Vai al contenuto

Generazioni


Maurice

Messaggi raccomandati

Xe vero...son el più picio qua dentro,però me fa tristezza veder come cambia le generazioni velocemente... Tra poco più de un mese farò 16 anni e go deciso de esser troppo grande per zoar a balon con i vicini de casa nel giardin. Xe una monada,ma me spetavo de veder i bambini più pici ciapar el posto mio e dei miei amici che ga lassado el campetto in giardin. Inveze.... ora li vedo a zogar con trottole strane, Pokèmon e ste robe dei cartoni animati.... E el balon?

Me sembra quasi strano che un fioluz senza zogar a balon de estate coi amici pol esser impegnado in altra roba... Mi spetavo l'estate per dir ai miei vicini de casa "Te vien zo?" e stavimo in giardin a zogar a balon fin tardi...e adesso sembra che el tempo ga corso più in fretta de noi e anca per el carnevale,me appoggio a una discussion verta de molly sul carnevale...

Mi spetavo el carnevale per deciderme a cossa vestirme,de tutto,me piaseva e adesso? Cossa xe passà de moda? Fa più grandi no vestirse più?

Ciò...son el più picio qua,ma me accorgo che,pian pian, stago diventando grande...

Scuseme per lo sfogo :D

Link al commento
Condividi su altri siti

  • Risposte 81
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

che pensieri profondi..

e xe vero... te dago ragion Maurice... mi ghe penso spesso ultimamente.. vedo le cose che cambia intorno a mi.. fazo pensieri che qualche anno fa non me gaveria mai immagina de far..

vedo la mularia piu picia che no xe come una volta.. e un po me fa terror.. anzi..non solo un po [tanto].

come se pol dir: benvenu tra i 'grandi' de prima generazion... :p:lol: [x sdrammatizzar]

Link al commento
Condividi su altri siti

Caro Maurice, hai fatto bene a sfogarti!! Evidentemente il fatto di essere assiduo frequentatore del FORUM e dialogando con noi (che purtroppo non abbiamo i tuoi meravigliosi 16 anni) ti ha aiutato e ti aiuta a diventare grande. E se posso darti un consiglio vestiti x Carnevale e trova dei amici che credono ancora in LUI !! e divertiti. Inoltre non correre x diventare grande. Ciau MULo sei in gamba. :bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Sti discorsi capita a pennello per mi, che in sti giorni, dopo aver visto "Notte prima degli esami", ambienta nei anni della mia infanzia, son in fortissima vena nostalgica e malinconica. Un discorso simile se affronta proprio nel forum del sito ufficiale del film, dove xe muli de 20 anni che invidia chi xe sta adolescente nei anni '80 perchè adesso le robe xe diverse, meno spontanee e meno fresche de una volta. El tuo discorso del balon soppianta dai Pokemon me par ghe calzi a pennel...

Notte prima degli esami

Link al commento
Condividi su altri siti

ma quanto te capiso... anche mi me ricordo de quando iero picia e qua a servola iera pien de muleria e deso inveze in strada non se vedi neanche un can... co iero mi picia andaimo in bici, zogaimo a balon, se tiraimo i gavetoni, le borse de acqua .... deso invece go visto che non i se diverti più come noi... e se te se ga accorto ti che te son cussi giovine eheh...

beh dai meno mal che ghe semo noi che semo sotto sotto ancora fioi :lol:

Link al commento
Condividi su altri siti

quanto concordo con le tue parole...le disevo za mi 10 anni fa (cioè q.do ghavevo la tua età).

anke mi go avudo la fortuna de gaver un posto e dei vizini de casa per zogar e iera tuto un sonarse o zigarse dai pergoli la frase tipica "te vien zo???"! desso se te va da quele parti xe una tristezza unica...silenzio e macchine che ga invaso el nostro storico campeto. kissà cossa dirà un doman sti fioi ke ogi se perdi con pokemon e simili...

Link al commento
Condividi su altri siti

Tanto più che a noi per divertirne bastava due giacche per far i pali e una bala anca de strazi...sti muleti novi se noi ga i pokèmon novi de zecca i sta piuttosto a casa a vardarse TV.... :noghesemo::noghesemo:

Per fortuna mi coi miei amici vado ancora in giro...a camminar in bosco...son del carso e xe sempre bel approfittarghe altro che pokèmon :punk::punk::punk:

Link al commento
Condividi su altri siti

penso che dopotuto xe una roba normale e che tuto cambia continaumente.... del resto no xe de ogi la canzon "I veci brontola che i tempi xe cambiai, no xe + maschere no xe + carnevai.."

.... xe bel veder cmq che xe tanti che preferisi 'ndar zogar balon e caminar x el carso piutosto che zogar coi pokemon .... :vabenon:

cmq grande maurice e bon carneval ... :D :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Me sembra ieri che gavevo la tua età.....deso inveze alcuni della tua generazion me da del "lei"  :ehno:

No stame dir..... :pianto: Tante volte i me ciama signora... O|:wacko:

Xe cambiado tutto! A parte i gioghi, anche l'educazion no xe più quella de una volta. Mi me ricordo che a 17 anni dovevo tornar a casa alle 10.30 de inverno (e solo el sabato) e alle 11 d'estate (stando cmq sotto casa). Xe tutto diverso!

Mi, ancora adesso, più de stupido o deficiente no posso dir davanti ai miei, o meio...posso dirlo ma i me varda de super storto :wacko:

Bravo Maurice, contina cusì :ehsi:

Link al commento
Condividi su altri siti

anche mi a 13 anni dovevo tornar alle 22:30 casa a volte i me lasava fin mezzanotte... ma sempre zo sotto casa... invece mia sorella che ga 13 anni basta che la esci con i suoi amici un po' più grandi... e l'altro giorno xe tornada alle quattro... assurdo!!!!

:angry: e mi anche a 15 anni dovevo tornar a mezzanotte altrimenti i me legnava :angry:

Link al commento
Condividi su altri siti

del resto no xe de ogi la canzon "I veci brontola che i tempi xe cambiai, no xe + maschere no xe + carnevai.."

Ma sta canzon quanti ani ga?

I veci diseva de noi le stesse robe che te disi ti dele nove generazioni.

El problema no xe le nove generazioni, el problema xe che semo noi che invecemo :D

E per quanto riguarda l'educazion de una volta:

15.10.1902: " l'I.R. Commisariato di Polizia di S. Giacomo ha trasmesso alla Direzione della scuola (di via Donadoni) un rapporto del K.K. Sicherheits-Wache-Inspectorat N. 6 di S. Giacomo informando che 24 ragazzi di Rozzol, allievi della Civica di via Donadoni, rei confessi e dei quali sono state fornite le generalità , mediante scaglio di pietre spezzarono circa 80 lastre di otto fanali della pubblica illuminazione, situati nella nuova piazza Foraggi, causando un danno di circa 50 corone"

24.11.1902: "L'ispettore Colombo del K.K. Sicherheiths-Wache-Inspectorat di via Media informa che l'alunno Furlan Giuseppe gridò più volte "sbirro" all'indirizzo della guardia Francesco Klun. E' stato quindi identificato e riconsegnato ai genitori"

Link al commento
Condividi su altri siti

purtroppo xè vero i tempi cambia, i anni passa, le generazioni xè diverse e sempre più.

Anche mi me accorgo che ogi i muleti xè sai diversi da come lo iero mi... altre mode, altri giochi, altra mentalità... per mi iera migliore la nostra cmq! Gavevimo più valori!

maurice non ti preoccupare, vai avanti così, goditi tutte le cose belle della vita!

