saretta Posted January 9, 2006 Report Share Posted January 9, 2006 Me son chiesta tante volte... Nessie eisti o no? la xè esistida in passato? o xè sempre sta solo una leggenda? Certo che qualche testimonianza della sua presenza ghe xè... Mi ghe credo, forse perchè me piasi le leggende e allora ghe voio creder, ma me piasi pensar che ghe sia qualcosa de misterioso che all'uomo ghe xè ancora sconosciuto o che lasa un certo dubbio sull'esistenza o meno. Voi cosa me disè? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted January 9, 2006 Report Share Posted January 9, 2006 Go votado che esisti....chissà mai che la per bon bagoli, o gabi bagolado quella bestiuzza. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted January 9, 2006 Report Share Posted January 9, 2006 Xè una fantasia per attirar turisti Se se fossi trattado de avvistamenti de strani animali marini, podevo anche crederghe. Continuamente vien scoperti novi animali e forme de vita oceaniche de cui se ignorava l'esistenza...gli abissi xè enormi. Ma in un ecosistema così ristretto come un lago, me xè difficile creder dell'esistenza de un solo esemplare de animale sconosciuto e cusì enorme... Come el fa a riprodurse? No pol esser un unico esemplare sopravvissudo per milioni de anni... Xè bel creder che esisti qualcosa de concreto oltre la ragione umana, ma in questo caso credo proprio che sia un falso Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polpetta Posted January 9, 2006 Report Share Posted January 9, 2006 go messo el 3 non lo so.. ma se esisti le meduse giganti.... i calamari enormi.. e robe simili... chi pol dir... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tifone Posted January 9, 2006 Report Share Posted January 9, 2006 Me son informà un poco leggendo dei libri sull'argomento che ritegno interessante e me son convinto,con mio dispiacer,che le varie foto e prove xè stade creade ad arte per far pubblicità al lago e i vari paesetti.Se con tutta la tecnologia che xè adesso non lo trova quando mai lo troverà?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted January 9, 2006 Report Share Posted January 9, 2006 Me son informà un poco leggendo dei libri sull'argomento che ritegno interessante e me son convinto,con mio dispiacer,che le varie foto e prove xè stade creade ad arte per far pubblicità al lago e i vari paesetti.Se con tutta la tecnologia che xè adesso non lo trova quando mai lo troverà?? Quoto el mitico tifone Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giada Posted January 10, 2006 Report Share Posted January 10, 2006 Ma un dei inventori de sta bufala no lo gaveva confessa in punto de morte che iera un scherzo colossale sfuggido leggermente de man? Quindi a Nessie no ghe credo proprio... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rolf Posted January 10, 2006 Report Share Posted January 10, 2006 Ma un dei inventori de sta bufala no lo gaveva confessa in punto de morte che iera un scherzo colossale sfuggido leggermente de man? Seguo il problema da oltre 30 anni sulla stampa (anche inglese), libri e da qualche anno anche sul web. Confermo in pieno quanto postato da Giada. E' ufficiale, tanto che venne a suo tempo rigirata la frittata dichiarando che questa burla era un esempio del fatto che coloro che vivevano nei paesi in riva al lago vivevano bene e quindi erano allegri. Dice inoltre benissimo Stefano (mitico come sempre). Infatti era comunque abbastanza logico che fosse cosi' perche' l'esistenza di una creatura di questo tipo per milioni di anni deve per forza deve per forza prevedere l'esistenza di una comunita' di questi animali, perche' altrimenti il ciclo riproduttivo non va avanti. Quindi almeno presenti padre madre e cuccioli in continuazione per millenni. L'ecosistema e' già piccolo per una di queste creature, per piu' di una e' quanto meno estremamente ristretto e se non altro porterebbe ad un tale affollamento (relativo) che non potrebbe sfuggire ne all'osservazione ne' alla rilevazione strumentale. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cenerentola82 Posted January 10, 2006 Report Share Posted January 10, 2006 Per atirar turisti se podessi meter in giro la vose che ghe xe un mostro anche a Percedol. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted January 10, 2006 Report Share Posted January 10, 2006 in effetti.. xe sai suggestivo! basta però.. no penso possi esister.. anzi ne son sicuro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurizio72Ts Posted January 10, 2006 Report Share Posted January 10, 2006 Bah...per mi no esisti, xe stada tuta un invenzion per atirar turisti e farse un poca de publicità. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rolf Posted January 10, 2006 Report Share Posted January 10, 2006 Bah...per mi no esisti, xe stada tuta un invenzion per atirar turisti e farse un poca de publicità la famosa foto xe sicuramente una bufala, ma per rimetter in gioco tutto quanto, anche per chi ghe credi, ande' qua http://www.horrormagazine.it/rubriche/933 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rolf Posted January 10, 2006 Report Share Posted January 10, 2006 Se se appassionadi de queste cose e ve servi un link riassuntivo de tutte ste robe ve consiglio questo, se dopo vole' altro forse gave' trovado la persona giusta. http://www.hwh22.it/xit/S05_news/archivi/2...giugno/01c.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurice Posted January 10, 2006 Report Share Posted January 10, 2006 No credo ai mostri Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cenerentola82 Posted January 10, 2006 Report Share Posted January 10, 2006 No credo ai mostri Perchè no te ga visto la mia vicina de casa... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurice Posted January 10, 2006 Report Share Posted January 10, 2006 Perchè no te ga visto la mia vicina de casa... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cat832 Posted January 10, 2006 Report Share Posted January 10, 2006 Bhe, esisti tante de quelle robe in giro per el mondo che perchè no, mi credo che qualcosa in quel lago ghe xe o ghe xe stado....sicuramente. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iaga Posted January 11, 2006 Report Share Posted January 11, 2006 Non so.. 3. Non me son mai interessada e informada.. però se lo vedè diseme Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saretta Posted January 11, 2006 Author Report Share Posted January 11, 2006 Non so.. 3.Non me son mai interessada e informada.. però se lo vedè diseme uhm.. se lo vedo e dopo digo che lo go visto ... non xè che ime rinchiudi??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts