Vai al contenuto

Pecà per el pareggio, ma...


Messaggi raccomandati

...ma credo che con questi effettivi in campo sia logico non aspettarse nulla de più. Dispiasi sai per Mosca, no iera un campion assoluto nel giron d'andata e no xe un brocco adesso (anche se quella occasion de Cagliari, combinada a quella fallida davanti la porta ieri sera,me fa ancora tremar i polsi).

Pace, bravi comunque, gran campionato lo stesso (chi gavessi scommesso a settembre de rivar sin qua?), l'unica roba che me secca xe che la Fiorentina andarà su (come penso sia logico)...d'altronde lori ga i mezzi e le conoscenze giuste, tutta roba che l'Unione no ga :cammtr: :testadamuro:

El mio commento lo trovè nel solito posto sul sito :)

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

l'unica roba che me secca xe che la Fiorentina andarà su (come penso sia logico)...d'altronde lori ga i mezzi e le conoscenze giuste, tutta roba che l'Unione no ga :cammtr: :testadamuro:

Aggiungo... la Fiorentina andarà su come quinta perchè se sa za che chi fa el spareggio col Perugia perderà...quindi me sa che Mandorlini in questo momento sta tremando...

Link al commento
Condividi su altri siti

Aggiungo... la Fiorentina andarà su come quinta perchè se sa za che chi fa el spareggio col Perugia perderà...quindi me sa che Mandorlini in questo momento sta tremando...

Ma anche se i viola riva sesti i va su, no credo che la Lega gabbi interesse che el Perugia resti in A ...

Vico

Link al commento
Condividi su altri siti

Pace, bravi comunque, gran campionato lo stesso (chi gavessi scommesso a settembre de rivar sin qua?), l'unica roba che me secca xe che la  Fiorentina andarà su (come penso sia logico)...d'altronde lori ga i mezzi e le conoscenze giuste, tutta roba che l'Unione no ga  :cammtr:  :testadamuro:

Concordo ... se penso ai gol sbaiadi a Cagliari e ieri sera me vien mal ...

Comunque a inizio campionato ne dava tutti per sicuri retrocessi e inveze ...

Vabbe' ... el prossimo anno terzo campionato de B consecutivo e speremo ben ... vedemo cossa decidera' el buon Berti (ricordemose che ne ga comperado in C2 e portado in B ) a fine campionato.

Comunque "FINCHE' VIVRO' ODIERO' LA FIORENTINA" :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Aggiungo... la Fiorentina andarà su come quinta perchè se sa za che chi fa el spareggio col Perugia perderà...quindi me sa che Mandorlini in questo momento sta tremando...

Ma anche se i viola riva sesti i va su, no credo che la Lega gabbi interesse che el Perugia resti in A ...

Xe che el Perugia ga Gaucci... e no digo altro...no xe un caso che da penultimi i sia stadi tradi su fino al spareggio... evidentemente Galliani ghe ga promesso qualcossa per non farghe ritirar la squadra a suo tempo...

Link al commento
Condividi su altri siti

Questo no so e solo Galliani e Gaucci pol saver certe robe, solo che mi no son troppo convinto che la Lega vol salvar el Perugia con tutto el casin che ga fatto la famiglia Gaucci ...

Vederemo

Quoto in pien l'intervento de Vico...anche secondo mi i vol lanciar el Perugia in B dopo tutto lo scagaz de Gaucci dell'altra estate col Catania ripescado...

:bye:

N.B. : ocio all' :offtopic:

Modificato da SandroWeb
Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×