Jump to content

No all'Expo 2012?

Recommended Posts

Me par strano che sul forum qualchedun no gabi ancora scritto riguardo la possibilità abbastanza concreta che Milano se candidi all'Expo 2012 al posto de Trieste.

Le posizioni in ambito dell'amministrazion locale xe eterogenee: el sindaco disi de no, el presidente della provincia insisti ancora sulla candidatura.

Xe za finida sul nasser la nova avventura de questa città per una nuova esposizion?

• Replies 72
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

mi me par strano che fin a qualche mese fa tuti diseva che iera de importanza vitale e adeso i disi che no val la pena.... buh :confused:

certo che l'idea de farlo sul carso prprio no me piasi :noghesemo: .. xche distruger el carso x una fiera che dura un anno... e dopo?

Con l'Expo del 2008 xe 'ndada mal ma xe sta bel provarghe, veder tuta (o la parte più propositiva) dela cità gaver un obietivo comune e importante da ragiunger.

Mi me par che le parole del sindaco comunque xe detade sopratto dala delusion de quela sconfitta.

No penso che el ghe credi veramente perchè se no el gavessi dovudo esser contento de come xe 'ndada l'altra volta e inveze el me pareva 'bastanza deluso.

Xe se se ricandida bisogna praticamente esser sicuri de vinzer e probabilmente veder che za dal'inizio comincia i problemi fa pensar se xe el caso de farlo o no.

Mi spero che i decidi de provarghe.

P.S. Gavevo leto e sentì la notizia ma no gavevo voia de afrontar l'argomento. Me dispiasessi tropo se no se provassi.

Per ricandidar Trieste all'Expo 2012 ghe xe due sostanziali problemi:

-la tematica andassi cambiada (la mobilità della conoscenza pararia non andar più ben)

-el sito del possibile Expo no saria più el Porto Vecio (se lo vol riqualificar molto prima de tale data)

Sommando poi al fatto che Milano vol far sul serio, me sa che el sogno de un futuro Expo svanissi come una bola de savon sin dall'inizio...

Guest Andrea

volesi meter el mio appunti n personale, no xe vero che a triesti see disi femo femo femo e dopo niente ...

de quel che go rivado a capir el ragionamento de dipiazza xe questo:

gavemo tentado de becar l'expo' per riqualificar el porto vecio.

no ghe la gavemo fatta

el piano particolareggiato del porto xe pronto ...

perche spetar fina el 2012 per riqualificar el porto ? e se dopo lo perdemo de novo ? no xe miga dito che lo vinzemo matematico ..

a mi no me par mal come ragionamento

Quoto Andrea: qua non se tratta de molar tutto e dir "no se pol", bensì de no spetar troppo tempo a utilizzar gli enormi spazi che questa città ga a disposizion. E visto che tutto sommato le robe comincia a moverse meio rispetto a dieci anni fa, prima se riqualifica e meio xe. Bisogna star attenti a no pensar che l'Expo sia l'unica àncora de salvezza per Trieste: credo che in molti se sia instaurado un'idea del genere

diverse robe gioga contro de noi, l'expo servi principalmente a recuperar aree delle città in cui se svolgi per rimetterle a posto e lasar qualcosa de utile alla città, tolto el porto in cui a breve i inizierà i lavori xe difficile proporre siti alternativi che soddisfi questa prerogativa. calcolè anche i soldi che servi, a livello governativo non iera stado appoggiado l'expò nella misura degli altri governi concorrenti anche perchè costa e al momento l'Italia non voleva-podeva esser sicura de soddisfar le promesse dei fondi, roba che i stati votanti saveva perfettamente. Milano saria avvantaggiada perchè più ricca de noi, più forte politicamente e probabilmente la saria sostenuda con maggiore forza senza contar che a livel de immagine tra ricandidar una perdente e metterne una nova la scelta ricaderia su quella nova per motivi de immagine.

xche distruger el carso x una fiera che dura un anno... e dopo?

mah mi credo che i spazi dell'expo poi vegni riutilizzadi in qualche modo. Ad Osaka per esempio, el sito dell'Expo del '70 adesso xe diventado un parco giochi... tuttavia anche mi son contrario all'idea de farlo sul Carso... mettendo per assurdo che i decidessi de farlo in altre zone della provincia de Trieste:

-porto vecio: se vol riqualificarlo prima de quella data e anche mi son d'accordo con Di Piazza

-Baia de Sistiana: xe assolutamente troppo picio per l'Expo

-Valle delle Noghere: me sembra accettabile ma se sta za costruindo parecchio di questi tempi e perciò per quella data sarà zà tutto pien

-ex Aquila saria la roba più interessante, come dimensioni e accessibilità, però xe esattamente IN MEZZO alla zona industriale, e no xe sicuramente un piazzer pei oci dei visitatori

supponendo per assurdo che se fazi la dela ex Aquila le infrastrutture poderia esser così organizzade:

-ferrovia: stazione centrale de trieste spostada di fronte all'aeoporto de Ronchi (el spazio ghe xe) e metropolitana leggera che, usando i binari della ferrovia esistente, colleghi Ronchi all'attuale stazion centrale e da là, via la galleria de circonvallazion, con el porto novo, da dove parti zà i binari che riva fino all'Aquila. Da là se poderia proseguir fin a Capodistria (finalmente)

-strade: basteria un grande parcheggio sulla sponda opposta del canal de Zaule, zona Vetrobel per intenderse, e un ponte stradale-pedonale che oltrepassi l'imboccatura del canal de Zaule

lo spazio xe davvero enorme, anche se da bonificare, e se poderia anche utilizzar parte dell'area ex Esso, vizin al porto petroli. L'unico neo, come disevo, xe che te ga a un passo la ferriera, l'inceneritor e el cementificio, e no xe sicuro un piazer per i visitatori... tanto per farve due esempi delle zone "papabili" per Expo, qua in Giappon i ga fatto a Osaka in un quartier residenziale, come podessi esser el nostro Altura, mentre a Nagoya l'Expo i lo ga fatto in una enorme zona verde in mezzo alla campagna...

:bandieraalabarda:

stavo per dirlo mi: EX AQUILA

se ga za dimostrado che con tempo (e soldi) una zona ex industrial pol eser tranquilamente risistemada, e risultar quasi piacevole.

La nostra cità ga bisogno de infrastruture extraurbane, per questo quto malto al 100%.

Milan ga bisogno de tuto trane che de un rilancio economico, i ga barche de soldi, ma speso i li investi mal, cmq tra quartier ex fiera, nova fiera de Rho-Pero, cità de la moda, Piaza Garibaldi.. zone che i ga de riqualificar no ghe manca, come no ghe manca i progeti.

Per mi saria de meterghe el steso entusiasmo che jera per el Expo 2008, e altro ancora: saria fondamental per la rinascita economica, se bonificheria una area enorme (xe previsto za, ma i fa pupoli de continuo) e se colegheria mejo la cità ai centri urbani che ghe sta intorno!

Per quanto riguarda DiPiazza, se no sbajo lui pena che el xe rivado sindaco el se ga trovado con sto progeto per la candidatura al Expo.. al inizio lui e i suoi i minimizzava, quando i se ga acorto che la gente lo voleva i ga cambiado e i se ga "entusiasmà"

questo spiega molte dischiarazioni, per mi

volesi meter el mio appunti n personale, no xe vero che a triesti see disi femo femo femo e dopo niente ...

de quel che go rivado a capir el ragionamento de dipiazza xe questo:

gavemo tentado de becar l'expo' per riqualificar el porto vecio.

no ghe la gavemo fatta

el piano particolareggiato del porto xe pronto ...

perche spetar fina el 2012 per riqualificar el porto ? e se dopo lo perdemo de novo ? no xe miga dito che lo vinzemo matematico ..

a mi no me par mal come ragionamento

Come l'Expo 2008 podeva esser utile per trainar la riqulificazion del porto vecio cussì la candidatura a quel del 2012 podessi servir per velocizar la riqualificazion del 'Ex Aquila.

Un'altra proposta che go sentì, xe a Pardiciano vizin al'area de Ricerca su un teren za destinado al'ampliamento dela stessa.

A mi me piasessi de più al'ex Aquila.

Xe assurdo pensar "Gavemo perso e no volemo più perder. Cussì no gioghemo".

Se nela vita mai xe gioga, mai xe vinzi. Bisogna lotar per gaver qualcossa. Nissun ne regala gnente.

L'Expo no xe l'unico modo per far qualcossa in cità, ma xe pericoloso abituarse a rinunciar perchè xe tropo dificile. Se se ciapa l'abitudine a rinunciar e a darse per vinti dopo diventa dificile cambiar mentalità.

Stavolta il 'Dipiaza pensiero' no lo condivido propio.

Mi posso anche condivider el pensier de Dipiazza in sto caso.

Quanti soldi xe stasi spesi per la candidatura all'Expo 2008? Sia pubblici che privati.

Quanti soldi andassi spesi per la candidatura all'Expo 2012? Sia pubblici che privati.

Gavendo come concorrente un'altra città italiana po'... Milan...

Come xe sta storia? El Governo dovessi gaver interesse ad ottener l'Expo in Italia,

ma senza crear "gare" interne che porta a butar via soldi.

Mi no credo che servi davvero tanto un Expo qua a Trieste per cio' che i combini qualcossa.

Inveze de spender pila su progetti che no se realizza mai (e ghe ne xe stadi tanti - basta veder le rive, concorsi de qua concorsi de la, vincitori su vincitori zo e dopo i fa tuto altro... o largo Bariera... concorso de qua, vincitor de la, e adeso i fa tuto altro).

Se xe de meter a posto l'era ex Esso e ex Aquila, xe de farlo in ogni caso.

Se xe de meter a posto el Porto Vecio, xe de farlo in ogni caso.

Come al solito xe ora de spender per far qualcosa de concreto!

Sempre la semo.

• 2 weeks later...

Le ultime novità disi (notiziario Tele4 de venerdì sera) che el Comun sta pensando de notificar al governo l'intenzion de ricandidarse al'Expo 2012. L'ostacolo più dificile sembra la candidatura de MIlan. E comunque la decision finale se portar avanti el discorso speterà ala prossima Giunta comunale dopo le elezioni del maggio prossimo.

• 2 months later...

Mentre non si parla più della riproposizione di Trieste all'Expo del 2012, si stanno delineando i concorrenti virtuali della città giuliana: l'ultimo arrivo, non ancora confermato, ma semiufficiale, è Plovdiv, la seconda citta bulgara con una famosa fiera.

La città più impegnata dal punto di vista mediatico è sicuramente la sudcoreana Yeosu, mentre New York è ancora a livello di utopia da parte di un gruppo di studenti americani. Con Trieste ancora al palo, Plovdiv sembra abbia già consegnato la propria adesione al BIE (International Exhibition Bureau) di Parigi.

Il motto dell'Expo dovrebbe essere la "Riconsoderazione della storia: il futuro dal passato". La Fiera Internazionale di Plovdiv ha già organizzato la partecipazione bulgara agli EXPO di Lisbona, Hannover e a quello di Aichi. La Bulgaria ha già ospitato tre fiere mondiali -- Hunting Exhibition 1981, the 1st and 2nd Exhibition of Youth Inventors -- sempre nella Fiera di Plovdiv.

Guest John Grimes

Cenerentola82 ha scritto:

Il motto dell'Expo dovrebbe essere la "Riconsoderazione della storia: il futuro dal passato"

Alora xè 'ssai mejo che se tiremo fora....

• 5 weeks later...

EXPO' 2012: COLLOQUI A PARIGI SU IPOTESI CANDIDATURA TRIESTE

(ANSA) - TRIESTE, 31 GEN - L' ipotesi di candidare Trieste ad ospitare l' Esposizione internazionale del 2012, dopo la bocciatura relativa all' edizione 2008, sarà al centro di un colloquio in programma per dopodomani, 2 febbraio, a Parigi tra il presidente della Provincia Fabio Scoccimarro e il segretario generale del Bureau International des Expositions (Bie) Vicente Gonzales Loscertales. Lo ha fatto sapere la Provincia in una nota, in cui si precisa che l' eventuale candidatura dovrà essere formalizzata entro il mese di giugno. Possibili avversarie - secondo indiscrezioni riferite dalla Provincia - la città di Yesou, in Corea del Sud e Wroclav, in Polonia. (ANSA).

Il motto dell'Expo dovrebbe essere la "Riconsoderazione della storia: il futuro dal passato"

Alora xè 'ssai mejo che se tiremo fora....

ma che tema inutile!

Quel xe el tema bulgaro!!!!!

Gavevo za dito.

Nel'intervista de ieri Scocimarro ga dito che el presidente del Bie ghe ga consiglià de continuar col tema dela scienza, nel caso se se ricandidi.