80 revival Inviato 11 Maggio 2006 Segnala Inviato 11 Maggio 2006 I tifosi Con loro vige lo stato di “pilota automatico”, nel senso che lo zoccolo duro degli appassionati risponde presente a ogni occasione (attenzione però a non tirare troppo la corda, lo stagnamento in una categoria come la B d’Eccellenza potrebbe rivelarsi deleterio in tal senso). Diciamo però che non tutto luccica alla stessa maniera, per esempio continua a esser misterioso l’incoerente atteggiamento del tifoso medio: presente a tutti i costi alle partite, poi freddino in una specie di teatrale flemma, poi di nuovo caloroso nel salutare i beniamini a bordo campo a fine partita…..schizofrenia da pallacanestro? Poi c’è la parte calda del tifo, ormai col nome di “quelli della tribunetta”; rappresentano la più genuina passione e fede cestistica; hanno lottato per un anno contro i mulini a vento nel tentare di cercare nuovi adepti invano, hanno seguito la squadra in più d’una trasferta, qualcuno ha aspettato le 5 di mattina per salutare i giocatori dopo gara 3 nel rientro da Forlì. Che dire di più? Forse, la difficoltà nel riunire nuovi appassionati al caldo tifo “da curva” risiede nel fatto che manchi un punto di riferimento; i tempi per rifondare un gruppo organizzato sono prematuri, anche se da un certo punto bisogna pur cominciare… Ciao a tutti.So che gavemo toccado molte volte questo discorso con varie correnti di pensiero.No stago a parlar de gruppo de tifosi organizzati perchè in questo momento manca el materiale umano e la gente valida,e no se mai ghe sarà .Go inserido questo trafiletto per una disamina più ampia delle cose.Secondo voi Trieste ama ancora el basket?A parte salir de categoria cossa bisogna far per far denovo che in città se torni a parlar de basket?El pubblico triestin xe veramente da serie A?Forse xe domande stupide,ma oltre alla squadra che sarà l'anno prossimo,bisogneria cominciar ad intervenir anche sul pubblico.... Cita
tinuviel Inviato 11 Maggio 2006 Segnala Inviato 11 Maggio 2006 secondo mi, Trieste AMA el basket, ma, forse, lo fa in maniera diversa de quel che te intendi ti. Mi vedo che la passion che gavevo a 20-22 anni adesso la esprimo in maniera diversa, continuo a urlar, zigar (anche tropo..per esser in tribuna...)ma no go più voia de sobbarcarme ore e ore de pulman per andar in trasferta o arrivar la mattina (o anche el pomeriggio del 1° gennaio...te se ricordi?) per preparar le coreografie...Forsi, xè la categoria, forsi xè che le ultime 2 stagioni de A me ga deluso (no solo i risultati, un po' tutto, dai giogadori all'ambiente in generale), no so, ma go perso molta della verve del passato. Se restemo un altro anno in B la vedo dura riconquistar el pubblico, el grande pubblico, ma se se riva andar su con una squadra cocola, qualcosa se riverà cambiar. Adesso no offendeve, ma, a volte, sto ano, iera un po' triste guardar la tribunetta...co no xè el mitico 80revival che istiga, xè sai .. scazzo! Forse xè el posto che no ispira, anche se so che la curva saria troppo lontan per la quantità de gente che xè in B...Bon, desso massacreme No so come te podessi coinvolger de più el pubblico, iera difficile in A (i iera contenti solo quando fazeimo le megacoreografie) figuremose nele serie minori... Cita
SandroWeb Inviato 11 Maggio 2006 Segnala Inviato 11 Maggio 2006 Credo sia logico che l'entusiasmo sia scemado dopo el fallimento, saria successo ovunque (casi eccezionali a parte, vedi Pesaro e simili). A differenza però de tante piazze, el zoccolo duro xe rimasto, segnal che Trieste ama el basket a 360°. Che sia de tribunetta o de qualsiasi altra parte, el tifoso triestin vivi de basket, seppur vivendolo in maniera diversa: su questo non ghe piovi. Credo che la risposta alla tua domanda, caro E., sia semplice: l'entusiasmo cressi solo quando te ga una squadra che xe in alto. Se podessi provar a far entrar tutti a 1 euro, ma no saria la stessa roba secondo mi: le grandi folle (leggi, pubblico de serie A) te le vedi solo in occasioni speciali. E credo che, da due anni a questa parte, se sia vista sta differenza; credo comunque che valga per qualsiasi altro tipo de sport Cita
