Jump to content

Cosa combineremo nella prossima stagione?

Recommended Posts

Mettendo sto novo sondaggio, parto dal presupposto che, chi voterà, dovarà farlo con un ragionamento oggettivo basado su quel che se ritrovemo a disposizion sotto el profilo tecnico, aldilà dei discorsi za fatti e rifatti in discussioni passate.

Logicamente xe molto presto per dar giudizi de un certo livel (ricordemose che el campionato parti a ottobre, xe ancora 40 giorni de preparazion davanti) ma son curioso de capir se gli umori de qualche tempo fa xe rimasti tali oppure no.

Alla luce de quanto letto e sentido da voi altri (purtroppo no go mai avudo el modo de veder la squadra all'opera, sinora) secondo mi sarà un campionato tutto da decifrar, per diversi fattori.

Se i titolari farà veder le cose che tutti se auspichemo de veder, se chi subentrerà dalla panchina sarà in grado de tenir alto el ritmo de squadra, se i tanti giovani che gavemo quest'anno nel roster i poderà esser un fattore importante e non solo delle comparse, se el livello de concentrazion e de fisicità sarà sempre tenudo in maniera costante, se tutti quei che porterà la maia bianco-rossa sarà in grado de saver strinzer i denti e saver soffrir...beh, in sto mar de "se" podemo far un campionato sufficientemente tranquillo.

Se invece uno o più punti descritti sopra dovessi venir meno, allora tutto sarà molto più difficile: oggettivamente sulla carta semo una formazion che no se pol permetter de calar l'attenzion nè in allenamento, nè in partita.

mi son sempre ottimista...no credo poderemo esser promossi, ma non credo neanche che lotteremo per la salvezza. Credo (o spero!) che, comunque, gavemo ciolto giogadori boni, no delle superstar, ma gente che pol far discretamente in serie B. Poi xè rimasto Moro, sicuramente l'acquisto migliore dell'estate! Demoghe fiducia e speremo ben! :lol:

Go voludo votar per un campionato tranquillo,anche perchè xe el livel stesso del campionato ad esser più basso,tolte via 3-4 squadre.Sicuramente più deboli dell'anno scorso.Penso che podemo star tra el settimo e decimo posto non de più.Se dopo faremo meio sarò contentissimo ma gavemo tanto da lavorar.

Dovarà farlo con un ragionamento oggettivo basado su quel che se ritrovemo a disposizion sotto el profilo tecnico, aldilà dei discorsi za fatti e rifatti in discussioni passate.

La risposta te la ga scritta Ti, penso sia superfluo aggiunger altro.Comunque go votado tranquillo :vino::vino:

innanzitutto saluto tutti,poiche' questo e' il mio esordio in questo forum.prima di spiegare il mio auspicio,piu' che il mio pronostico,vorrei esprimere il mio piu' vivo dissenso su come questa societa' ci ha trattati.facendoci credere addirittura una lega 2 a tavolino ad aprile,quando gia' a gennaio si eer ampiamente intuito che "no i gaveva bori",visto che non hanno preso nessuno,all'epoca, per un salto di qualita' che era possibile far fare alla squadra dell'anno scorso.Infatti a giugno....conclusa questo sfogo da tifoso e sportivo realmente affranto per questa situazione,spiego che forse se Steffe' riuscira' ad assemblare tutti i tasselli e se tagliabue sapra' ritagliarsi un ruolo importante nello spot forse piu' scoperto(nr.4),se Drusin segnera' come l'anno scorso,se Cagnin riuscira' a giocare con continuita',se ,se, se,...beh forse si ripetera' il buon cammino dello scorso campionato..la squadra come quintetto offensivo non e' male.in difesa va un po' peggio.la panchina zeppa di giovani incognite..speriamo..

• 1 month later...

Gavendo visto fin deso quel che ne sta sucedendo, me domando per semplice curiosità personal: chi in sto momento mantagneria el voto che gaveva dado sta estate, e chi lo cambieria (in pezo ma pol eser qualchedun anche in meio...)? Mi purtropo fin a sto momento la go intivada, gavevo meso la più pesimistica posibile, e non me smovo da sta posizion (con sai tristeza...)

Francamente posso dirte che no semo mai rivadi a veder sta squadra al completo: gli infortuni che gavemo subido e che stemo subindo tuttora xe delle variabili impazzide che magari no se gaveva tenudo conto. Il che per dir che, pur se sarà un livello tecnico mediocre, no semo mai rivadi a valutar el potenziale del roster senza dover far i conti con l'infermeria piena...

