradi su fino al spareggio... evidentemente Galliani ghe ga promesso qualcossa per non farghe ritirar la squadra a suo tempo...

Questo no so e solo Galliani e Gaucci pol saver certe robe, solo che mi no son troppo convinto che la Lega vol salvar el Perugia con tutto el casin che ga fatto la famiglia Gaucci ...

Vederemo

Quoto in pien l'intervento de Vico...anche secondo mi i vol lanciar el Perugia in B dopo tutto lo scagaz de Gaucci dell'altra estate col Catania ripescado...

:bye:

N.B. : ocio all' :offtopic:

Edited by SandroWeb