assist Posted March 28, 2006 Report Share Posted March 28, 2006 (edited) Sulla scia del fantacalcio, pensavo se podesi far anche per el baske magari per la prox stagione.......mi qualche anno fa go partecipado a quel della rivista superbasket. Ammetto però che no me ricordo un tubo de regolamenti Cmq ditemi voi, o appassionati della palla a spicchi Lista provvisoria ( in caso di errori o dimenticanze, aviseme ): arlon assist4 basketteam cucciolina delio dido76 giuli maurizio72ts pinaard (richiesta conferma) romanowar sandroweb theoreds tinuviel tr1n1ty69 tuxav Edited September 5, 2006 by cucciolina Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted March 28, 2006 Report Share Posted March 28, 2006 Anch'io sono impreparato sui regolamenti, ma l'idea non è niente male! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted March 28, 2006 Report Share Posted March 28, 2006 Anche a mi me alletta l'idea Però bisognassi che ghe fossi un numero minimo de partecipanti. No semo in tanti a seguir el basket purtroppo Anche mi go partecipado un pochi de anni al Fantabasket del Superbasket. No me ricordo le regole però no ghe volerà una laurea, no? In tal caso metto la mia a disposizion :s'ciopado: Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted March 28, 2006 Author Report Share Posted March 28, 2006 Cmq per i regolamenti podesimo attenirse a quei de SB appunto. Vediamo, al momento xe solo una fase informativa per veder se l'idea pol piaser o no. Link to comment Share on other sites More sharing options...
romanowar Posted March 28, 2006 Report Share Posted March 28, 2006 Con alcuni amici stemo gestendo una lega de fantabasket da anni, anni e anni! Se rivemo a far un campionato anche qua tanto meio. Per i regolamenti no xe problemi. Se servi qualchidun per gestir formazioni, risultati, tagli e classifiche varie podè contar su de mi (tanto lo stago za fazendo anche per el fantacalcio ....). Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted March 28, 2006 Report Share Posted March 28, 2006 No me ricordo le regole però no ghe volerà una laurea, no? Al limite usemo la tua Per quanto riguarda un possibile fantabasket da far per el prox anno, disponibilissimo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delio Posted March 28, 2006 Report Share Posted March 28, 2006 No ve garantisso, ma podessi esser interessà, anche se de basket no xe che son sai informà, mi seguo la feminile, pel resto son fermo a Iellini, Raga, Marzorati e Meneghin, al massimo rivo a Pozzecco... per le regole chi me fa un sunto in breve? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinaard Posted March 28, 2006 Report Share Posted March 28, 2006 Mi ghe staria Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted March 28, 2006 Author Report Share Posted March 28, 2006 ... per le regole chi me fa un sunto in breve? Te ga un tot de fanta milioni e te ga una lista completa de giogadori con le valutazioni. In base a ciò te fa una squadra con tot guardie, tot ali e tot centri, me par che iera 5-3-4. Te schieri la squadra, 10 giocatori e dopo el punteggio vien preso dalla valutazione del giocatore e la somma de tutti i giocatori della squadra schierati fa el punteggio del proprio team. Questo xe proprio i rudimenti. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delio Posted March 28, 2006 Report Share Posted March 28, 2006 Bon, grazie dela spiegazion, se no xe de starghe drio ogni setimana se pol far, ghe stago Link to comment Share on other sites More sharing options...
theoreds Posted March 29, 2006 Report Share Posted March 29, 2006 Ottima idea..prontissimo a partecipare. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurizio72Ts Posted March 29, 2006 Report Share Posted March 29, 2006 cori domandar??? Se el Boss permetti, xe una roba utilissima Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted March 29, 2006 Author Report Share Posted March 29, 2006 Beh, vedo che la cosa piace Giusto per curiosità.....chi ga votado no? Xe solo per saver la motivazione e nulla + Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted April 9, 2006 Report Share Posted April 9, 2006 Mi voto si solo che no so quanto tempo rivasi a seguirlo.... xe za da tempo che fazo un fantaNBA con amici ma el mio impegno xe scarsisimo ... cmq al limite ghe provo Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted August 21, 2006 Author Report Share Posted August 21, 2006 Ritiremo fora sto sondaggio visto che da aprile ci sono altri nuovi utenti Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted August 21, 2006 Report Share Posted August 21, 2006 A mi me va ben, basta che ve rangè tra de voi ad organizzar el tutto...mi no rivassi proprio a seguir. Ve posso aprir una sezione apposita come xe quella za esistente del Fantacalcio Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted August 21, 2006 Report Share Posted August 21, 2006 mi go votà no, perchè no gaveria 'vudo tempo de starghe drio però xe bel veder che tanti xe interesai al basket.. andè vanti, che xe una bela iniziativa! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delio Posted August 21, 2006 Report Share Posted August 21, 2006 Mah, se no go capido mal el lavor xe solo quel de farse la squadra, dopo va per conto suo... gavemo el volontario per le classifiche, ogni tanto te rivarà andarla a veder, no? Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted August 21, 2006 Report Share Posted August 21, 2006 xe che no go mai fato fantacalcio/basket .. cmq se xe semplice come roba, se pol farghe un pensierin Link to comment Share on other sites More sharing options...
basketteam Posted August 21, 2006 Report Share Posted August 21, 2006 mi ghe son!!!! no gavessi tempo de starghe drio ai punteggi ma per giogar ghe son ps: anche mi go fatto el fantabasket de SB, se servi una man per stilar el regolamento disponibilissimo Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted August 22, 2006 Report Share Posted August 22, 2006 Tinuviel, che ga el pc ancora in assistenza, via sms me ga dito de scriver che la partecipa anche ela Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted August 22, 2006 Author Report Share Posted August 22, 2006 Premettendo che xe ancora un bel po de tempo prima che inizi( il campionato inizia l'8 ottobre ), intanto meterò nel primo post la lista provvisoria de quei che volesi partecipar. Essendo promotore dell'idea me ciapasi l'impegno anche de seguir i punteggi. Chi me spalleggiassi eventualmente? ( serviria si per aggiornar i punteggi che per verificar el regolamento del fantabasket ). Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted August 22, 2006 Report Share Posted August 22, 2006 Mi mi mi Come te go za dito in pvt te dago volentieri una zampetta Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted August 22, 2006 Report Share Posted August 22, 2006 Mi sembra di averlo già detto, cmq ribadisco la mia adesione! Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinuviel Posted August 23, 2006 Report Share Posted August 23, 2006 ci sono!!! Io ho giocato a quello di sb e con i miei amici, anche se sono un poco fuori dal giro da quando siamo in b... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts