Maurice Posted December 28, 2005 Report Posted December 28, 2005 Ciò muli...go scoperto che el DARIO HUBNER che dominava la classifica cannonieri nel giron de andata de anni fa e che iera entrà anche nele mire del Milan, xe finì in serie D a zogar contro el Cervia... Quote
Stefano79 Posted December 29, 2005 Report Posted December 29, 2005 Eh, ma el ga anche i sui anni ormai... Quote
Alabardato siciliano Posted December 29, 2005 Report Posted December 29, 2005 Credo che Hubner sia alle soglie della quarantina ormai, Borgobello è un tantino più giovane... Quote
Maurice Posted December 29, 2005 Author Report Posted December 29, 2005 Allora Dino Baggio... zogava nella Lazio a 38 anni... Quote
saretta Posted December 29, 2005 Report Posted December 29, 2005 bhe ga i suoi annetti eh.... ga fatto el suo... mi pensavo che ormai el iera in pensoin cmq Quote
Alabardato siciliano Posted December 29, 2005 Report Posted December 29, 2005 Allora Dino Baggio... zogava nella Lazio a 38 anni... Infatti non giocava. Panchinava. Quote
Delio Posted December 29, 2005 Report Posted December 29, 2005 Nella longevità de un zogador conta struttura fisica e ruolo, atacanti agili pol durar fin sui quaranta, quasi, perchè quel che perdi in scato lo ciapa in "fiuto", mentre quei de strutura fisica più imponente dificilmente i dura tanto. Per un centrocampista che zoga de quantità la cariera xe più curta de uno (digo Roberto Baggio per capirse) che zoga più co la testa. I difensori xe più longevi, perchè quel che ghe vien a mancar del fisico i lo paregia co le "cativerie" del mestier. E per finir i portieri, che madura più tardi, finissi anche più in là. Zoff ga zogà in nazionale fin a quaranta, però desso me par che l'età de pensionamento se abbi un poco sbassà, probabilmente per le diferenze regolamentari che favorissi più quei scatanti che quei esperti Quote
settoreemme Posted December 29, 2005 Report Posted December 29, 2005 Dino Baggio xe del '71, perciò el farà 35 anni nel 2006, Borgobello dovessi esser del '70, mentre Hubner xe del '66! Quote
Maurice Posted December 29, 2005 Author Report Posted December 29, 2005 Dino Baggio xe del '71, perciò el farà 35 anni nel 2006, Borgobello dovessi esser del '70, mentre Hubner xe del '66! Chiedo venia, go sbaià Quote
Maurice Posted December 30, 2005 Author Report Posted December 30, 2005 Però te vedi...qua Dino Baggio ga fatto un figurazza... Lì Hubner xe una specie de Dio in terra.... Quote
dido76 Posted December 31, 2005 Report Posted December 31, 2005 perchè no far una petizion e propor hubner x la triestina??? al posto del quasi sicuramente ceduto godeas? soldi da spender pochi...gol probabilmente in arrivo tanti Quote
Alabardato siciliano Posted December 31, 2005 Report Posted December 31, 2005 perchè no far una petizion e propor hubner x la triestina???al posto del quasi sicuramente ceduto godeas? soldi da spender pochi...gol probabilmente in arrivo tanti Soldi da spender pochi di sicuro. Gol tanti ho i miei fortissimi dubbi, l'anno scorso faticava a segnare persino in C1... Quote
Maurice Posted December 31, 2005 Author Report Posted December 31, 2005 Gol tanti ho i miei fortissimi dubbi, l'anno scorso faticava a segnare persino in C1... Quoto AS, el mulo xe spompà...no me spetavo,però, la D.... Comunque no saria all'altezza e sostituir el Denis alabardato Quote
Jazz Posted December 31, 2005 Report Posted December 31, 2005 El saria el tipico esempio de giogador che vien ciapar i ultimi soldini (che se diseva in altre discussioni). Ormai el ga finido de giogar e el sta ciapando un pochi de euro in D. Quindi paragonarlo con Godeas, secondo mi non pol starghe. Quote
assist Posted January 1, 2006 Report Posted January 1, 2006 Ancora bon che i lo fa zogar ancora a darietto Quote
Maurice Posted January 1, 2006 Author Report Posted January 1, 2006 Eh povero.... chissà se qualchedun a piacenza lo rimpiangi,specie in sto periodo de magra de boni attaccanti biancorossi Quote
Recommended Posts