Jump to content

Recommended Posts

Posted

Domani se zoga el turno infrasettimanale che ne vederà opposti a Senigallia, squadra che finora no ga mai vinto in trasferta ma assolutamente da non prender sottogamba.

Da quanto leggo in giro, la Goldengas fa molto gioco in area pitturata: sarà de star attenti proprio a questo (i nostri pivot xe avvertidi).

Punto di forza della squadra xe Cinciarini, oltre a Bartoccetti e Pazzi (per quest'ultimo quasi 8 rimbalzi a partita)

Posted

Qua xe la cronaca:

http://www.elsitodesandro.it/index.php?ind...ry_view&iden=16

Cossa dir, oltre a quel che go scritto nel mio tradizionale papiro...sicuramente stemo dimostrando de non esser una squadra de seconda fascia. Se comincia a intraveder qualcosa de bon, anche perchè davanti a Laezza e Ciampi anche i altri sta dando el suo contributo. Molto bene Barbieri in doppia-doppia (13 rimbalzi...una prova da signor pivot), me fa felice i quattro in doppia cifra.

Ora dovemo far due robe

-andar a vinzer anche in trasferta

-evitar de venir rimontadi quando la partida xe za in jazo

:bye:

Posted

Oh là! Finalmente una bella partida! Gavemo giogado ben (anche se i cali de concentrazion resta ancora preoccupanti O| ). Ciampi straordinario (nonostate no gabi giogado tantissimo...perchè?), Laezza spettacolare (soprattutto coi suoi assist), Barbieri concreto, Moro :wub: ne ga regalado dei bellissimi canestri. Non posso che dir.... bravi muliiiiii :foracolcul:

Un'unica roba no me ga piasso molto. La gestion della partida da parte de Muzio (che continua a esser leeeeento) e che gli ultimi 20 secondi non ga voludo far segnar i giovani ma far el protagonista come sempre. El se ga ciapado un poche de zigade dal pubblico e anche dalla squadra (soprattutto da Pino che, alla fine, da buon capitano quale el xe, ghe ga dito che no se fa cusì, ma se fa segnar i giovani quando xe in campo).

Dai che adesso scalemo la classifica :D Domani se gioga a Porto Torres e speremo de vinzer anche là :)

:bandieraalabarda:

P.S. Grazie Capo per il commento alla partida (ottimo come sempre) e per le pagelle. Se non te esistessi bisogneria inventarte :D:ave::ave::ave:

Posted

Complimenti a tutti per la partida meno che al pubblico come al solito freddo e impassibile.A Porto Torres sarà dura un poco perchè i xe in forma e i lo ga dimostrado vinzendo de 20 a Casalpusterlengo,un poco perchè ghe rivemo a 48 ore da un'altra partida,un viaggio non dei più comodi(vabbè che i partiva oggi alle 9),e una squadra che in casa fa la sua forza aiutata anche da un PUBBLICO MOLTO CALDO E PARTECIPE :incazzado: .Speremo de farghela che saria un bel colpo per la classifica,poi Vigevano e dopo TUTTI A GORIZIA

Posted

Son contento per la facile e bella vittoria dei nostri muli, son altrettanto amareggiado per no dir inc.....o per la risposta del pubblico. No fazo una question de quantità ma de qualità e de cuor sportivo, come sempre GRANDISSIMI ULTRAS, se saria per mi i giogadori alla fine della partida ,come provocazion, doveria darghe 5 solo a lori. Mi , alla sinistra dei Ultras, ve posso garantir che iero l'unico che zercava de darghe una mossa alla platea silente del Palazzetto,una desolazion.Concordo con l'analisi de Cucciolina su Muzio , l'egoismo mostrado nel finale della partida no gaveva senso . Resta el fatto che Steffè pur avanti de 20 el stenta a metter in campo i giovani, ma se nemmeno in queste partide "facili" no sfrutemo la possibilità de responsabilizzar la muleria......Ancora una roba, xe certi giogadori che continua a far i solisti, mi pensavo che almeno ieri i podeva provar schemi che ghe saria tornai utili quando incontrerà squadre più forti e più organizzade . :vino::vino:

Posted
Ancora una roba, xe certi giogadori che continua a far i solisti, mi pensavo che almeno ieri i podeva provar schemi che ghe saria tornai utili quando incontrerà squadre più forti e più organizzade.

