cucciolina Posted December 11, 2005 Report Posted December 11, 2005 Sto pomeriggio me go vardado l'all star game...e che dir....mamma mia!!!! Che spettacolo!!! Per chi no ga visto, la gara delle schiacciate xe stada vinta da Pervis Pasco della Navigo.it Teramo che ga battudo Gigi Datome del Montepaschi Siena e Michel Morandais del Carpisa Napoli. El ga vinto con una schiacciada spettacolare saltando oltre a Drew Nicholas (alla Vince Carter ). La gara del tiro de tre xe stada vinta dal mitico Dante Calabria su Belinelli. L'MVP della partida xe stado el grande Carlton Myers (unico giogador de B1 presente e noi lo savemo ben ) che con i suoi tiri ga fatto recuperar la sua squadra e, con la sua carica, ga portado i suoi alla vittoria. Cosa aggiunger.....I LOVE THIS GAME Quote
hollywood Posted December 13, 2005 Report Posted December 13, 2005 L'MVP della partida xe stado el grande Carlton Myers (unico giogador de B1 presente e noi lo savemo ben ) che con i suoi tiri ga fatto recuperar la sua squadra e, con la sua carica, ga portado i suoi alla vittoria. Mah... Mi za no iero sai d'accordo sul fatto che el partecipassi visto che el milita in B, e poi alla fin fine no me par che el gabi fato sta gran partidona. Quote
Fabieto Posted December 14, 2005 Report Posted December 14, 2005 che fastidio che go co lo sento nominar.... Quote
zaflaucich Posted December 14, 2005 Report Posted December 14, 2005 L'MVP della partida xe stado el grande Carlton Myers (unico giogador de B1 presente e noi lo savemo ben ) che con i suoi tiri ga fatto recuperar la sua squadra e, con la sua carica, ga portado i suoi alla vittoria. Mah... Mi za no iero sai d'accordo sul fatto che el partecipassi visto che el milita in B, e poi alla fin fine no me par che el gabi fato sta gran partidona. El ga gioga una partida normale come tanti altri...ma secondo mi el premio iera già assegna prima della partida per motivi "politici" Quote
80 revival Posted December 14, 2005 Report Posted December 14, 2005 Per via de lui la spar ga sposta la partida de Bergamo.Cossa volè senza de lui noi pol giogar perchè i ga paura de far brutte figure tipo Porto Torres,dove la signorina iera infortunada e lori ga perso....visto che i altri no sa giogar Quote
zaflaucich Posted December 15, 2005 Report Posted December 15, 2005 Per via de lui la spar ga sposta la partida de Bergamo.Cossa volè senza de lui noi pol giogar perchè i ga paura de far brutte figure tipo Porto Torres,dove la signorina iera infortunada e lori ga perso....visto che i altri no sa giogar Veramente la partida con Bergamo xe stada rinviada perchè iera una gara de tennis indoor e nn xchè myers doveva far l'all star game... Quote
Recommended Posts