puromalto Inviato 11 Maggio 2006 Segnala Inviato 11 Maggio 2006 Credo che Trieste ami el basket e lo dimostra el fatto che anche in B2 ghe iera un discreto pubblico (digo B2....ghe vol proprio tanto amor per abbonarse in B2). El problema che tante volte se ga affrontà nei vari post xè el "calor" del pubblico: mi credo che tanto dipendi dal fatto che purtroppo xè pochissimi giovani in palazzo. Mi e el mio amico PowerRanger gavemo 86 anni in due e spesso semo trai più giovani sentadi in gradinata Xè chiaro che a 40 anni passai zigo urlo ma insomma no fazzo el casin che fazevo ai tempi dell'Hurlingam..... Me par che de muli de 18-20 anni ghe ne sia pochini ad interessarse del basket. Cita
tuxav Inviato 11 Maggio 2006 Segnala Inviato 11 Maggio 2006 Quoto Sandro, digo che TS ama el basket come sempre .. xche xe tanti che lo pratica per i campetti, xche xe gente che va a veder partide de serie minori, xche xe 1000 squadre e 1000 tornei, el zocolo duro xe resta e restera', la massa vien e va a seconda delle fortune della squadra, penso sia normale ovunque. Sul coinvolgimento del publico in palazeto xe poco cosa dir, anche chiarbola se animava nele grandi ocasioni, iera un palazeto piu picio e quindi iera piu facile farse sentir e coinvolger tuti... quei dela tribuneta fa tanto x incintar squadra e publico ma forsi, se no i ga seguito da parte del publico, xe de domandarse se forsi i lo sta fazendo in maniera sbagliada ... o nel posto sbaglia'.... digo forsi una cavolada, ma se inveze de 'ndar in curva/tribuneta dove ormai xe poca gente i tifosi se trasferiria in gradinata 1 anel dove xe el 90% del publico... forsi magari la partecipazoion saria magior no? e cmq con tuto el rispeto x quel che fa quei muli digo una roba... xe anni che cante' sempre i stesi cori (o almeno quei che rivo sentir mi xe sempre quei)... forsi un poco de rinovamento ghe volesi... (IMHO) Cita
tinuviel Inviato 11 Maggio 2006 Segnala Inviato 11 Maggio 2006 Secondo mi, Trieste ama più el basket come sport che come spettacolo...e xè una grande differenza! Conoso tanti mul che gioga o ga giogà a basket ma che de vegnir in palazzetto no ghe frega niente... eh eh ... effettivamente, un po' de rinnovamento nei cori ( e basta con quei difficili, xè anni che se prova a insegnargheli e no servi!!) no faria mal... Cita
Lele26 Inviato 11 Maggio 2006 Segnala Inviato 11 Maggio 2006 Son d'accordo e quoto in pien el discorso de Tuxav. La posizion in palaTS dei "ultras" la gavevo sollevada tempo fa ma no son stado capido. La gente che vien se fraca in primo anel perche costa meno, perche vien una volta ogni tanto e forsi no sa che dopo (anche se non concordo) pol andar dove vol. Questo podesi eser un "problema". Chiudo el discorso sui "organizadi" che ga comunque el mio rispeto. Per quanto riguarda l'amor beh; Trieste ama sicuramente el basket e tanti altri sport, ma un poco tutto, xe in calo. E lo ama a tal punto de pretender quasi una serie A per tutti quanti; roba che xe praticamente imposibile per mancanza de bori e perche la città xe piccolina. Se TS gavesi società solide senza problemi de bilancio mi credo che anche bocce (con tutto el rispetto) impiniria la struttura. Comunuqe mi el prossimo anno ghe sarò! Cita
80 revival Inviato 11 Maggio 2006 Autore Segnala Inviato 11 Maggio 2006 Bon gente me ga fatto piaxer aver avudo un poche de risposte su questo argomento senza scannarse come xe sta fatto in altre occasioni su questo argomento.Voio far ancora due considerazioni: 1) El palatrieste xe fatto mal no ghe xe una vera e propria curva dove poder far tifo. 2)Come ga dito tinuvel la categoria no stimola e per gente che ga visto la serie A xe dura adattarse a veder squadre come Ancona e Senigallia 3)A differenza de altri palazzetti el pubblico a Trieste xe più sportivo che tifoso.Se da un lato xe positivo perchè fa veder che la gente sa quel che vedi da un altro lato fa sì che el più delle volte in palazzetto ghe sia un clima alquanto teatrale con la conseguenza che le squadre avversarie e gli arbitri sia liberi de far el bel el cattivo tempo. 4)Come ga dito qualchedun l'età media al palazzo xe molto alta e ghe xe pochi giovani che adesso ghe piasi el basket.A questo ghe devi pensar solo che la società con una bona campagna per le scuole.Per quanto riguarda el discorso tribunetta noi se gavemo messo là per esser el più vicin possibile alla squadra savendo anche el nostro numero esiguo.Se fossimo andadi nella vecia curva no se gavessi sentido niente almeno stando la i giogadori nè sentiva,e poi un conto xe esser in 15 un conto saria esser stadi almeno in 50.Per quanto riguarda i cori se cerca de far i più facili e semplici.Podera esser anche ripetitivi,ma in certi momenti della partida ghe vol cori secchi ed incisivi no cantilene.Comunque se gavè suggerimenti xe sempre ben accetti.Grazie a chi mi risponderà. Cita
tinuviel Inviato 11 Maggio 2006 Segnala Inviato 11 Maggio 2006 4Per quanto riguarda el discorso tribunetta noi se gavemo messo là per esser el più vicin possibile alla squadra savendo anche el nostro numero esiguo.Se fossimo andadi nella vecia curva no se gavessi sentido niente almeno stando la i giogadori nè sentiva,e poi un conto xe esser in 15 un conto saria esser stadi almeno in 50. si...ma con un per dei tuoi "vicini" te ga de far gli straordinari perchè no i vadi in campo! Te son un mito! Cita
80 revival Inviato 11 Maggio 2006 Autore Segnala Inviato 11 Maggio 2006 4Per quanto riguarda el discorso tribunetta noi se gavemo messo là per esser el più vicin possibile alla squadra savendo anche el nostro numero esiguo.Se fossimo andadi nella vecia curva no se gavessi sentido niente almeno stando la i giogadori nè sentiva,e poi un conto xe esser in 15 un conto saria esser stadi almeno in 50. si...ma con un per dei tuoi "vicini" te ga de far gli straordinari perchè no i vadi in campo! Te son un mito! Grazie cara .Cmq qualchedun te lo conossi anche ti,e te sa che xe un poco scassado de nervi per no dir altro . Cita
tinuviel Inviato 11 Maggio 2006 Segnala Inviato 11 Maggio 2006 lo so, lo so...ma no volevo far nomi e cognomi! Cita
arska Inviato 13 Maggio 2006 Segnala Inviato 13 Maggio 2006 per mi bastassi riciamar a trieste qualche triestin forte (da Pilat in su) e farse un poca de publicità (xe sempre question de soldi...) e el publico rivassi, no go dubi. Bisogna però puntar ala promozion, magari in modo "spavaldo", con na squadra forte (ala pesaro). Per quanto i me staghi cocoli Muzio Corvo ecc no i ciama gente., poco cossa far. Altra roba: restar ancora un anno in B, sopratuto se no se dimostra de far qualcossa de concreto per andar su (vedi: acquisti) podesi eser la fine de un certo raporto de Trieste col basket... Cita
80 revival Inviato 13 Maggio 2006 Autore Segnala Inviato 13 Maggio 2006 per mi bastassi riciamar a trieste qualche triestin forte (da Pilat in su) e farse un poca de publicità (xe sempre question de soldi...) e el publico rivassi, no go dubi. Bisogna però puntar ala promozion, magari in modo "spavaldo", con na squadra forte (ala pesaro). Per quanto i me staghi cocoli Muzio Corvo ecc no i ciama gente., poco cossa far. Altra roba: restar ancora un anno in B, sopratuto se no se dimostra de far qualcossa de concreto per andar su (vedi: acquisti) podesi eser la fine de un certo raporto de Trieste col basket... Può essere ma secondo mi el rapporto della nostra città con el basket xe già finido ,me basta a veder anche al di fuori dell'ambito palazzetto.Auguri a Sandro Muzio che oggi compie gli anni Cita
Delio Inviato 13 Maggio 2006 Segnala Inviato 13 Maggio 2006 Scusè, muli, no ste lapidarme, ma tuto somà preferisso 100 muli ghe gioga pitosto che 500 che ziga vardando i altri... Per quanto riguarda quei più stagionai, xe poco de far, el triestin xe cussì, co' le robe va ben par quasi che sia ovio e scontà, se qualcossa no quadra mugugni a cotimo. L'anomalia de Trieste xe che ga sai pochi Tifosi, de quei co la T maiuscola, che ama la squadra a prescinder, e francamente no sento la mancanza, la mancanza de senso critico a volte xe imbarazante, quando no sfocia adiritura in una certa "mentalità ultras" che, sarà per l'età che go, ma me fa solo pena. Se po' per impignir el palats ghe vol Treviso, Bologna o Milano, beh, rendemose conto che semo pici e pici resteremo... no stemo far sogni tropo più grandi de noi. Se per far morir l'amor pel basket basta ancora un anno de B, beh, muli, alora i no ga proprio capì un c..o. No ste ciaparla come una critica a chi, come tanti de voi, se da de far per far tifo, in fondo ala vostra età anche mi andavo in curva al Grezar a zigar come un mato, solo che ghe ne go viste trope per considerar el sport più de quel che dovessi esser: un divertimento. Cita
80 revival Inviato 14 Maggio 2006 Autore Segnala Inviato 14 Maggio 2006 Scusè, muli, no ste lapidarme, ma tuto somà preferisso 100 muli ghe gioga pitosto che 500 che ziga vardando i altri...Per quanto riguarda quei più stagionai, xe poco de far, el triestin xe cussì, co' le robe va ben par quasi che sia ovio e scontà, se qualcossa no quadra mugugni a cotimo. L'anomalia de Trieste xe che ga sai pochi Tifosi, de quei co la T maiuscola, che ama la squadra a prescinder, e francamente no sento la mancanza, la mancanza de senso critico a volte xe imbarazante, quando no sfocia adiritura in una certa "mentalità ultras" che, sarà per l'età che go, ma me fa solo pena. Se po' per impignir el palats ghe vol Treviso, Bologna o Milano, beh, rendemose conto che semo pici e pici resteremo... no stemo far sogni tropo più grandi de noi. Se per far morir l'amor pel basket basta ancora un anno de B, beh, muli, alora i no ga proprio capì un c..o. No ste ciaparla come una critica a chi, come tanti de voi, se da de far per far tifo, in fondo ala vostra età anche mi andavo in curva al Grezar a zigar come un mato, solo che ghe ne go viste trope per considerar el sport più de quel che dovessi esser: un divertimento. Nessun te lapida.La realtà xe che a Trieste xe tanti sportivi e pochi tifosi e ancora meno Ultras.El bel xe che la natura critica e tendente al sputtanar del triestin fa sì che tutti quei che sia calcio o basket che organizza el tifo xe poveri mona.Quei de balon xe una maniga de imbriagoni e politicanti,quei de basket xe una maniga de sfigai e ridicoli perchè xe pochi.Se invece de criticar se ghe daria una man a quei che cerca de far qualcossa per le squadre della sua città saria sempre meio.Come si usa dire chi fa parla chi no fa che staghi zitto.Questo no xe nessuna critica per ti Delio,ma da come la go sempre vista mi no pol esserghe stadio o palazzetto senza tifo.Buona domenica a tutti nonostante el tempo Cita
80 revival Inviato 14 Maggio 2006 Autore Segnala Inviato 14 Maggio 2006 Scusè, muli, no ste lapidarme, ma tuto somà preferisso 100 muli ghe gioga pitosto che 500 che ziga vardando i altri...Per quanto riguarda quei più stagionai, xe poco de far, el triestin xe cussì, co' le robe va ben par quasi che sia ovio e scontà, se qualcossa no quadra mugugni a cotimo. L'anomalia de Trieste xe che ga sai pochi Tifosi, de quei co la T maiuscola, che ama la squadra a prescinder, e francamente no sento la mancanza, la mancanza de senso critico a volte xe imbarazante, quando no sfocia adiritura in una certa "mentalità ultras" che, sarà per l'età che go, ma me fa solo pena. Se po' per impignir el palats ghe vol Treviso, Bologna o Milano, beh, rendemose conto che semo pici e pici resteremo... no stemo far sogni tropo più grandi de noi. Se per far morir l'amor pel basket basta ancora un anno de B, beh, muli, alora i no ga proprio capì un c..o. No ste ciaparla come una critica a chi, come tanti de voi, se da de far per far tifo, in fondo ala vostra età anche mi andavo in curva al Grezar a zigar come un mato, solo che ghe ne go viste trope per considerar el sport più de quel che dovessi esser: un divertimento. Nessun te lapida.La realtà xe che a Trieste xe tanti sportivi e pochi tifosi e ancora meno Ultras.El bel xe che la natura critica e tendente al sputtanar del triestin fa sì che tutti quei che sia calcio o basket che organizza el tifo xe poveri mona.Quei de balon xe una maniga de imbriagoni e politicanti,quei de basket xe una maniga de sfigai e ridicoli perchè xe pochi.Se invece de criticar se ghe daria una man a quei che cerca de far qualcossa per le squadre della sua città saria sempre meio.Come si usa dire chi fa parla chi no fa che staghi zitto.Questo no xe nessuna critica per ti Delio,ma da come la go sempre vista mi no pol esserghe stadio o palazzetto senza tifo.Buona domenica a tutti nonostante el tempo Penso che la passion per el basket tornerà improvvisamente fora quando torneremo in serie A.Per quel digo che nonostante el più delle volte i xe imbalsamadi i veri tifosi xe quei che va a veder ora la serie B. Cita
giuli Inviato 25 Maggio 2006 Segnala Inviato 25 Maggio 2006 Secondo me la scelta migliore per il prox anno è una: - gli abbonamenti si fanno TUTTI ed UNICAMENTE intorno al parquet ricreando la situazione che c'era in B2 dove si aveva l'impressione di giocare in un catino bollente... in questo modo la tribunetta di tifosi non sarebbe + un'oasi nel deserto ma risulterebbe ben integrata col resto del pubblico... Durante il campionato si mettono in vendita i posti restanti vicino al parquet e si apre il primo anello esattamente come avveniva ai play-off in B2... Così facendo lo zoccolo duro di abbonati sarebbe sempre accanto alla squadra, venendo maggiormente spronato a fare il tifo.... non mi sembra difficile da realizzare, che ne pensate? Cita
SandroWeb Inviato 25 Maggio 2006 Segnala Inviato 25 Maggio 2006 Caro giuli, son curioso di vedere come organizzeranno la questione-abbonamenti per il prossimo anno. Non credo che la società torni indietro su ciò che veniva fatto in B-2, ma potrebbe sicuramente essere un'idea buona, quella da te formulata. Domanda: quanti abbonati c'erano nel 2004/05? E nella passata stagione? Se il sig. Tosolini passa di qua, riesce gentilmente a dare una stima numerica? Cita
