Jump to content

Emanuele Filiberto a Trieste

Recommended Posts

mi penso una roba:

visto el fato che i ga rinunciado ai titoli reali (sempre che no sbaglio sia chiaro) e che i gavesi fato "i normali citadini italiani" (senza risieder in italia se no sbaglio) i continua a tratarlo e tratarli come tali..scorte...giornalisti...digos...mi no go niente contro filiberto che xè anche cocolo ma co me movo mi se go la digos intorno no i ferma i altri...i ferma mi :testadamuro:

quindi tirando le somme:

el pol visitar quel che el vol...ma senza tuto sto risalto

mi penso una roba:

visto el fato che i ga rinunciado ai titoli reali (sempre che no sbaglio sia chiaro) e che i gavesi fato "i normali citadini italiani" (senza risieder in italia se no sbaglio) i continua a tratarlo e tratarli come tali..scorte...giornalisti...digos...

ahimè la legge che xe stada fatta de recente e per cui i xe rientrai iera proprio perché i podessi rientrar senza rinunciar al titolo. Rinunciando al titolo i podeva rientrar za ben prima...

ciò non togli che pagarghe co i nostri soldi la scorta me par eccessivo

Comunque W LA REPUBBLICA! :D

... nonostante tute le sue beghe :pianto:

No me ga disturbado che el sia venudo qua: el ga dito che anche lui xe stado una sorta de esule, anche se ovviamente carigo de bori. El xe andà in Foiba, el xe andà là della Fondazion de Luchetta, la zena de gala in CCIAA iera rivolta a dar tutto in beneficienza...mi penso che cmq nol sia venudo qua per far veder solo le sue origini, ecco :bye:

personalmente el fato che el sia vegnu no me fa ne caldo ne fredo e no vedo nianca cosa che i ga de parlar 2 giorni ai telegiornai come prima notizia... posibile che in sti due giorni no sia morto nianche un cocal?!?!?

:merodolodalrider:  :merodolodalrider:

Quoto! :ave::D

Me xe totalmente indifferente la sua visita. Quel che posso dir xe che se el vien qua e fa beneficenza xe solo de ringraziarlo :)

ahimè la legge che xe stada fatta de recente e per cui i xe rientrai iera proprio perché i podessi rientrar senza rinunciar al titolo. Rinunciando al titolo i podeva rientrar za ben prima...

Questa no la savevo...

Credo che no fossi una question di titolo, ma de questioni de riconossimento uficial e formal dela Repubblica, che i Savoia ga fato ma no abastanza esplicitamente, insoma i gaveva messo in dubio el referendum , una roba come che ga fatto Otto d'Asburgo, che per poder tornar in Austria ga dovudo far una rinuncia ala rivendicazion del titolo de imperator, credo che Zita no la gabi fato inveze, ma i ga lassado cascar pian pianin.

Po iera la question che i Savoia voleva la tomba al pantheon coi re d'Italia ( Vittorio Emanuele III e la regina Elena xe sepolti credo ancora a Alessandria d'Egitto) e inveze i gaveva proposto al massimo Superga, po Umberto se ga fatto seppellir in Savoia a Hautecombe nel cesa dove che xe sepolti i veci Savoia, insoma tombe de famiglia no ghe manca.

Ma el mulo no vien sicuro in Italia sperando de deventar re :D .

Comunque mi credo che i gabi fato ben a darghe el permesso de vegnir, se i vol, perchè me par che propio de una restaurazion monarchica in Italia ( che iera el motivo del esilio) no ghe sia propio pericolo! :D

Per el titolo, anche a Otto d'Asburgo se ghe dà el titolo de Arciduca, anche se me par che qualche volta lu preferiva esser el Dott. Otto von Habsburg.Perchè Otto la laurea la ga, i Savoia ??????

E visto che el iera anca parlamentar europeo, ma no per l'Austria, el podessi anca esser l'onorevole Otto von H.

No capisso l'importanza che se da a sto mato. Nol rapresenta niente per Trieste, nol xe un politico, un artista, un inteletual. Ma chi lo c..a? :ehno::ehno::ehno:

El xe un turista in più :D , per mi.

Se el se trova ben, el pol parlar ben de noi.

( curioso che nol sia andado a Miramar, che stava suo cugin d'Aosta, va ben che coi Aosta no iera po tanto acordo..)

Eccolo la intanto manda avanti i sui, e dopo riverà anche lui:

da il gazzettino.it:

DC PER LE AUTONOMIE.Filippo Bruno di Tornaforte, capolista alla Camera della Democrazia cristiana in Fvg, ha presentato ieri pomeriggio la sua candidatura a Udine. Dirigente di punta del movimento di Emanuele Filiberto di Savoia, di Tornaforte ha detto: «Il mio impegno è portare i valori che fino a oggi ho difeso in un progetto che prevede proposte di legge, strumenti per il sostegno concreto delle famiglie monoreddito, dei giovani nella prima casa e per l'ingresso nel mondo del lavoro».