Jump to content

Posti barca a Trieste


Recommended Posts

mi non go la barca anche se me affascina molto il mondo della vela, spesso go sentido che a Trieste xe carenza de ormeggi, qualchedun de voi ga la barchetta? xe effettivamente bisogno de novi posti barca? chiedo perchè la question in comun la xe stada più volte sollevada quando se parla de riqualifica del porto vecio ecc... e volevo capir se xe una problematica reale o meno.

Link to comment
Share on other sites

Eh xè un problema sì...lo gavevo za scritto in un'altra discussion. Se ga poca scelta, in sacheta xè liste de attesa de anni, quei fortunadi che ga el posto se lo tien ben stretto. Dopo xè l'Adriaco che costa una botta, ma anche là credo che i cominci esser sul pienotto. Rio Ospo xè un cesso, pol entrar chiunque e infatti ghe xè tanti furti. E dopo xè le piccole società che ormai xè stracolme anche quele. Se no te ga de andar fin a Monfalcon o oltre. Noi gavemo una barca su carrel a Barcola in un circolo sportivo privato, ma ormai xè full de posti anche là....d'estate vien quasi ogni giorno gente a chiederne se gavemo ancora posto per un gommon o per una barca.

Xè un problema serio per gli appassionati, e una vergogna per una città dalla lunga tradizion marittima come Trieste.

Link to comment
Share on other sites

la legge del mercato non lascia scampo...bisogneria veder quanto e in quale misura questa sia pilotata, inizio ad aver il lieve sentor che ai gestori ghe conveni tenir un numero limitado de posti proprio per poder giustificar aumenti de prezzi. Iaga,per curiosità,quanto costa un posto barca più o meno?

Link to comment
Share on other sites

Tommy el tuo "sentor" xè giustissimo purtroppo :wacko:

Per i prezzi dell'ormeggio dipendi dalla metratura e dal posto.....a noi ne va de lusso perchè gavemo un fisherman de 17'' (5,10 metri) e lo tenimo sul carrel, ma se te ga una barca a vela sui 8-9 metri tenuda in mar te costa parecchio all'anno....Per el prezzo esatto se te vol me informo, ma se parla de numeri a 4 cifre (in euro) e la prima cifra molto spesso no xè un 1 :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Ovvio che la legge del mercato funzia cusì.. e xè giusto che funzi cusì anche.. :D

Per quanto riguarda i prezzi.. i dipendi sai dalla società..

Posso dirte che annualmente te paghi una quota dai 200 Euro ai 1000 e passa.. in più te ga un esborso che se aggira intorno ai 5000 euro che tante società non te li torna.. altre si..

:bye:

Link to comment
Share on other sites

Più che altro... capisso la lege de mercato che pilota el prezzo verso l'alto o verso el basso...

Ma prezzi xe giustificadi?

Voio dir.. che costi xe a mantignir un ormeggio?

In quanti anni i ammorta el costo?

Costi che no sia de ammortamento quai xe?

La gestion? La pulizia? Corente?!?!

Oltre al spazio ocupado insoma, cossa se paga?

Link to comment
Share on other sites

Nel nostro caso del Club del Gommone el terren no xè nostro, xè una concession demaniale dove se paga un affitto. Nei altri casi xè de ammortizzar el costo delle strutture esistenti: banchine, corpi morti sul fondo con cima e relativo gavitel, corrente elettrica sulle banchine, acqua dolce, servizio de raccolta dell'olio esausto ecc...E poi xè el guadagno ovviamente. La nostra xè una società senza fine di lucro, quindi se la spendi 100 la devi domandar 100, ma no so se tutte xè cusì. D'altra parte anche l'affitto de un garage per l'auto ga costi spropositati se te pensi. 4 muri e una lampadina e i xè sempre più cari.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Home
Activities
Sign In

Sign In



Search
More
×