cenerentola82 Posted January 16, 2006 Report Posted January 16, 2006 I lavori prosegui soto a Catinara in corsispondenza al ponte per oltrepassar l'autostrada... Quote
arska Posted January 16, 2006 Report Posted January 16, 2006 ma.. xe la stesa che va su per la val Rosandra? Quote
Guest John Grimes Posted January 16, 2006 Report Posted January 16, 2006 La linea ferroviaria Trieste-Erpelle la nassi nel 1887, in alternativa alla linea ferroviaria "Meridionale" de proprietà privata (Suedbahn) per consentir trasporti feroviari dal porto de Trieste verso Vienna a costi più contenudi. La Trieste - Erpelle se congiungeva a Erpelle appunto (ogi Hrpelje-Kosina) sulla linea Divaccia-Pola e dunque verso Nord. Attiva fina al 1958, anche se con traffico ferroviario ridotto solo nela sezion italiana (e dunque tra Trieste Campo Marzio- Draga-S.Elia) la passava - sommariamente - sotto via Orlandini, la sovrapassava via Battera (visibili el zoccolo del ponte in piera ancora ogi), la passava soto i Salesiani (visibili ogi in mezo all'erba un dò traversine) e con un retilineo in salita, rente el Burlo, la rivava sora via dell'Istria (davanti el Burlo se vedi un zoccolo del ponte de sovrappasso de via dell'Istria). Poco oltra la raggiungeva la stazion de S.Anna, ogi demolida, dopo le passaggio a livel de via d'Alessio (ancora se vedi un tocheto dela tipica recinzion FS). La proseguiva lungo via Costalunga e rente Campanelle, con la quale se incrosava in più punti, fina al famoso viadoto,ogi visibilissimo, e dopo via Cesare dell'Acqua, la se butava sora via Raute e pian pian la riva ad Altura (altro viadoto)....la grande viabilità gà fato sparir un trecento-quatrocento metri de linea, ma el drenaggio dela superstrada in quel punto xè quel fato soto l'Austria nel 1887. Tajada la superstrada se sali pian pianin fina a S.Giuseppe della Chiusa (qua rivava i treni, fina ai anni '50, per la festa de S.Giuseppe), dopo la più lunga galeria dela linea e ben due viadoti. da là, oltra la vecia strada per Prebenico-Moccò, te cominci a entrar in zona val Rosandra. Attualmentela xè percoribile a piedi da via Cesare dell'Acqua dove, butando l'ocio a sx andando in zò, te la vedi come un sentiero accessibile (secondo i cartei) solo come le biciclete. Ma la xè "seguibile" fin da via Orlandini. Se vedi ancora picchi etometrici, chilometrici, delimitazioni de proprietà St.B., ma sopratuto una prospetiva dela zità decisamente inusuale. Dopo Draga S.Elia e el famoso tornante fatto per superar el dislivello, se entra in Slovenia e, dopo un coston de piera in trincea e un retilineo, se riva a Mihele e dopo el viadoto del Sangue (Krvavi Potok, danneggià da un atentato partigiano nela seconda guera) vizin el ponte là dela strada per Klanec. A quel punto la linea no xè più intuibile. Nel '58 i 'taliani la sera come "ramo secco"; i jughi gaveva tirà via i binari anche prima. Smantellada nel 1966. Ocio a andar oltra senza documenti, la pol andar ben, ma anche mal, perchè xè espatrio clandestino. La linea feroviaria nel 1886-1887 la xè stada fatta in 18 mesi, con viadotti, ponti, massicciate, stazioni, binari, un epidemia de colera e un crollo in una dele galerie dela Valle con diversi morti. De quanti anni i sta fazendo la pista ciclabile? ..che pajazi.... Viva Quote
arska Posted January 16, 2006 Report Posted January 16, 2006 si, xe ridicolo, considerado che i ga de far solo do pontisei e sgomberar un do carozerie (abusive, me par) solito.. pecà perchè sopratuto de estate la faria ogni secondo giorno.. Quote