Link al commento
Condividi su altri siti

scuseme... ma ve rende conto che mia sorella non ga idea de cosa sia la sisa la ga il color o rex o l'orologio... cioè non ga mai giogà a tutte ste robe...ma come se fa? purtroppo xe vero noi se divertivimo con balon gesso e corda... e i muleti de oggi invece i inizia a bever già a 13 anni , fumar, far botte e pezo... per mi ripeto non i sa divertirse... parlo per quel che vedo eh, poi non tutti xe cussi... ah che nostalgia :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Per mi tanti muleti vol far sai i fighi e i vol sentirse grandi, ma in realtà i resta bambini... Mi me ricordo che co iero picoleto e vedevo un de 18-20 anni, ghe portavo rispeto, no me fosi mai sognado de zigarghe drio qualcosa. Deso te vedi sti "bebè" :p che ghe disi zo de tuto ai muli più grandi, ai veceti o a tuti quei che ghe pasa davanti. Ovio che no xè tuti cusì, però anche soto sto punto de vista i tempi xè cambiadi...

Link al commento
Condividi su altri siti

scuseme... ma ve rende conto che mia sorella non ga idea de cosa sia la sisa la ga il color o rex o l'orologio... cioè non ga mai giogà a tutte ste robe...ma come se fa?

La sesa color me va ben, ma.. el rex e l'orologio?? :confused:

(se vedi che son de una generazion più vecia..).. passemo a una ciacolada sui veci zoghi?

Link al commento
Condividi su altri siti

noooooooooo non te sa cosa xe rex noooooo :pianto:

:down:

:lol: scherzo!

rex xe quel che se lancia la palla in aria disendo il nome de chi devi corer a ciorla poi mentre quel la ciapa ialtri scampa via. Quando la ciapa el ziga alt e gli altri se ferma la dove i xe. Poi il tipo fa tre passi e lancia la bala verso gli amici per cercar de becarli, gli altri non i se pol mover, i pol solo cercar de schivarla. E così via...

magari te lo ciamavi in un altro modo.. :D

ancora una roba riguardo ai muleti de oggi.. gave nota che i parla sempre più italian e poco triestin... :pianto::pianto: non voio che sparisi il nostro dialeto :pianto::pianto: già tante parole ormai non le se usa più... ma se sparisi tutto noooooo :pianto:

Link al commento
Condividi su altri siti

ancora una roba riguardo ai muleti de oggi.. gave nota che i parla sempre più italian e poco triestin... :pianto::pianto: non voio che sparisi il nostro dialeto :pianto::pianto: già tante parole ormai non le se usa più... ma se sparisi tutto noooooo :pianto:

I parla taglian perchè a casa i genitori ghe parla taglian anche se i xe triestini.

E xe de rider (o de pianzer) quando i noni ghe toca parlar taglian coi fioi.

De sta roba se gaveva za parlà in sta discussion qua. :rolleyes:

Link al commento
Condividi su altri siti

oh anche quel iera bel.. non me ricordavo più ... no... l'orologio iera quel che se fazeva con la corda... chi stava in mezzo girava la corda per terra e gli altri saltava finchè un non se intopava e allora stava lui in mezzo :rolleyes:

mica vero quel dei muleti... pensa che mia cugina e mia sorella xe nate da famiglie triestine che parla triestin (come disevo però za alcune parole non le usemo più) eppure lore le parla italian.. e mi me incaxxo e ghe digo a mia sorella de parlar triestin :lol::lol:

Link al commento
Condividi su altri siti

Mai zogado a sto rex, e gnanca l'orologio come che disè voi. :tandul:

Per el triestin in casa, mia mama me contava che a casa sua i parlava solo che triestin, cussì co la xe andada la prima volta in Italia, zogando con mulette che no saveva triestin, la ga dito Stendiamo la topaglia perchè tovaglia ( da tovaia) no ghe pareva bastanza italian.. :D cussì la ga deciso che in casa de picia papà e nona me parlava triestin ma mama me ga parlado italian fin che no son andada a scola, po la xe passada al triestin anca ela.

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×