Disemo che se comincia a intraveder un'identità de squadra ben marcata: penso se gabi capido chi in questa squadra pol far la differenza in B d'E., e penso de no sbaiar a rimarcar che al momento attuale sia Laezza e Ciampi a esser i più positivi (le statistiche non imbroia).

Savendo quai xe i cardini dell'Acegas, a questo punto subentra il fattore de metter in moto tutti gli altri; analizzemo i lunghi: son molto contento della prestazion de Barbieri che sembra (speremo) se sia sbloccado, vedo un Iannilli ancora grezzo (soprattutto a livello difensivo) ma el suo lo sta fazendo, un Mariani che appena recupera la forma ottimale el pol tornar a esser letale. Un'analisi del genere pol esser fatta su tutti gli altri del roster.

Logico che ghe sia ancora tante robe da sistemar, me piasi pensar però che almeno in casa gavemo za trovado al 90% una discreta quadratura. Il passo successivo, importante, xe quel de trovar l'identità giusta anche in trasferta. E, come non mai, soprattutto fora dal PalaTrieste dovemo giogar de squadra, altrimenti ogni tipo de trasferta diventa difficile da vinzer

:bye:

Posted

Sandro, condivido come sempre la tua analisi e le tue pagelle! :ave::fiuclap:

Forsi quest'ultima partida non xè molto attendibile come test per valutar la forza de 'sta squadra, la Goldengas Senigallia per mi xè la squadra più cista che go visto giogar qua. Xè una squadra da metà classifica de B2.. :wacko:

Comunque, anche alla luce dell'ottima prova contro la Soresina, sembra che semo sulla strada bona per far un bon campionato e.. divertirse! :bandieraalabarda:

Grandissimi Laezza e Ciampi, ma non ga sfigurado nissun, mi daria un 8 politico a tutti! :punk::vabenon:

Posted
Son contento per la facile e bella vittoria dei nostri muli, son altrettanto amareggiado per no dir inc.....o per la risposta del pubblico. No fazo una question de quantità ma de qualità e de cuor sportivo, come sempre GRANDISSIMI ULTRAS, se saria per mi i giogadori alla fine della partida ,come provocazion, doveria darghe 5 solo a lori.

Non mal come idea...

Della partida poco de dir, Senigallia peggior squadra che go visto sto anno e decisamente una de quelle che lotterà nei playout se nn la va zo direta.

De noi tutti chi piu chi meno ga porta tutti qualcosa; pecà solo che un per de lori se uscidi col muso lungo a fine partida, sinceramente nn so perchè...

Posted
Son contento per la facile e bella  vittoria dei nostri muli, son altrettanto amareggiado per no dir inc.....o per la risposta del pubblico. No fazo una question de quantità ma de qualità e de cuor sportivo, come sempre GRANDISSIMI ULTRAS, se saria per mi i giogadori alla fine della partida ,come provocazion,  doveria darghe 5 solo a lori.

Non mal come idea...

Della partida poco de dir, Senigallia peggior squadra che go visto sto anno e decisamente una de quelle che lotterà nei playout se nn la va zo direta.

De noi tutti chi piu chi meno ga porta tutti qualcosa; pecà solo che un per de lori se uscidi col muso lungo a fine partida, sinceramente nn so perchè...

Anche mi no so perchè,e già ghe nè parlavimo ieri sera.Speremo ch no ghe sia screzi tra lori o l'allenador,o che sia anche solo tension post-partida che anche quel podessi starghe.Vabbè speremo ben per doman,anche se no sarà facile.AVANTI TRIESTE!....e W el nano.

Posted
(Beck's@ 09 dicembre 2005, 13:42)

Comunque, anche alla luce dell'ottima prova contro la Soresina

Bonanotte.. volevo dir ottima prova contro el Lumezzane, no contro la Soresina! :D

pecà solo che un per de lori se uscidi col muso lungo a fine partida

Chi? :confused:

Gavevo però notado una discreta incazzadura de Steffè :incazzado: nel terzo quarto, quando el ga ciamado time-out perchè gavevimo smesso de giogar e i altri stava quasi tornando sotto.

Che, per dirla tutta, una volta tanto el gaveva tutte le ragioni de 'sto mondo! :bye:

Posted

Mi go visto solo Barbieri scampar in spogliatoio alla fine della partida. No ga fatto el giro del campo come i altri. L'altro chi xe? O| Comunque se xe problemi de spogliatoio xe sai sai grave. L'amalgama della squadra xe la roba più importante e ciò se ga visto anche l'anno scorso.

Speremo de sbagliarse e che no ghe sia niente sotto :)