tuxav Posted August 5, 2006 Report Posted August 5, 2006 in seguito ala splendida serata in osmiza de ieri e ala compagnia dele chitarre propongo che Malto e Jazz se dedichi a 'ndar in giro x le osmize con noi a cantar e sonar da primavera a fine estate Quote
mula alabardata Posted August 5, 2006 Report Posted August 5, 2006 assolutamente si! i ga messo allegria a noi e a tutto el local :guitar: Quote
iaga Posted August 5, 2006 Report Posted August 5, 2006 Go meso l'ultima.. non iero presente ma i me ga contà Cmq si.. grazie a Malto le canzoni durava fin la fine e se le podeva cantar tutte.. cmq bravi entrambi. Quote
SandroWeb Posted August 5, 2006 Report Posted August 5, 2006 Assolutamente si...ma go optado per l'ultima scelta...xe che i caschi ieri sera sbrisava de man in malo modo...sarà stada l'umidità Quote
SandroWeb Posted August 5, 2006 Report Posted August 5, 2006 Si, ma i caschi pesa Dopo ettolitri de petes, anche un accedin pesa Quote
Malto Posted August 5, 2006 Report Posted August 5, 2006 la prossima volta porto una chitarra a forma de casco forsi col manigo no la sbrissa.... Quote
trert Posted August 5, 2006 Report Posted August 5, 2006 assolutamente si! però con un bel casco Quote
cucciolina Posted August 6, 2006 Report Posted August 6, 2006 No xe l'opzion che fa per mi qua Mi volessi che Malto stia qua sempre non solo durante el periodo de apertura delle osmize Maltoooooooooooooo resta con noi per sempreeeeeeeeeeee :D Quote
basketteam Posted August 6, 2006 Report Posted August 6, 2006 mi go messo assolutamente si!!!!! me son perso la scena del casco ma per el resto coppia fissa e osmizade a manetta!!!!! quando femo la prossima cantada???? Quote
trert Posted August 6, 2006 Report Posted August 6, 2006 oggi parlavimo.. che fussi dura sia per noi che per malto se el fussi qua sempre.. saria sempre serate distruttive (ma almeno dilazionade nel tempo ) Quote
Malto Posted August 6, 2006 Report Posted August 6, 2006 son za provado dopo tre setimane... te se imagini se fussi qua sempre!!! Quote
basketteam Posted August 8, 2006 Report Posted August 8, 2006 me immagino si che bel che saria!!!!! che cantada muloni!! Quote
Recommended Posts