Jump to content

Come comportarsi con l'aria condizionata?

gigits

Recommended Posts

son pensionata, quindi gnente ufficio :D , a casa la go e tegno averti due apparecchi in tutto, un in soggiorno dove che xe sol e un in camera mia de letto, regolai sui 27 gradi. In modo de no aver freddo, ma un poco de respiro e sopratutto che cavi l'umidità. El gato a pelo lungo apprezza molto e sta in camera mia su un tavolo non lontan del condizionator

per fortuna in ufficio non la gavemo... gavemo el ventilator...

personalmente odio ndar per negozi per via che ogni volta xe una differenza de temperatura dentro fora che me fa venir un colpo...

ciò un poco più fresco va ben ma se esagera sempre... e poi me vien puntualmente mal de schiena, mal de collo e mal de gola... ciò son delicata mi :lol:

casa go el condizionator quel portatile ... lo verzo giusto prima de ndar dormir co xe troppo caldo e lo chiudo appunto co vado dormir .. anche perchè fa un rumor che xe pezo de un trator :lol:

Ma tutti che se lamenta dell'aria condizionata ciò...Mi ghe darìa el premio nobel a quel che la ga inventada!

:incazzado: Stanotte no go dormido, grondavo sudor come se stesi fazendo flessioni :incazzado:

Beato l'ufficio dove finalmente respiro :rolleyes:

Voio Gennaiooooooooooo :pianto:

mi la go a casa... la metemo de notte cusì se dormi meio...

in auto la go sempre o quasi, soprtattutto sui pie... sa che bel fresco! e anche puntada de un'altra parte ma non ve digo dove..

hmmmmmm.......? :confused: vabbè, cmq volevo dir de ricordarse de cambiar i filtri quando xè el momento altrimenti "Legionella" :pauraaaa:

mi go l'aria condizionata a casa, ma la uso con cautela..

cioè no metto troppo freddo xkè poi xe troppa differenza de temperatura e fa mal...

metto a una temperatura vivibile ecco, ch eno sia de morir sofigadi o de grondar de sudor! :D

poi la impizo un poco prima de andar a dormir, ma no la laso accesa tutta la notte che sennò posso ciapar freddo! :D

e in auto...clima forever! :D

Mi la go sia in casa, che in macchina...molto spesso la xe indispensabile contro l'afa...

Xe ufficial...me sn ammalà per colpa dell'aria condizionata..go un mal di gola stratosferico :incazzado:

Ma che aria condizionata! :D

A forza di cantar po popopopo ... la gola si sarà ribellata :merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider:

Mi la go sia in casa, che in macchina...molto spesso la xe indispensabile contro l'afa...

Xe ufficial...me sn ammalà per colpa dell'aria condizionata..go un mal di gola stratosferico :incazzado:

Ma che aria condizionata! :D

A forza di cantar po popopopo ... la gola si sarà ribellata :merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider:

[OT]No te ga tutti i torti...se poi consideri che il giorno della vittoria la cantavo in piazza a petto nudo :D:D [\OT]

Mi moro de freddo in ufficio ogni giorno :chezima: E me tocca sopportar perchè se no i colleghi me sbrana :sighsob:

No vedo l'ora de uscir per ciaparme la calda :D

anche sul mio lavoro xè freddo per l'aria condizionata ma per via che la pallazzina xè metà sul sol e metà (la mia :incazzado: ) in ombra e anche se tenimo l'aria condizionata chiusa, xè freddo lostesso perchè quei dei laboratori accanto la tien in piena per via del sol compreso el corridoio :baston: .

quando esco me scongelo :p