cenerentola82 Posted January 17, 2006 Report Posted January 17, 2006 Ocio a andar oltra senza documenti, la pol andar ben, ma anche mal, perchè xè espatrio clandestino. Però sul confin no xe gnanche un cartel. Un che no sa, gnanche no se acorzi che xe el confin. Go visto tanta gente passar oltre, e anche mi un per de volte, e no go mai sentì che xe nati casini. La linea feroviaria nel 1886-1887 la xè stada fatta in 18 mesi, con viadotti, ponti, massicciate, stazioni, binari, un epidemia de colera e un crollo in una dele galerie dela Valle con diversi morti. De quanti anni i sta fazendo la pista ciclabile? ..che pajazi.... ... eh ma l'Austria iera un paese ordinato. Quote
arska Posted January 17, 2006 Report Posted January 17, 2006 me domandavo.. ivando dala slovenia, da pesek, una volta rivado in italia dove go de andar per imboccar esatamente la pista ciclabile? Quote
cenerentola82 Posted January 17, 2006 Report Posted January 17, 2006 El punto più vizin xe Draga Sant'Elia... locanda Mario te ga presente? Go trova sto sito con tante foto de prima che cominci i lavori. Quote
Guest John Grimes Posted January 17, 2006 Report Posted January 17, 2006 Cenerentola82Però sul confin no xe gnanche un cartel. Un che no sa, gnanche no se acorzi che xe el confin. Go visto tanta gente passar oltre, e anche mi un per de volte, e no go mai sentì che xe nati casini. Mah...una volta cartei i jera. Se no xè cartei, se buta l'ocio per tera, dove xè i cippi de confin (facilmente capibile che xè cippi de confin). Andar oltra pol andàr ben: fina a che no te trovi la cubia de puglioti sloveni inflessibili che te porta, a seconda del caso, o a Koper o a Sesana (e so de zente in bici che ghe xè successo). Dopo xè processo e multa. Convien? Purtropo, quela pista xè anche accesso per i clandestini. E per questo la vien controlada. Arlon:me domandavo.. ivando dala slovenia, da pesek, una volta rivado in italia dove go de andar per imboccar esatamente la pista ciclabile? Se te son sula pista, e no te vol "espatriar", da Mihele te risali sula strada alta e te passi el confin de Cosina. In italia, poco dopo sula dx xè una specie de locanda-ristorante. Da là te se buti sul lato oposto verso la val Rosandra. Xè pien de sentieri e sentierini, ma ocio: xè una zona con tante "jazere", quei busi in muratura che fina all'inizio del secolo scorso i vigniva usadi per far el jazo apunto. Gnente de pericoloso, anzi xè interesante, ma xè ben saver che i xè. Andando in zò, inevitabilmente te incappi nela linea, solitamente vizin l'ultimo viadoto prima dela stazion de Draga-S.Elia. Viva Quote
arska Posted January 17, 2006 Report Posted January 17, 2006 ok grazie.. pena che xe calduz zerco Quote
cenerentola82 Posted January 23, 2006 Report Posted January 23, 2006 Sul fato de poder atraversar el confin ghe go mandà un e-mail a Scoccimarro, e questa xe la sua risposta: Gentile Signora Cristina, posso solo dirLe che questa primavera verrà finalmente inaugurata per intero la pista ciclopedonale. Fin qui le mie competenze. Per quel che concerne il fatto di attraversare il confine, fino alla definitiva caduta delle barriere, che avverrà il 1° gennaio 2007, occorrerà esibire i documenti ai valichi. Cordiali saluti, Fabio Scoccimarro Presidente della Provincia di Trieste Quote
cucciolina Posted January 23, 2006 Report Posted January 23, 2006 Mah...una volta cartei i jera. Se no xè cartei, se buta l'ocio per tera, dove xè i cippi de confin (facilmente capibile che xè cippi de confin). Andar oltra pol andàr ben: fina a che no te trovi la cubia de puglioti sloveni inflessibili che te porta, a seconda del caso, o a Koper o a Sesana (e so de zente in bici che ghe xè successo). Dopo xè processo e multa. Convien? I cippi a Draga, dopo la stazion della ferrovia, xe ma no i xe tenudi tanto ben e se no te sta attento te sconfini senza accorzerte. Per el fatto della polizia...un giorno su quel sentier un habituè de sconfinamento ne ga dito che no i te fa problemi. I te chiedi el documento ma tutto finissi là. Dopo no so....te pol trovar quel che rompi e te porta a Sesana... Mi son tornada indrio quella volta, no se sa mai (OT) @cenerentola Finalmente so come te se ciami :s'ciopado: Quote
Stefano79 Posted January 23, 2006 Report Posted January 23, 2006 @cenerentolaFinalmente so come te se ciami :s'ciopado: La lo gaveva za scritto nella discussion sui veri nomi che se nascondi drio al nick Quote
cucciolina Posted January 23, 2006 Report Posted January 23, 2006 La lo gaveva za scritto nella discussion sui veri nomi che se nascondi drio al nick Non gavevo visto Anche ti però.....subito a far la punta eh... Quote
arska Posted January 23, 2006 Report Posted January 23, 2006 questa primavera? savè per caso se va ancora avanti la costruzion nela zona cittadina (pontili, ecc) ?? Quote
arska Posted January 23, 2006 Report Posted January 23, 2006 cmq go trovado due pagine interesanti per saver a che punto xe realmente i lavori.. http://xoomer.virgilio.it/venerdibike/cicl...ews_quattro.htm http://xoomer.virgilio.it/venerdibike/cicl...news_cinque.htm No vedo l'ora de far "su-zo" ogni secondo giorno, sta estate sempre se i la gaverà finida cmq efetivamente par che i lavori, anche se pian... Quote
cenerentola82 Posted February 14, 2006 Report Posted February 14, 2006 Go fato foto per veder come sta procedendo nel tratto Campanelle - Burlo. Le foto xe de domenica 12/2/06 Quote
Guest John Grimes Posted February 14, 2006 Report Posted February 14, 2006 Ah, vedo che i gà comincià a lavorar nel trato subito drìo l'accesso de via Orlandini fina in via Battera....ottimo... Quote
arska Posted February 14, 2006 Report Posted February 14, 2006 ma.. o son mi che no capiso dove che pasa sta ciclabile o i ga quasi fini un toco senza njanca gaver iniziado i lavori piu longhi, tipo pontili e co..?? se xe cusi xe semplicemente ridicolo! cmq a mi me bastasi un poca de giarina e un percorso el piu posibile regolare (e magari con qualchidun che lo mantegni e - purtropo - lo neti senza che el vadi in rovina in 2 mesi).. vojo veder se sta estate xe finido Quote
cenerentola82 Posted February 14, 2006 Report Posted February 14, 2006 Comunque i sta lavorando. In sto periodo sopratuto nel trato Altura - Campanelle. No credo propio che i riverà finir per April come disi Scocimaro, almeno no per l'April de sto ano, però xe bon che i lavora. Quote
diego Posted February 14, 2006 Report Posted February 14, 2006 Adesso che i ga finido i lavori de via Orlandini ,sotto la casa del Sinter,in Marzo doveria iniziar i lavori nella zona Burlo e xe un problemin con el ponte vecio sotto i Salesiani.Per quel che so mi (fonti de chi sta costruindo) penso che ghe volerà ancora tempi biblici per el collegamento totale C.Marzio-Draga. Comunque i soldi xe stanziai anche se i comincia a esser curti. Quote
Guest John Grimes Posted February 14, 2006 Report Posted February 14, 2006 Cenerentola, te ghe scrivi ti a Scoccimarro se la pista no xè pronta in primavera (come probabile?) Viva Quote
arska Posted March 23, 2006 Report Posted March 23, 2006 No trovo piu el topic vecio, quindi fazo sto qua.. onlain se trova qualche nius con foto sula pista ciclabile No volesi dir, ma i me par saaai indrio.. clasico modo de far ala taliana: un toco xe praticamente finido e intanto no xe i ponti, e xe discariche in mezo al percorso. Digo mi: e INIZIAR con quei lavori? Bahh forsi son mi che me lamento sempre, no so.. http://xoomer.virgilio.it/venerdibike/cicl...la_news_sei.htm http://xoomer.virgilio.it/venerdibike/cicl..._news_sette.htm Quote
diego Posted March 23, 2006 Report Posted March 23, 2006 El tratto che va dal Ponte de Ponziana a dopo el Burlo i lo comincia la prossima settimana Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.