80 revival Inviato 25 Maggio 2006 Autore Segnala Inviato 25 Maggio 2006 Secondo me la scelta migliore per il prox anno è una:- gli abbonamenti si fanno TUTTI ed UNICAMENTE intorno al parquet ricreando la situazione che c'era in B2 dove si aveva l'impressione di giocare in un catino bollente... in questo modo la tribunetta di tifosi non sarebbe + un'oasi nel deserto ma risulterebbe ben integrata col resto del pubblico... Durante il campionato si mettono in vendita i posti restanti vicino al parquet e si apre il primo anello esattamente come avveniva ai play-off in B2... Così facendo lo zoccolo duro di abbonati sarebbe sempre accanto alla squadra, venendo maggiormente spronato a fare il tifo.... non mi sembra difficile da realizzare, che ne pensate? Concordo con quel che te disi ti.Mi verzeria el primo anel solo per i biglietti.Magari faria un prezzo unico de biglietto tipo 7 o 8 euro.Per quanto riguarda la tribunetta prima xe de veder se la verrà de novo concessa dalla società,ma ghe volessi che ghe sia gente che se appassioni a far tifo e in questo momento la vedo dura visto l'età media del palazzetto. Cita
pinaard Inviato 25 Maggio 2006 Segnala Inviato 25 Maggio 2006 Per quanto riguarda la tribunetta prima xe de veder se la verrà de novo concessa dalla società Mah... De come se parlava ieri sera ala bicierada, i stava pensando de mandarne in tribuneta dala parte oposta, per no gaver i giornalisti vicin e gaver ancora più posto (pecà che no rivemo a impienir nianche metà de una... ) e per non rivar a incontrar i arbitri quando i va in spogliatoio per evitar che qualchedun che rosighi un'orecia . E cusì i nostri se sposteria nela panchina vicin de noi. Staremo a veder Cita
80 revival Inviato 25 Maggio 2006 Autore Segnala Inviato 25 Maggio 2006 Mah... De come se parlava ieri sera ala bicierada, i stava pensando de mandarne in tribuneta dala parte oposta, per no gaver i giornalisti vicin e gaver ancora più posto (pecà che no rivemo a impienir nianche metà de una... ) e per non rivar a incontrar i arbitri quando i va in spogliatoio per evitar che qualchedun che rosighi un'orecia . E cusì i nostri se sposteria nela panchina vicin de noi. Staremo a veder Te dirò che no xe el massimo star dall'altra parte anzi; come anche andar nella vecia curva dei Dts.El problema cronico xe che el palatrieste fa cagar non avendo una vera curva dove far tifo che no xe giovani sgai che se avvicini al tifo e che el pubblico triestin xe cisto nell'insieme.Comunque questi problemi se ghe sarà ancora qualche forma de tifo se li affronterà tra qualche mese.Certo che la società dovessi far qualcosina a mio modesto parere. Cita
pinaard Inviato 26 Maggio 2006 Segnala Inviato 26 Maggio 2006 Mah... De come se parlava ieri sera ala bicierada, i stava pensando de mandarne in tribuneta dala parte oposta, per no gaver i giornalisti vicin e gaver ancora più posto (pecà che no rivemo a impienir nianche metà de una... ) e per non rivar a incontrar i arbitri quando i va in spogliatoio per evitar che qualchedun che rosighi un'orecia . E cusì i nostri se sposteria nela panchina vicin de noi. Staremo a veder Te dirò che no xe el massimo star dall'altra parte anzi; come anche andar nella vecia curva dei Dts.El problema cronico xe che el palatrieste fa cagar non avendo una vera curva dove far tifo che no xe giovani sgai che se avvicini al tifo e che el pubblico triestin xe cisto nell'insieme.Comunque questi problemi se ghe sarà ancora qualche forma de tifo se li affronterà tra qualche mese.Certo che la società dovessi far qualcosina a mio modesto parere. Vabè dei, parleremo... Intanto ogi xè stado el definitivo e mi credo nonostante tuto meritado rompete le righe. Un particolare augurio di buon compleanno a Fabri Mariani!!! Cita
SandroWeb Inviato 26 Maggio 2006 Segnala Inviato 26 Maggio 2006 Un particolare augurio di buon compleanno a Fabri Mariani!!! Angurie a "Mario" Cita
cucciolina Inviato 26 Maggio 2006 Segnala Inviato 26 Maggio 2006 (OT) Mitico Mariooooooooo Auguroni!!!! (/OT) Cita
diego Inviato 26 Maggio 2006 Segnala Inviato 26 Maggio 2006 Tanti carissimi Auguroni a Fabrizio per i sui 23 anni Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.