Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Cosa fè per la Befana? Fe de solito qls in particolare?

Mi no, ma sto anno andarò su a Grotta Gigante, xè anni che non vado su a veder la Befana che se cala in grotta, così approfitto anche per visitar la grotta che i me ga dito che dall'ultima volta che iero la xè sai più grande e più roba de veder!

Inviato

beh.. befana no fazo niente.. dormo fin tardi, magno da parenti eppoi vado fora coi amici.. come ogni anno!

sto anno però xe bel che la me regala un giorno in più de weekend!

Inviato

buhhhhh! O|

mai fatto nulla de speciale.

Al max pranzo coi suoceri x el compleanno della mamma de mio moroso, casualità casca quel giorno.

Ma prima no gavevo mai fatto niente de speciale, xè un giorno come un altor, nianche de picia go mai festegià la befana...boooooooooh.

Certo xè che dormirò el più possibile :DDDD

Inviato

mi no go molte tradizioni x la befana (a parte una picia calzetta con un due dolcetti che arriva cmq)

ma ultimamente capita de andar a veder la triestina in trasferta: l'altro anno vicenza e domani bologan..quindi la passerò in viaggio! :bandieraalabarda:

Inviato

Me vedo con amici, ma xe una combinazion el giorno.. xe vero che podessi festegiar la befana...

po de solito el 6 o el 7 meto via tuta la roba de Nadal : Epifania, tute le feste scova via!

Nissun che va a cantar i Tre re?

( mi go un ricordo un poco triste de una Befana: go cantado i Tre re con papà e mama, e papà, za malado, quel giorno ga pegiorà e el xe morto in una setimana :pianto: - bisogna dir che el gaveva 90 ani :D , ma no se meti limiti ala Divina providenza, de testa el iera ben)

Inviato

Sto anno nn fazemo niente in particolare, De sicuro so che nn se sveieremo presto, perchè stasera faremo tardi, poi forse anderemo a pranzo dei miei e se qualchedun de voi volerà far qualcosa, ben vegni......noi semo disponibilli :paiazorendo:

Inviato

Mi volevo veder la befana, ma niente, i la cala sol de pomeriggio e mi non posso andar x via de un impegno preso altrove.

Quindi penso che farò solo un giro in bisiacheria de mio moroso!

Inviato
Solitamente mi per la befana no fazo niente de speciale..........sto anno andarò zo a parenzo da parenti. :bye:

de solito anche mi no fazo niente de che.... ma sto anno.... :rolleyes:

Ma sto anno hai qualcosa da fare anche tuuuuuuuuuu :foracolcul:

Inviato

Mi gli anni passai son andà un per de volte a veder il grad pignarul a tarcento dove i fa anche una sfilada storica tutti in costume e dopo i accendi il pignarul :bum: che xè il più grande del friul e a secondo dove và il fumo o xè un anno fortunà oppur xè sfigà.Se non se mai stadi merita una capatina.

Inviato

Se passè verso le Rive verso mezzogiorno, butè l'ocio al Molo che verso quel ora vien el prete grego in procession a far la benedizion dele acque: i buta un Crocifisso in mar e un in muta lo ingruma e lo riporta su. Xe bel se no altro per vedere i paramenti e le insegne de argento che i ga. E se ciapa un poco de aria de mar.

( per chi che va fora ogi: xe ogi a Cividal la Messa del Spadon? e quela del Tallero me par a Gemona?)

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro