Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

sarebbe una Ficata. Ma non ci credo molto. Però spero questa volta di essere clamorosamente smentito. Arrigoni potenzialmente ha tutto: è ambizioso, ha accettato la serie A a Cagliari per pochi soldi, ed è abituato a lavorare con un presidente "focoso"

Inviato

Mah....fino a giugno chissà quanti altri nomi sentiremo. El discorso xe che l'allenador serviria adesso più che a giugno. Vedemo sto Russo cossa che farà...

Inviato

Tempo fa gavevo letto sul forum del Cagliari (quando Tesser iera sta esonerado e iera tornado Arrigoni) i commenti, e no i era per gnente positivi. Anzi, i più boni lo definiva incompetente. Tanto che dopo i lo ga mandà via de novo.

Mah, no me convinzi.

Pecà che quel forum xe momentaneamente sospeso.

L'ideale per mi saria Cesare Maldini, triestin che ga alenà l'under 21 e che quindi podessi far cresser anche il setor giovanile. E che podessi portar qua qualche giovane virgulto dal Milan. Ma penso che semo a livel de pura fantasia.

Inviato

Non tiremo fora la storia de farse comandar a bacheta, nianche Russo se fa comandar a bacheta te assicuro, e cmq Cesarone ga 90 anni per gamba, me par che el sta ben in pension.

Arrigoni se ga dimesso perchè la tifoseria ghe iera ostile, dopo che el gaveva lui volù andar via a tutti i costi per allenar el Toro in serie A, e non perchè el xe un incompetente, xe lui che li ga portai in serie A. Un poco quel che xe successo con Rossi qua, solo che Ezio in serie A non ne ga portà.

Inviato
Non tiremo fora la storia de farse comandar a bacheta, nianche Russo se fa comandar a bacheta te assicuro, e cmq Cesarone ga 90 anni per gamba, me par che el sta ben in pension.

Arrigoni se ga dimesso perchè la tifoseria ghe iera ostile, dopo che el gaveva lui volù andar via a tutti i costi per allenar el Toro in serie A, e non perchè el xe un incompetente, xe lui che li ga portai in serie A. Un poco quel che xe successo con Rossi qua, solo che Ezio in serie A non ne ga portà.

mamma mia calma..che tono minaccioso! go solo dito quel che penso!

Inviato

mamma mia calma..che tono minaccioso! go solo dito quel che penso!

Scusime, non me son resa conto de aver un tono minaccioso (in realtà un poco caporal cin, cin lo son), ma volevo solo dar un puntualizzazion sule vosi che circola sull'allenador marioneta, che oramai le xe superade,e perchè conoso Toio Russo de persona, e so ben come che el xe fato, e contar la vera storia de Arrigoni con el Cagliari.

Ciao Saretta, lungi da mi voler minacciar nisun :bye::piacere:

Inviato

Sicuramente su de Russo xe poderà dir che no ga esperienza ma ve assicuro che come serietà ghe semo.Basta che l'alleni come che el giogava e podemo vignir fora da questa situazion no tropo bela.L'unica roba che me fa paura , no xe tanto lo scontro col Tonn. quanto l'impatto con giogadori de serie B che el se troverà a gestir e savemo che i principini ga la spuza sotto el naso e un senso innato de superiorità congenita verso i "minori". Resto speranzoso perchè Russo ga tanto carisma e mestier. Speremo ben. :vino::vino:

Inviato

Indipendentemente dal giudizio personale che ognuno può avere su questo tecnico è positivo che la Triestina abbia scelto un allenatore abbastanza titolato. Questo potrebbe essere l'inizio di una nuova politica di rispetto dei ruoli e delle competenze all'interno della società.

Inviato

Io credo che nessun allenatore nemmeno Capello se non ha dei giocatori validi possa fare miracoli, quindi sono convinto che x l'Unione va bene Russo che forse non sarà un mostro però è triestino ed inoltre da tanti anni è nell'ambiente del calcio. Forza Unione vinci martedì. :bandieraalabarda:

Inviato

Premesso che se Russo riuscisse a migliorare la situazione attuale e che se l'ipotesi Arrigoni fosse solo una chiacchera sarei contento lo stesso, e che la velocità con la quale quest'ultimo è passato dalla panchina del toro a quella del cagliari non depone a suo favore quello che vorrei non vedere più è un periodo di caos assoluto come quello dell'ultimo Vierchowood. Il problema non è Russo o Arrigoni ma quello di riuscire a portare quello che per me è un buon gruppo in condizioni di lavorare meglio e questo non è possibile con una guida tecnica a più mani.

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro