cucciola Posted June 18, 2006 Report Posted June 18, 2006 stavo camminando sulle rive quando vedo sto cartel che me sa te lo trovi solo a Trieste Quote
cucciola Posted June 18, 2006 Author Report Posted June 18, 2006 porticciolo davanti l'Ottaviano Augusto Quote
cucciola Posted June 18, 2006 Author Report Posted June 18, 2006 questa non la go fatta mi ma la go "trovada"su internet e me piaseva.Spero anche a voi Trieste Golfo Preso Da Muggia Vecchia Verso Barcola E Città Quote
Kiriranshelo Posted June 18, 2006 Report Posted June 18, 2006 stavo camminando sulle rive quando vedo sto cartel che me sa te lo trovi solo a Trieste eh si.. penso che possi esser usado solo a Trieste Quote
trert Posted June 19, 2006 Report Posted June 19, 2006 ma le altre foto cossa centra coi cartei stradali? Quote
giacomin Posted June 19, 2006 Report Posted June 19, 2006 stavo camminando sulle rive quando vedo sto cartel che me sa te lo trovi solo a Trieste eh si.. penso che possi esser usado solo a Trieste Visto che el xè solo posà per terra, se no i lo incioda....... e vien bora.... chi lo legi? Quote
SandroWeb Posted June 19, 2006 Report Posted June 19, 2006 Cuccy, le ultime due foto che te ga messo xe Off-Topic in sta discussion Quote
Kiriranshelo Posted June 19, 2006 Report Posted June 19, 2006 Cuccy, le ultime due foto che te ga messo xe Off-Topic in sta discussion eh se vedi che no te ga ocio Sandro... no te ga visto che anche in quele due ghe xe el fantomatico cartel? xe ben nascosto, lo ammetto... Quote
saretta Posted June 20, 2006 Report Posted June 20, 2006 go visto anche mi quel cartel... a dir el vero la prima volta me son messa a rider... non so perchè... Quote
YellowQueen Posted June 20, 2006 Report Posted June 20, 2006 stavo camminando sulle rive quando vedo sto cartel che me sa te lo trovi solo a Trieste El stesso cartel un po' de mesi fa el iera poco + avanti de piazza unità e quando lo go visto go pensà che solo qua podemo gaver robe del genere! Quote
assist Posted June 20, 2006 Report Posted June 20, 2006 go visto anche mi quel cartel... a dir el vero la prima volta me son messa a rider... non so perchè... In fondo la bora xe un dei nostri marchi de fabbrica Quote
cucciola Posted June 20, 2006 Author Report Posted June 20, 2006 Cuccy, le ultime due foto che te ga messo xe Off-Topic in sta discussion ma vardilo invece de farme i complimenti per le meEEErraaVVVigliose foto el critica.La prima foto xè el cartel stradal mentre la seconda xè dall'altro lato del cartel tutto qua.Vedi Kiriranshelo ga capì subito perchè se intendi de foto .Per l'altra non pensavo de verzer una discussion per una foto manco mia solo che iera bella e la volevo inserir.Sè crea disturbo la sposto Quote
Kiriranshelo Posted June 20, 2006 Report Posted June 20, 2006 Vedi Kiriranshelo ga capì subito perchè se intendi de foto Finalmente qualchedun che comprendi el mio genio. Cucciola te son geniale anche ti Quote
cucciola Posted June 21, 2006 Author Report Posted June 21, 2006 Vedi Kiriranshelo ga capì subito perchè se intendi de foto Finalmente qualchedun che comprendi el mio genio. Cucciola te son geniale anche ti grazie Quote
Recommended Posts