saretta Posted April 22, 2006 Report Share Posted April 22, 2006 visto che se avvicina l'estate, e se comincia a veder già i primi ciostumi nei negozi, me chiedevo qual preferì? Mi siccome son in costume sul pergolo già da due giorni, ve digo che adoro el bikini con i laccetti! Li go de tutti i colori ormai.. come seconda scelta go el bikini con la mudanda bassa! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dido76 Posted April 22, 2006 Report Share Posted April 22, 2006 per causa de mancanza de risposta no go risposto.... xè un sondagio pretamente feminile... e noi muloni cosa metemo? cmq mi no mudanda basa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iaga Posted April 22, 2006 Report Share Posted April 22, 2006 Mi diria bikini classico con mudanda bassa però go de tutto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted April 22, 2006 Report Share Posted April 22, 2006 I bikini con i laccetti xe i più bei de veder Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted April 22, 2006 Report Share Posted April 22, 2006 per causa de mancanza de risposta no go risposto....xè un sondagio pretamente feminile... e noi muloni cosa metemo? cmq mi no mudanda basa Beh, noi podemo votar su quali costumi ne piasi veder Quindi, mi digo bikini con i laccetti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mula alabardata Posted April 22, 2006 Report Share Posted April 22, 2006 wow! incomincia anche nel forum el clima vacanziero! :s'ciopado: go vota bikini classico con mudanda alta... anche se no xe sempre così: x esempio el toco sora spesso ga i laccetti... e adesso me son appena comprada un 2 pezzi con le culotte! iero a budapest e i ne ga dito che i ne gavesi portà alle terme, cusì me son fiondada a cior sto costume molto figo! disemo che la mia filosofia xe de coverzer el più possibile la parte sotto...insomma...me toca! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurizio72Ts Posted April 22, 2006 Report Share Posted April 22, 2006 Se le mule xe come quele del Forum SDS, allora ghe sta ben tuto . A parte questo, no savessi cossa risponder....ben bon ghe penso su e dopo ve so dir Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saretta Posted April 22, 2006 Author Report Share Posted April 22, 2006 per causa de mancanza de risposta no go risposto....xè un sondagio pretamente feminile... e noi muloni cosa metemo? cmq mi no mudanda basa ti te voti quel che te piasi vederghe addosso ale mule no?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted April 22, 2006 Report Share Posted April 22, 2006 ti te voti quel che te piasi vederghe addosso ale mule no?! Questo l'ho già detto iooooooooo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saretta Posted April 22, 2006 Author Report Share Posted April 22, 2006 ti te voti quel che te piasi vederghe addosso ale mule no?! Questo l'ho già detto iooooooooo eh alooooraaaaa????? vara che te fa silenzio!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted April 22, 2006 Report Share Posted April 22, 2006 eh alooooraaaaa????? vara che te fa silenzio!!!! eh mi te !!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polpetta Posted April 22, 2006 Report Share Posted April 22, 2006 bikini con i laccetti assolutamente!! go prova tanti tipi ma el meio in assoluto xe questo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted April 22, 2006 Report Share Posted April 22, 2006 bikini con i laccetti assolutamente!!go prova tanti tipi ma el meio in assoluto xe questo Evvvvai! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted April 22, 2006 Report Share Posted April 22, 2006 orca... mi go votado quel che me piasesi gaver addosso.. e tra tuti.. meio niente!!! ma bikini+laccetti sulle mule (o anche le culotte me piasi) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tifone Posted April 22, 2006 Report Share Posted April 22, 2006 Go votado la 3,bikini classico con mudanda bassa anche se non me xè ciaro tanto el model,tanti i li ciama bikini ma xè tanga o perizomi nella realtà Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghost Posted April 22, 2006 Report Share Posted April 22, 2006 Laccetti. A quando una sfilata estiva delle mule del SDS? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polpetta Posted April 22, 2006 Report Share Posted April 22, 2006 Laccetti.A quando una sfilata estiva delle mule del SDS? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manu68 Posted April 22, 2006 Report Share Posted April 22, 2006 dopo tre gravidanze disemo che non son piu' come che iero a venti ani,e quindi meto el costume intero,me sento piu' a mio agio.... a volte se vedi mule giovini de 70 kg co le muize che se le meti in bikini che voleria un poco de bon gusto,eco... se una se pol permeter de portar,ben venga el bikini se no xe meio el costume intero,che pol eser bel anca quel,non xe solo el clasico olimpionico nero...anzi!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MONTAG Posted April 22, 2006 Report Share Posted April 22, 2006 Bikini classico, mutanda bassa + pareo per lasciare un pizzico di mistero sono sempre un bel vedere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iaga Posted April 22, 2006 Report Share Posted April 22, 2006 a volte se vedi mule giovini de 70 kg co le muize che se le meti in bikini che voleria un poco de bon gusto,eco... se una se pol permeter de portar,ben venga el bikini se no xe meio el costume intero,che pol eser bel anca quel,non xe solo el clasico olimpionico nero...anzi!! Mah... me sento un po' ciamada in causa.. Secondo mi se una persona non troppo magra se metti un bikini non penso che casca el mondo o che se vadi contro al bon gusto. Dipendi se la persona se rendi conto de gaver qualche kilo in più e sta nel suo o se non la se rendi conto e la se meti a far sfilate per barcola Però non vedo perchè una persona non magra ga de meterse un costume intero.. cmq se vedi le mulze, comunque se vedi i kili in più (in più de cosa? dell'immagine che el mondo fa creder sia la migliore?!?!)... Bisogna forsi, per el buon gusto, restar tutti a casa se se ga dai 50kg in su? P.S.:non xè assolutamente un attacco verso de manu el mio! Ognidun ga la sua opinion e xè giusto che se se confronti.. spero de non esser stada troppo cattiva.. el mio intento no iera questo! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starlite Posted April 22, 2006 Report Share Posted April 22, 2006 Mi me meto sempre quel coi laceti e la mudanda bassa bassa e sora niente... laso tuto al vento... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saretta Posted April 22, 2006 Author Report Share Posted April 22, 2006 concordo con Iaga! anche mi non xè che son una sottiletta, ma stago ben con el bikini coi laccetti.. con i altri costumi me sento tipo salsicciotto... E poi cmq dipendi tutto dal rapporto che se ga con el proprio corpo... se se sta ben con se stessi se pol meterse tutto quel che se vol! E poi.. i lo disi anche alla tv... abbasso le anoressiche! abbasso la taglia 40!!! viva le dolci forme!!! viva le mulzette!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted April 22, 2006 Report Share Posted April 22, 2006 Mi me meto sempre quel coi laceti e la mudanda bassa bassae sora niente... laso tuto al vento... QUOTO!!!! mi go votado "gnente" xke no gavevo leto tuta la discusion sule mule me piasi bikini e laccetti.. però anche le culotte!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mula alabardata Posted April 22, 2006 Report Share Posted April 22, 2006 i kili in più (in più de cosa? dell'immagine che el mondo fa creder sia la migliore?!?!)... grande iaga! no posso che esser d'accordo con ti! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted April 22, 2006 Report Share Posted April 22, 2006 Go votado bikini coi laccetti anche se no lo go Vederò de andar a ciorme anche perchè i costumi che gavevo me sta un poco grandini adesso Per quanto riguarda l'altro discorso, quoto iaga Se una persona se senti ben con se stessa devi metterse quel che la vol. Se i altri ga problemi nel vardar no importa basta sentirse a proprio agio che sia con l'intero, el due pezzi o in topless. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts