trert Posted August 11, 2006 Report Posted August 11, 2006 go ideado sta discussion x tutti quei che per esempio ga de fotografar feste, panorami, ritratti e no sa come impèostar la fotocamera.. ovviamente più specifico sarà el problema più specifica la risposta.. se volè una risoluzion più efficente mettè anche el model de fotocamera cussi spieghemo avanti coi dubbi Quote
basketteam Posted August 14, 2006 Report Posted August 14, 2006 te son un grande... sempre dito mi te gavevo za chiesto un consiglio ma dato che ghe semo ripeto el mio post privato a vantaggio de tutti quei che ghe servi Canon powershot A610 come fazo a far foto, anche de particolari, "in movimento" con luce artificiale o in condizioni de scarsa visibilità (per esempio all'interno de una palestra)? grazie Quote
babatriestina Posted August 14, 2006 Report Posted August 14, 2006 no go quela machina, ma per cominciar diria: prova a meter la sensibilità a 400 , e vedi se no te vien troppo "rumor" mi a volte imposto l'esposizion un pochettin sottoesposto , eventualmente sciarirò in fase de ritocco, a volte se guadagna quel ninin de velocità de scatto per no gaver mosso Regola el bianco se ocori mi col flash me trovo sempre in cattura, la mia vecia powershot A70 lo sparava troppo forte, cussì ghe metevo a volte davati un tovaiolin de carta bianco , altri usava un cerotto. Diffida de quele "scene" de interno, la fa un flash e tempi longhi, l'idea xe de gaver iluminado le persone e el fondo, ma in realtà le persone devi star ferme perchè dopra tempi longhi per ciapar el fondo. la parola ai più esperti de mi.. Quote
polpetta Posted August 14, 2006 Report Posted August 14, 2006 iera gia sta tira fora quest'idea ma sembra che Trert gabbi fascino comunque son contenta che la proposta sia stada accettada de buon grado!! Quote
trert Posted August 15, 2006 Author Report Posted August 15, 2006 allora.. per el problema de BT mi go risolto cussi: regolo l'esposizion del flash in piena, metto ISO400 e modalità "P" in sto modo i soggetti più lontani sarà luminosi e quei vicini fin troppo esposti, infatti bisogna far le foto in modo de no gaver nissun davanti.. o almeno el meno possibile.. l'unico problema de queste modalità xe la messa a fuoco che la ga de esser precisa sui soggetti che zoga in palestra.. xke altrimenti vien le foto sfocade e no te le refi più.. [me dispiasi dani, no gavevo trovado la discussion.. magari un mod pol unirle..] Quote
Frankie Posted August 16, 2006 Report Posted August 16, 2006 Mi in genere fazo cusì: Uso la macchina in priorità dei tempi, imposto un tempo che me permetti de no far foto mosse, poi recupero in pw. In questo caso xe essenziale scattar in raw (no so se la a610 ga el raw, ma credo de si lo gaveva la mia s40...) e star attenti de no impostar tempi tropo veloci perchè con una compatta te recuperi in modo decente al massimo 3 stop. PS:el flash zerca de usarlo el meno possibile... proprio quando no te ghe pol far a meno Quote
polpetta Posted August 16, 2006 Report Posted August 16, 2006 allora.. per el problema de BT mi go risolto cussi:regolo l'esposizion del flash in piena, metto ISO400 e modalità "P" in sto modo i soggetti più lontani sarà luminosi e quei vicini fin troppo esposti, infatti bisogna far le foto in modo de no gaver nissun davanti.. o almeno el meno possibile.. l'unico problema de queste modalità xe la messa a fuoco che la ga de esser precisa sui soggetti che zoga in palestra.. xke altrimenti vien le foto sfocade e no te le refi più.. [me dispiasi dani, no gavevo trovado la discussion.. magari un mod pol unirle..] not problem Quote
trert Posted August 16, 2006 Author Report Posted August 16, 2006 Mi in genere fazo cusì:Uso la macchina in priorità dei tempi, imposto un tempo che me permetti de no far foto mosse, poi recupero in pw. In questo caso xe essenziale scattar in raw (no so se la a610 ga el raw, ma credo de si lo gaveva la mia s40...) e star attenti de no impostar tempi tropo veloci perchè con una compatta te recuperi in modo decente al massimo 3 stop. PS:el flash zerca de usarlo el meno possibile... proprio quando no te ghe pol far a meno mi go spiegado el modo più semplice.. evitando el pw (post work x tutti) e la 610 no ga raw.. xe ottimo metter tempi sul 1/30 però in palestra vien mossi almeno che no te azzardi ad un panning Quote
Frankie Posted August 17, 2006 Report Posted August 17, 2006 mi go spiegado el modo più semplice.. evitando el pw (post work x tutti) e la 610 no ga raw..xe ottimo metter tempi sul 1/30 però in palestra vien mossi almeno che no te azzardi ad un panning Beh, allora te ga ragion, ma per quelle foto un minimo de ritocco bisogna farlo... allora xe giusto metter gli iso al max. Però tignisi lo stesso in S, magari non a 1/30 ma a 1/80-1/125, dipendi dala luce che xe. Credo che delle 10x15 vien ottime con sto metodo, anche con la 610. Quote
basketteam Posted August 17, 2006 Report Posted August 17, 2006 grazie fioi... ogni tanto parlè un pò tropo difficile per mi che son un ignoranton in materia, però go capido e cercherò de far... dopo le prime partide me cimenterò e poi ve saverò dir ancora grazie Quote
tuxav Posted August 20, 2006 Report Posted August 20, 2006 mi evitasi el piu posibile i flash in palestra, no so a quanta distanza te intendi scattar ma oltre i due metri credo sia del tuto inutile, oltre el fato che te otien el sogeto ciaro el resto buio. Tempi brevi e sensibilita al massimo, dopo te recuperi rumor e colori a casa.... (IMHO) nel vecio palazeto de chiarbola (che iera scuro) i fotografi usava 4 o + mega flash mesi in alto vicini ale lampade de iluminazion comandai a distanza con caveto o wireless... no go mai visto nisun usar flash diretti anche xche podesi romperghe parechio le scatole a quei che zoga Quote
Recommended Posts