Jump to content

Al mare

Recommended Posts

Oggi... giornata passada al mare... nei momenti morti gurdavo la gente.. cosa che i fazeva

mi me buto in branda o sul sugaman e resto la a rosolarme... tipo lucertolina... me anca indormenzo....

ma i altri go visto che pochi riva come mi... tipo mio moroso, si el sta un poco distirà.. ma dopo el se laza, el va de qua, de la, non sta fermo tanto tempo...

Desso vedemo voi come se e cosa fe..

Go votà la prima.Me piasi ciapar el sol,legger il piccolo o qualche bel libro,far le parole incrociate,ascoltar musica,osservar le mule che cammina su e zò per il lungomare :D:D o più semplicemente cercar de dormir ma non rivo.Cmq non me dispiasi nemmeno andar in acqua ma no stago tanto perchè me stufo abbastanza presto.

No trovo la risposta giusta.

Me stravacco sul sugaman ( no porto brandina, troppo intrigo) e me scaldo, legendo un libro, ma po vado un per de volte in aqua, che senza andar in aqua no xe bagno e alora tanto val ciapar sol in terazza a casa mia.

No resisto tropo in aqua, ma per mi el bel del bagno xe propio l'aqua de mar, che per mi cura tuti i malanni.

:lol: mi in una vita precedente dovevo esser un pese... praticamente, se l'acqua non xe troppo fredda son sempre la a nudar o galleggiare :lol: ... se inveze xe fredda vado avanti ed indrio tra acqua e asciugaman e poi baretto magnar ghiacciolo... ma oggi no me par sai tempo de mar :lol:

mi anche no rivo a star fermo al sol, anche perchè anche mi poi torno casa viola!!

de solito navigo tra acqua e sugaman...e poi daghe de briscla e tresette...

e comunque no rivo a star in spiaggia a vita, dopo un po' me scazzo e toro casa!

Mi vago in giro, nn rivo restar tanto tempo distirada come una lucertola, max max rivo distirarme per un 30 min :p , per el resto me piasi giogar a qualunque roba, a bala in acqua, fora, carte indifferente basta nn star fermi..... :D

Cat, ma giochi a carte correndo? O|