Vai al contenuto

Moto o auto?



Messaggi raccomandati

Ciao a tutti.. Cosa ve piasi de più per andar in giro per città o anche fora coi amici.. Ve xe più comoda l'auto per portarse drio tutto quel che se vol o meo la moto o el scooter perchè te li fichi in un qualsiasi buseto e te trovi posto dappertutto?

Mi sinceramente meio moto.. Me diverto anche de più..

Link al commento
Condividi su altri siti

allora.. mi pensavo che gavesi votado motorin.. ma ripensandoghe ben.. preferisso l'auto..

anche xke con l'auto se pol andar in autostrada, con el mio scooter no!

se me ciolerò la moto chissà, magari la preferirò! ma passerà moooolto tempo :(

Link al commento
Condividi su altri siti

go votado altro: in città vado a pie o col autobus, la machina la go ma la dopro de raro e apunto se ghe go de portar roba ( al caso spesa del PAM), anche al bagno vado più spesso col autobus (adesso la 36 ga messo l'aria condizionada :D ) che cola machina, che no me inervosisso col traffico.

Mai avudo motorin, le poche volte che i me ga portado in moto morivo de paura e su do riode sprotetta me sento ssai in pericolo, in caso de incidente se svola in tera dritti!

me piaseria la bicicletta, che i disi che de tutti i mezzi de trasporto xe quel che sfrutta meio l'energia, ma qua in città no oseria per paura de esser messa sotto subito, la dopro a Grado per spostarme.

Link al commento
Condividi su altri siti

Ho un feeling particolare con quasi tutte le opzioni :D

Da piccolo ero incantato dall'Ape :p .... ora ho il motorino e devo dire che è un ottimo mezzo per muoversi anche se i 50cc in una città piena di salite come Trieste son pochini...

Bici:la uso + che volentieri,ma non per andar in giro per la città..piuttosto per far qualche bella pedalata in Carso

Auto..beh, mi piace guidare,ma se devo muovermi per città preferisco senza dubbio il motorino :bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

mi appena fatto 18 anni me son fatta la patente, e se go de girar, giro in macchina!!

no go mai guida un motorin xkè me fazeva paura :unsure:

e go inizia ad andar in doppio solo un mese fa :rosso:

devo dir che no me ga dispiasso sto fatto,anzi.... :) e forsi anche xkè me fidavo de chi guidava...

deso vederemo fra quanto salirò su un mezzo a 2 ruote, intanto continuo a girar con la mia autina!! :D

Link al commento
Condividi su altri siti

mi appena fatto 18 anni me son fatta la patente, e se go de girar, giro in macchina!!

no go mai guida un motorin xkè me fazeva paura :unsure:

e go inizia ad andar in doppio solo un mese fa :rosso:

devo dir che no me ga dispiasso sto fatto,anzi.... :) e forsi anche xkè me fidavo de chi guidava...

deso vederemo fra quanto salirò su un mezzo a 2 ruote, intanto continuo a girar con la mia autina!! :D

te tiri doppiette con la tua autina? :punk:

Link al commento
Condividi su altri siti

anca se:

- son un automobilista pirata

- volessi sempre farme la patente A per ciorme la moto

go votà bici... se solo no se rivassi co l'ascella pezzata e l'odor de fogna a cielo aperto :zopelcesso: ndaria per tuto in bici... purtroppo me toca doprarla solo per ndar a barcola o pel carso :ehno:

cossa volè, xe che go troppa potenza nele gambe, nè la moto nè l'auto ghe ne ga altrettanta :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×