Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

visto che se avvicina l'estate, e se comincia a veder già i primi ciostumi nei negozi, me chiedevo qual preferì?

Mi siccome son in costume sul pergolo già da due giorni, ve digo che adoro el bikini con i laccetti! Li go de tutti i colori ormai..

come seconda scelta go el bikini con la mudanda bassa!

Inviato
per causa de mancanza de risposta no go risposto....

xè un sondagio pretamente feminile...

e noi muloni cosa metemo? :pianto:

cmq mi no mudanda basa :grin:

Beh, noi podemo votar su quali costumi ne piasi veder :rolleyes:

Quindi, mi digo bikini con i laccetti :D

Inviato

wow! incomincia anche nel forum el clima vacanziero! :s'ciopado:

go vota bikini classico con mudanda alta...

anche se no xe sempre così:

x esempio el toco sora spesso ga i laccetti...

e adesso me son appena comprada un 2 pezzi con le culotte! iero a budapest e i ne ga dito che i ne gavesi portà alle terme, cusì me son fiondada a cior sto costume molto figo!

disemo che la mia filosofia xe de coverzer el più possibile la parte sotto...insomma...me toca! :pianto:

Inviato
per causa de mancanza de risposta no go risposto....

xè un sondagio pretamente feminile...

e noi muloni cosa metemo? :pianto:

cmq mi no mudanda basa :grin:

ti te voti quel che te piasi vederghe addosso ale mule no?! :D

Inviato

dopo tre gravidanze disemo che non son piu' come che iero a venti ani,e quindi meto el costume intero,me sento piu' a mio agio....

a volte se vedi mule giovini de 70 kg co le muize che se le meti in bikini :wacko:

che voleria un poco de bon gusto,eco...

se una se pol permeter de portar,ben venga el bikini :lol:

se no xe meio el costume intero,che pol eser bel anca quel,non xe solo el clasico olimpionico nero...anzi!! :ehsi:

Inviato
a volte se vedi mule giovini de 70 kg co le muize che se le meti in bikini :wacko:

che voleria un poco de bon gusto,eco...

se una se pol permeter de portar,ben venga el bikini :lol:

se no xe meio el costume intero,che pol eser bel anca quel,non xe solo el clasico olimpionico nero...anzi!! :ehsi:

Mah... me sento un po' ciamada in causa.. :(

Secondo mi se una persona non troppo magra se metti un bikini non penso che casca el mondo o che se vadi contro al bon gusto.

Dipendi se la persona se rendi conto de gaver qualche kilo in più e sta nel suo o se non la se rendi conto e la se meti a far sfilate per barcola :D

Però non vedo perchè una persona non magra ga de meterse un costume intero.. cmq se vedi le mulze, comunque se vedi i kili in più (in più de cosa? dell'immagine che el mondo fa creder sia la migliore?!?!)...

Bisogna forsi, per el buon gusto, restar tutti a casa se se ga dai 50kg in su?

P.S.:non xè assolutamente un attacco verso de manu el mio! Ognidun ga la sua opinion e xè giusto che se se confronti.. spero de non esser stada troppo cattiva.. el mio intento no iera questo!

:bye:

Inviato

concordo con Iaga! anche mi non xè che son una sottiletta, ma stago ben con el bikini coi laccetti..

con i altri costumi me sento tipo salsicciotto... E poi cmq dipendi tutto dal rapporto che se ga con el proprio corpo... se se sta ben con se stessi se pol meterse tutto quel che se vol!

E poi.. i lo disi anche alla tv... abbasso le anoressiche! abbasso la taglia 40!!! viva le dolci forme!!! viva le mulzette!!!! :D

Inviato
Mi me meto sempre quel coi laceti e la mudanda bassa bassa

e sora niente... laso tuto al vento... :baba::mescondo:

QUOTO!!!!

mi go votado "gnente" xke no gavevo leto tuta la discusion :D

sule mule me piasi bikini e laccetti.. però anche le culotte!!! :DDDD

Inviato

Go votado bikini coi laccetti anche se no lo go :lol:

Vederò de andar a ciorme anche perchè i costumi che gavevo me sta un poco grandini adesso :wacko:

Per quanto riguarda l'altro discorso, quoto iaga :ehsi:

Se una persona se senti ben con se stessa devi metterse quel che la vol. Se i altri ga problemi nel vardar no importa basta sentirse a proprio agio che sia con l'intero, el due pezzi o in topless. :)

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro