Jump to content

Materie scolastiche

Recommended Posts

diritto.. un unica sufficenza in 3 anni.. go ciapado un sei meno meno.. :(

ma xe stado inutile con i voti pesanti che gavevo za de mio..

quando la prof ga dito: "allora, che ne pensate che alla matura quest'anno il diritto non ci sarà?" mi: "SI!" zigando felice.. Matt poderà confermar..

diritto.. un unica sufficenza in 3 anni.. go ciapado un sei meno meno.. :(

ma xe stado inutile con i voti pesanti che gavevo za de mio..

quando la prof ga dito: "allora, che ne pensate che alla matura quest'anno il diritto non ci sarà?" mi: "SI!" zigando felice.. Matt poderà confermar..

Chi te gavevi de diritto?

go messo altro!

e altro vol dir:

Matematica

TOPOGRAFIA

e un poco de meno, DIRITTO!

Matematica dalle medie alla matura xe stà un dramma, alla matura una follia...la me ga domandado tutto el programma e no savevo gnente (no perche no gavessi studia, ma perche no ghe la spuntavo proprio!)

topografia per via del professor che gavevo in 4 e 5 (e chi ga fatto el Volta sa! Sirio... :wacko: )

diritto, perchè come ga ditto Trert iera sai difficile...

Matematica dalle medie alla matura xe stà un dramma, alla matura una follia... (no perche no gavessi studia, ma perche no ghe la spuntavo proprio!)

Mi uguale! Studiavo studiavo ma no ghe venivo fora. Proprio no capivo!!! Co se fazeva le funzioni e equazioni de trigonometria poi....iera proprio un incubo! Infatti me go ciapado i esami de riparazion (quando andavo a scola mi ghe iera ancora :lol:) sia in matematica che in fisica O|

Adoravo inveze italian, filosofia, storia...insomma materie classiche e comprensibili :D

Mi no go MAI sopporta la letteratura italiana! Sarà per questo che go scelto el Liceo Classico :grin::grin: (ma quel vero, el DANTE ALIGHIERI)!

Come spesso succedi, la colpa del "rifiuto" xe dovuda a chi insegna la materia. Infatti anche nel mio caso la profe de italian :incazzado: del liceo la gaveva una capacità de render noioso e inutile anche quel che iera bel. Quindi mi no studiavo italian. MAI :linguaccia: ! Poi alla fine xe rivada la matura e, purtroppo, iera vignù fora proprio italiano. Senza problemi mi la go mesa come quarta e ovviamente, visto che commisario interno iera proprio la profe de italian, i me ga messo proprio la quarta! :blaah::incazzado::blaah:

Morale, go studià el programma de un anno in un giorno e ghe la go ficada (38/60) :vabenon: . Xe stada l'ultima volta che go studià letteratura italiana visto che dopo son 'nda a far scienze statistiche. Disemo che son un pochetin + portado per la matematica ..... :clap: