Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Domenica 7 maggio 2006 ghe sarà la 13° Bavisela non Competitiva (quela che parti da Miramar e riva in Piazza Unità): ecco la lista aggiornata dei partecipanti (tuttora regolarmente iscritti)

- cucciolina

- forcipe

- iaga

- Jazz + Vanessa

- mula alabardata

- Nicola (che xe un abusivo :D)

- polpetta

- SandroWeb

- Starlite

- trert

La lista vegnerà costantemente aggiornada via via che sarà ufficializzade altre iscrizioni da parte dei utenti del forum :bye:

Edited by SandroWeb
  • Replies 129
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted
al limite me tornè a ingrumar con l'auto co finisi tutto! :D

No preocuparte, xe el "serivizio scopa" dei Alpini, i pasa lori col'ape e la damigiana a ingrumarte verso le 19 :vino:

Posted
Mi per correr son negà...podesi venirve drio in bici :D

Ma te son matto??? Miga se corri :D

Se cammina tutta la strada e poi se corri dalla capitaneria a piazza Unità cusì i altri vedi che te rivi correndo :lol:

Posted
ghe penserò... cmq mi no son tipa che cori... quindi al limite me aggrego a chi cammina!

In realtà tutti cammineremo, saretta :D Altrimenti se mezzi se stacca e mezzi resta indrio, no xe neanche viz farlo tutti assieme no? :ehsi:

Posted
Nei giorni scorsi go formulado un'idea bastanza entusiasmante (secondo mi :D)

modesto lui eh.. :D

mi ghe son!!!

me procuro la pianta de tutti i locai che sarà nel tragitto.. cussi saremo organizadi!!

e se coremo alla competitiva zercando de superar i soliti due del camerun? :D chi saria con mi? :D

elsds power!

Posted
me procuro la pianta de tutti i locai che sarà nel tragitto.. cussi saremo organizadi!!

ara che se trata dela bavisela, no dela BEVIsela !!!!

:petesoni:

mi purtropo quela doemnica no poso ... :(

Posted

aaaaah go leto mal el titolo..

mi pensavo che iera bevisela.. se podesi però.. :D

opur bevinsella (corendo e sbevazando in bici)

ok, la smetto qua..

anche se no xe bevisela va ben cmq dai, con meno entusiasmo.. :p

Posted

esperto della Bevisela xè el nostro caro NSF che non so dove xè sparì...

lui e theo, che xè anche in sto forum, la gaveva fatta un per de anni fa.. i iera anche sul picolo in foto

Posted
esperto della Bevisela xè el nostro caro NSF che non so dove xè sparì...

lui e theo, che xè anche in sto forum, la gaveva fatta un per de anni fa.. i iera anche sul picolo in foto

W LA MITICA BEVISELA!!!! :D:vino::piria::petesoni::petesoni::petesoni:

No so come meter la foto dell'articolo che iera sul piccolo...se me iutè la meto!

Posted

Wow! Quante adesioni!

Mi go partecipado lo scorso anno col mio mulo e sto anno pensavimo de tornarghe, visto che se semo sai divertidi! Anche se no gavemo corso veloce, gavemo sempre corso e xe stada una vera soddisfazion taiar el traguardo dopo 50 minuti! Ghe xe anche la medaia! :wub: Oltre che alla merenda gratis a fine corsa! :DDDD

E per quei che ga paura de no farghela, beh, no preoccupeve che mi l'altro anno la go fatta senza un fia de allenamento (no go fatto nada sport tutto l'anno!) e son rivada in fondo più o meno ben! (Però ne go pagado le conseguenze i giorni successivi! :D )

Quindi se se vedi alla linea de partenza.... :superman:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Home
Activities
Sign In

Sign In



Search
More
×