SandroWeb Posted April 1, 2006 Report Posted April 1, 2006 (edited) Domenica 7 maggio 2006 ghe sarà la 13° Bavisela non Competitiva (quela che parti da Miramar e riva in Piazza Unità): ecco la lista aggiornata dei partecipanti (tuttora regolarmente iscritti) - cucciolina - forcipe - iaga - Jazz + Vanessa - mula alabardata - Nicola (che xe un abusivo ) - polpetta - SandroWeb - Starlite - trert La lista vegnerà costantemente aggiornada via via che sarà ufficializzade altre iscrizioni da parte dei utenti del forum Edited May 6, 2006 by SandroWeb Quote
iaga Posted April 1, 2006 Report Posted April 1, 2006 Penso che ghe sarò.. al limite me tornè a ingrumar con l'auto co finisi tutto! Quote
SandroWeb Posted April 1, 2006 Author Report Posted April 1, 2006 Ovviamente no xe che andemo là per far tutto el percorso in 10 minuti netti, puntualizzo subito sta roba Dai che semo za in 3 Quote
Starlite Posted April 1, 2006 Report Posted April 1, 2006 al limite me tornè a ingrumar con l'auto co finisi tutto! No preocuparte, xe el "serivizio scopa" dei Alpini, i pasa lori col'ape e la damigiana a ingrumarte verso le 19 Quote
iaga Posted April 1, 2006 Report Posted April 1, 2006 Con la damigiana?!?! bon bon.. li speterò direttamente alla partenza.. cusì no xè nisun che me frega el vin Quote
Tonio Posted April 1, 2006 Report Posted April 1, 2006 che bela idea!!! se no arbitro vegno de certo!!! ve farò saver... cmq se no rivo in fondo speto anca mi la damigiana!! Quote
cucciolina Posted April 1, 2006 Report Posted April 1, 2006 Presente come ogni anno Con tutta calma, camminando, in un'oretta te ghe la fa Quote
SandroWeb Posted April 1, 2006 Author Report Posted April 1, 2006 Nicola, el mulo della cartoleria de via Ruggero Manna, ga dito che el vien anche lui Quote
Stefano79 Posted April 1, 2006 Report Posted April 1, 2006 Mi per correr son negà...podesi venirve drio in bici Quote
cucciolina Posted April 1, 2006 Report Posted April 1, 2006 Mi per correr son negà...podesi venirve drio in bici Ma te son matto??? Miga se corri Se cammina tutta la strada e poi se corri dalla capitaneria a piazza Unità cusì i altri vedi che te rivi correndo Quote
saretta Posted April 1, 2006 Report Posted April 1, 2006 ghe penserò... cmq mi no son tipa che cori... quindi al limite me aggrego a chi cammina! Quote
SandroWeb Posted April 1, 2006 Author Report Posted April 1, 2006 ghe penserò... cmq mi no son tipa che cori... quindi al limite me aggrego a chi cammina! In realtà tutti cammineremo, saretta Altrimenti se mezzi se stacca e mezzi resta indrio, no xe neanche viz farlo tutti assieme no? Quote
trert Posted April 1, 2006 Report Posted April 1, 2006 Nei giorni scorsi go formulado un'idea bastanza entusiasmante (secondo mi ) modesto lui eh.. mi ghe son!!! me procuro la pianta de tutti i locai che sarà nel tragitto.. cussi saremo organizadi!! e se coremo alla competitiva zercando de superar i soliti due del camerun? chi saria con mi? elsds power! Quote
tuxav Posted April 1, 2006 Report Posted April 1, 2006 me procuro la pianta de tutti i locai che sarà nel tragitto.. cussi saremo organizadi!! ara che se trata dela bavisela, no dela BEVIsela !!!! mi purtropo quela doemnica no poso ... Quote
trert Posted April 1, 2006 Report Posted April 1, 2006 aaaaah go leto mal el titolo.. mi pensavo che iera bevisela.. se podesi però.. opur bevinsella (corendo e sbevazando in bici) ok, la smetto qua.. anche se no xe bevisela va ben cmq dai, con meno entusiasmo.. Quote
saretta Posted April 2, 2006 Report Posted April 2, 2006 esperto della Bevisela xè el nostro caro NSF che non so dove xè sparì... lui e theo, che xè anche in sto forum, la gaveva fatta un per de anni fa.. i iera anche sul picolo in foto Quote
theoreds Posted April 2, 2006 Report Posted April 2, 2006 esperto della Bevisela xè el nostro caro NSF che non so dove xè sparì...lui e theo, che xè anche in sto forum, la gaveva fatta un per de anni fa.. i iera anche sul picolo in foto W LA MITICA BEVISELA!!!! No so come meter la foto dell'articolo che iera sul piccolo...se me iutè la meto! Quote
Kiki Posted April 2, 2006 Report Posted April 2, 2006 Wow! Quante adesioni! Mi go partecipado lo scorso anno col mio mulo e sto anno pensavimo de tornarghe, visto che se semo sai divertidi! Anche se no gavemo corso veloce, gavemo sempre corso e xe stada una vera soddisfazion taiar el traguardo dopo 50 minuti! Ghe xe anche la medaia! Oltre che alla merenda gratis a fine corsa! E per quei che ga paura de no farghela, beh, no preoccupeve che mi l'altro anno la go fatta senza un fia de allenamento (no go fatto nada sport tutto l'anno!) e son rivada in fondo più o meno ben! (Però ne go pagado le conseguenze i giorni successivi! ) Quindi se se vedi alla linea de partenza.... Quote
trert Posted April 2, 2006 Report Posted April 2, 2006 VE ADORO!!!!!! i spritz stop xe mitici!!! Quote
theoreds Posted April 3, 2006 Report Posted April 3, 2006 VE ADORO!!!!!! i spritz stop xe mitici!!! Grazie grazie.... Quote
diego Posted April 4, 2006 Report Posted April 4, 2006 Se no go nissuna gara de bici,Questa volta me impegno a vegnir anche mi con la fia Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.