Jump to content

braghe a vita basa

Recommended Posts

prendendo spunto dal fato che con mia morosa gavemo gira + de qualche negozio x trovar un par de jeans che no sia a vita bassa ve chiedo a voi cosa pense de ste braghe che ormai vien quasi imposte visto che xè difficilissimo trovar braghe normali...

insomma:

mudande in vista o mudande nascoste?

mi son x mudande sconte... :ehsi:

go votà si, xche li porto anche io...nn so xche, ma me par che sn piu comodi, e poi io nn me vergogno de far veder l'intimo..

xe grave, e me xe capità piu de una volta, de veder oltre all'intimo, anche qlcs altro talmente ierino a vita bassissima!!!Sinceramente nn me scandalizzo piu de tanto, però se mia figlia ndasse in giro cusì ghe darei du sganassoni, ma de queli forti!!

Digo si perchè xè impossibile trovar braghe con la vita "normale"... quindi me son dovuda adattar alla vita bassa.. con le mulze che me traborda... Eh mi: braghe vita bassa ma maia longa!

Certo go de dir una roba: vita bassa ok... mudande che fuoriesci ok... ma me fa schifo vederghe l'anima alle persone... xè certe mule che pena le se senta te ghe vedi anche le budella... eh dai.. quel xè troppo!

sarà alla moda... ma sinceramente non me piasi!

Go votado che me piasi e che le go ma per un semplice motivo che xe relativo alla mia struttura fisica :D

Disemo che la mia vita xe stretta rispetto ai fianchi a quindi se ciogo braghe normali me devo metter 5 cinture per tenirle sù :D Se ciogo braghe che me sta giuste in vita, no le rivo a metter sù perchè no me passa el ql :baba:

Con le braghe a vita bassa go risolto el problema. Me passa el ql e no go bisogno de cinture :grin:

Savè che mi e la moda non andemo sai d'accordo :D Per mi no xè bel veder la gente che co se senta se ghe vedi mezzo popoci de fora. In più personalmente le trovo un poco scomode.

Comunque se uno no ga l'assoluto bisogno de braghe firmade all'ultima moda, no xè vero che no se trova più jeans normali. I ultimi che go ciolto xè de Oviesse, vita alta e ottimo prezzo.

Go vota' no se non altro perche' le braghe a vita alta te consenti de aver tasche piu' profonde evitando che te caschi fora tutto quel che xe dentro. Se su braghe a vita bassa te fa tasche profonde te se russi le rotule.

Se poi volemo parlar de l'aspetto sensuale della cosa xe meio un per de jeans attillatissimi a vita alta che un par de braghe da profugo de guerra larghe come sacchi delle scovazze e bassi in vita che te vien de domandar se la sarta gaveva finido la stoffa. A mio parere eleganza =-50 sex-appeal=0.

Se te vol esser sexy mettite un bel tailleur da donna manager, calze scure e tacchi alti, oppure vestite pure sportiva ma con gonna curta oppure jeans attillati.

Oltretutto xe peca' rovinarse i reni, a 20-30 anni no te se accorzi, a 50 xe ca**i tui.

:bye::bye::bye:

Seeeeeeeee....no xe bel.... Ma se voi omini sè i primi a vardar e a far i commentini :D No ghe credo che no ve piasi.... :p :s'ciopado:

Beh, se una mula xè bela ghe sta ben qualsiasi roba e farìa i commentini comunque :D

Ma la mudanda de fora di per sè no la trovo elegante, tutto qua :D

no go votà perchè no go trovà la risposta giusta a mi .. credo

Disemo che odio quelle a vita STRAbassa, no me piasi per niente le mudande de fora e men che meno (che ultamente xè ancora più de moda) mostrar la piegheta del cul ... si dei, l'incrocio delle due chiappe :p e ultimamente go visto pien in giro cusì, muli e mule, ma iera fin brutto. A parte el fatto che te annulli el desiderio de "scoprir", in secondo luogo ghe fà el cul brutto perfino a una mula che magari lo ga bel e in terzo logo se sà la mentalità dei muli quale xè perciò no 'cori che digo niente.

Ciogo braghe a vita bassa si (bassa... no inguinale) ma per el fatto che son mezza nana e se ciogo braghe normali dopo son tipo fantozzi con le breghe ascellari :down: e quele a vita bassa le me stà giuste

ecolo qua! beh, mi go votado che li uso.. :D

però dipendi.. xe certi che ga braghe strete e se le tira zo aposta.. quel :down:

invece braghe larghe come quele che uso mi, se le fusi a vita alta.. no gavesi sai senso..

x le mule beh.. me piasi sai la vita bassa ma el cavaloto alto.. se le se senta e se vedi mudande (o perizoma, meio) no me lamento.. ma dipensi anche da che mule che xe! :D

cmq a mi no me se vedi le mudande in genere xke go le maiete ancora più longhe, solo de estate de vedi ma in quel caso me meto le mudande griffade

go votà no :noghesemo:

a trovarle le braghe normali saria bel.. per lo piu in giro se trova o braghe ascellari o che te ge sta do volte.. o taiade mal.. o le qua nominade "braghe a vita bassa".

un dele prove che fazo co me provo delle braghe xe proprio veder se me vien el c** fora..perche proprio no lo sopporteria.. :mescondo:

mi go votado si, ma dipendi da vita a vita""""" :p

nn trovo nessun problema per quei che va in giro con un per de braghe a vita bassa, ma devi esser una vita bassa accettabile e con mudande che nn spupa da tutte le parti. L'unica roba che nn me piasi per niente, xe i muli con le braghe che ghe riva ancora un poco sui genoci e con le mudande fora, per mi i xe ridicolissimi e per niente sexy, anche se lorii forse i se metti cusì per esserlo. Ma anche sta moda passerà :haha: