Matt Inviato 27 Dicembre 2005 Segnala Inviato 27 Dicembre 2005 Alora...son andado venerdi in cine a Monfalcon e sicome me iero apena incazado con la mula che vendeva i biglietti, me urtava ogni roba...quindi dop che me son sentado go dovudo sorbirme quasi venti minuti de pubblicità..ma no i trailer dei film che ussirà prossimamente, pubblicità comuni, quele che i mostra per television. Mi fin quando faseva i trailer iero contento, cussi me dava un idea de cossa andar veder la volta dopo..ma nei ultimi mesi no i fa piu i trailer, solo pubblicità...e per giunta piu de dieci minuti, cio mi scappotto e go votado 3 ale tori i mostra ancora i trailer o i se ga buttado anca lori sulla pubbli??? Cita
trert Inviato 27 Dicembre 2005 Segnala Inviato 27 Dicembre 2005 mi xe spetacolo.. co vedo i film in publicita in cine digo sempre: questo lo andarò a veder (SU TUTI!!!) poi no vado veder nisun Cita
mula alabardata Inviato 28 Dicembre 2005 Segnala Inviato 28 Dicembre 2005 alle torri no so, ma al nazionale si... no tanta,giusto un 3 o 4 tra un trailer e l'altro... robe che no dà fastidio.. Cita
J3n4 Inviato 28 Dicembre 2005 Segnala Inviato 28 Dicembre 2005 l'altro giorno che son andada veder le cronache i narnia te dirò che de pubblicità ghe ne gaverò vista forse 1 mentre de trailers per fortuna molti non sò se sia routine (dubito, penso solo c**) ma spero continui cusì. Cita
Stefano79 Inviato 28 Dicembre 2005 Segnala Inviato 28 Dicembre 2005 Mi no sopporto nè pubblicità nè trailer. Se voio veder un film vado a zercar in rete dove e quando vederlo, no ocori che i me disi lori. Visto che pago i podesi almeno risparmiarme ste robe Voto 3 Cita
saretta Inviato 28 Dicembre 2005 Segnala Inviato 28 Dicembre 2005 Sinceramente non me cambia! intanto che xè la pubblicità studo la suonera del cellualre, me sistemo la giacca, ciacolo.. Ogni tanto la guardo cmq, xè sempre qls de cocolo alla fine Cita
Starlite Inviato 28 Dicembre 2005 Segnala Inviato 28 Dicembre 2005 Ma te intendi la publicita' vera e propria o i trailer de film in uscita? I trailer no me disturba, la pubblicita' si... perche' za costa bastanza el cine, e ancora sorbirse publicita' no me va... se costasi 2 euro ok Ma visto che se paga dai 5 ai 7... Cita
Rolf Inviato 28 Dicembre 2005 Segnala Inviato 28 Dicembre 2005 I trailer no me disturba, la pubblicita' si... perche' za costa bastanza el cine, e ancora sorbirse publicita' no me va... se costasi 2 euro okMa visto che se paga dai 5 ai 7... Quoto in pieno, come sempre, STAR XE UN MITO. Che dire? I trailer li vardo volentieri, te se pol render conto se un film merita o no andarlo a veder, ma sinceramente la baba de Breil no la rego più za in TV, al cinema la me fa veramente depression perchè no posso cambiar canal. Ovviamente stessa roba per tutti gli altri spot. Mi ritegno che 7 Euro per un film sia sufficiente per pretender de non farse sparar pubblicità televisiva. Personalmente me fa abbastanza girar per cui certi marchi che vedo in continuazion al cinema (mi e mia moglie andemo sai spesso al cinema), tra cui l'orologio di cui sopra, non li comprassi più non solo se i me li regala, ma neanche se i me punta un bazooka davanti ai oci. Cita
mula alabardata Inviato 28 Dicembre 2005 Segnala Inviato 28 Dicembre 2005 Sinceramente non me cambia! intanto che xè la pubblicità studo la suonera del cellualre, me sistemo la giacca, ciacolo.. te vedi el pregio de noi babe? savemo sempre cosa far! Cita
mula alabardata Inviato 28 Dicembre 2005 Segnala Inviato 28 Dicembre 2005 ... scuseme x i 3 puntini qua sora... go avu un piccolo problema...sandro sa el perchè... scusa sandro se go buttà un messaggio così!! Cita
Kiki Inviato 28 Dicembre 2005 Segnala Inviato 28 Dicembre 2005 Mi me piasi vardar i trailer al cinema, così so cosa uscirà in futuro (ghe ne vedo pochi per tv) e intanto finiso de de ciacolar o de sistemarme. Invece la pubblicità la odio! Per questo go votado 3. Za go de sorbirmela per strada, alla radio, in tv, nelle riviste, sul cellulare...anche al cinemaaaaa???? Per fortuna in cine vado sempre e solo al Nazionale, dove ghe xe sempre quei 3 spot e po bon. Alle Torri, invece, da quanto ricordo, ghe ne xe de più! Cita
assist Inviato 28 Dicembre 2005 Segnala Inviato 28 Dicembre 2005 Mi go votado 2..........se no xe niente de interessante, me meto a ciacolar o me meto a vardar la gente che entra Cita
iaga Inviato 28 Dicembre 2005 Segnala Inviato 28 Dicembre 2005 Pago el canone Rai e me subiso più pubblicità che altro Pago Sky e xè sempre più pubblicità Scolto la radio e xè più minuti de ciacole inutili+pubblicità che canzoni Se devo andar in cine e pagar per vardarme anche la pubblicità.. no no.. no ghe stago. Voto 3, se no se gaveva capido. Cita
Matt Inviato 29 Dicembre 2005 Autore Segnala Inviato 29 Dicembre 2005 si si star, me riferivo alla pubblicità vera e propria... i trailer (un due tre) penso che i andassi ben per sistemarse...ma poi dopo 3-4 minuti gacvessi de cominciar el film, e basta. Cita
Kiriranshelo Inviato 29 Dicembre 2005 Segnala Inviato 29 Dicembre 2005 se non i esagera con le pubblicità me piasi vederle al cinema. solo prima che inizi el film però....... (se i prova a metterle durante el film xe la vera volta che smetto de andar al cinema... ) cussì i ghe da il tempo alla gente de rivar in sala e sistemarse.. solo che non dovesi strabordar troppo nell'orario de proiezion... la pubblicità al cinema in genere xe leggermente diversa. I te mostra le versioni estese e su grande schermo certe pubblicità xe veramente belle. comunque preferiso vederme i trailer dei film delle prossime uscite piuttosto che pubblicità che non centra niente... Cita
polpetta Inviato 30 Dicembre 2005 Segnala Inviato 30 Dicembre 2005 Mi go votado 2..........se no xe niente de interessante, me meto a ciacolar o me meto a vardar la gente che entra concordo.. alla fin fine...lori te propina la pubblicità.. ma sta a ti decider se sorbirtela o meno... Cita
Cat832 Inviato 30 Dicembre 2005 Segnala Inviato 30 Dicembre 2005 Oi xe tanto che nn vado al cinema!!!!! mi iero rimasta che i dava solo i trailer dei film che usciva dopo, e quel me piaseva cusì me fazevo un'idea sul film che saria andada veder dopo, ma nn savevo che deso i metesi la pubblicità che te se ritrovi per tv, bhe comunque nn credo che la me dasi fastidio, la te dà el tempo de sistemarte, come ga dito in tanti. Cita
trert Inviato 30 Dicembre 2005 Segnala Inviato 30 Dicembre 2005 beh.. ma pensè che fastidio al cine senza publicità.. te entri tutti ziti che i te varda e i speta che inizi el film.. no ga de eser bel..! Cita
Maurice Inviato 30 Dicembre 2005 Segnala Inviato 30 Dicembre 2005 Ma pensè che figo vardar la gente che magna yogurt in dolby sorround... Go votà 2...sicome al cine no vado mai da solo, ghe aprofito: - se vado con la famiglia per romperghe le scatole a mia sorella -se vado col gruppo per butarghela ala più bela del gruppo Cita
Kiki Inviato 30 Gennaio 2006 Segnala Inviato 30 Gennaio 2006 .. ma pensè che fastidio al cine senza publicità.. te entri tutti ziti che i te varda e i speta che inizi el film.. no ga de eser bel..! Scusa ma innanzitutto la pubblicità inizia co dovessi iniziar el film, quindi uno dovessi esser za in sala, a meno che no rivi in ritardo. E tra esser in sala senza pubblicità o con, preferiso una musichetta de sottofondo o anche el rumor de sottofondo dei altri che ciacola! Per quanto riguarda el discorso "decider se sorbirsela o meno", come fazo a ignorarla? Miga posso cambiar canal! Certo, posso ciacolar o sistemar el cell (cosa che no fazo mai perchè lo go za spento), ma tutto ciò posso farlo durante i trailer...mica go bisogno della pubblicità! Beati voi che la tollerè! Cita
arska Inviato 30 Gennaio 2006 Segnala Inviato 30 Gennaio 2006 voto asolutamente 3. no so se anca a trieste gira i spot teroristici sul no piratar(=rubar ... HAHAHA) .. cio za PAGO per vederte el film, e ancora te me rompi i cojons?? Tanto val che taco scarigar, ah! Almeno cusì no me ciaparò ramanzine inutili e fora logo. Cita
cucciolina Inviato 31 Gennaio 2006 Segnala Inviato 31 Gennaio 2006 No esisti la pubblicità in cine! Za te paghi una cifra assurda per vederte el film...anche sorbirte la pubblicità?? Diria proprio che no xe giusto! Cita
Kiriranshelo Inviato 1 Febbraio 2006 Segnala Inviato 1 Febbraio 2006 Za te paghi una cifra assurda per vederte el film...anche sorbirte la pubblicità?? Diria proprio che no xe giusto! Diria che i te la podesi sempre rigirar con un: te ga pagado anche per veder la pubblicità... :s'ciopado: Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.