Gavendo visto fin deso quel che ne sta sucedendo, me domando per semplice curiosità personal: chi in sto momento mantagneria el voto che gaveva dado sta estate, e chi lo cambieria (in pezo ma pol eser qualchedun anche in meio...)? Mi purtropo fin a sto momento la go intivada, gavevo meso la più pesimistica posibile, e non me smovo da sta posizion (con sai tristeza...)

ad oggi sarei gia' contento che ci si salvasse,avevo pronosticato meta' classifica con qualche ambizione play off.(sigh)

se i se ripiglia PRESTO no xe dito che no i sia da playoff.. saveremo in 3/4 partide se i pol eser in grado. El livel pararia che no xe tuto sto alto (a parte qualche corazada) .. vedaremo, ma xe dificile pensar positivo, deso..

Alzi la man chi gavessi messo in preventivo che se saria roti Valentini, Cigliani, Lo Savio, Tagliabue (no go dimenticà nissun?)

E che Drusin gavessi fato 13 punti in tre partide?

E che Muzio fussi sta la controfigura de quel del'altro anno?

Onestamente a parte i infortuni, comunque iera de meter in preventivo che podeva eser dificile crear un grupo unido quando xè tropi giovani e qualche "testa calda" da come se disi...

• 2 weeks later...

go messo il mio intervento qua per correttezza de topic, ma volessi dir qualcosa non solo nei confronti dell'anno ormai (purtroppo) in corso ma anche sul futuro, ciolendo spunto dal topic "di chi e' la colpa....".

Me par chiaro purtroppo che quest'anno sara' sai difficile salvarse, anche se mi alla fine ghe spero de cuor come tutti.

Me pareria interessante, comunque, anche solo a livello de puro gioco de pensiero, veder cosa pol succeder nel corso dell'anno nei confronti de quel che sara' l'anno successivo.

Me par chiaro che sia in B1 (20%) che in B2 (80%), gran parte della squadra devi andar via, vuoi per una questione de rendimento che di costi.

Saria de rifondar la squadra cambiando Presidente e GM, ma non xe cosi' facile trovarne altri. Saria de augurarse che resti lo sponsor, ma non credo Paniccia resti, non ghe frega granche', saria carin tornassi Illy con un organigramma de gente de sua fiducia, se non altro per darghe la musada a Dipiazza.

Premesso che son convinto al 100% che Trieste non rivedra' piu' el basket professionistico me piaseria sai, ma proprio me attizza l'idea che qualcun ga buttado nell'altro topic che go citado prima de una squadra de soli triestini, quei che adesso xe in giro per l'Italia e che ga dovudo emigrar perche' qua nissun li ga consideradi. Go visto Cohen e go dito "Xe lui o no xe lui?" Xe lui, xe proprio lui.

Non xe mai stado Jordan ma contro de noi domenica pareva quasi.

Tutto sommado una squadra con Ogrisek, Pigato e compagnia in B2 faria la sua onestissima figura e saria sai piu' orgoglioso de batterghe le man che non a sti 6-7 parassiti ca***ni (scuseme el termine ma ghe vol) che scendi in campo quest'anno.

E se non ghe mettemo assilli forse un anno, fino alla scadenza del contratto, pol far ben anche l'omo del gel, che forsi in quella dimension rivassi a ritrovarse meio.

Sara' probabilmente una delle mie solite idee idiote, ma me piaseria. Esser poveri non xe un disonor, la dignita' xe una question de anima, non de portafoglio.

Solo volessi che finalmente la gente cominciassi a capir che le promesse elettorali de un politico xe promesse che xe fini a se stesse, come un Kleenex. Quando te se ga suffia' el naso (passade le elezioni) te lo butti via.

:ehno::ehno::ehno:

una squadra de soli triestini

Caro Rolf, xe anni che sperasi de veder una squadra del genere. Sicuramente comprar giogadori conterranei te permetti de ridur in parte i costi (spesso i vien qua per meno schei alla fin fine), de aumentar la grinta agonistica e, se non te son proprio un idiota del marketing, aumentar esponenzialmente el numero dei tifosi.

Ricordemose comunque che la squadra de quest'anno conta adesso 3 triestini: cigliani, pilat, lorenzi + tonetti (palmanova) e drusin (cividal), quindi da questo punto de vista xe zà stadi fatti enormi passi in avanti...

cava Drusin, in questo discorso xe za extracomunitario, centra come un pivot de Capodistria.

Parlavo de gente de Trieste o che ga giogado nelle giovanili de Trieste. Tonetti ok, Drusin no.

:rolleyes:

Ah, dimenticavo, + Zurch ovviamente...

Te ga voia de prenderte l'onere de stilar la lista con ruoli e statistiche de massima dei giogadori triestini o assimilabili come tali in giro per l'italia?

Go visto Cohen e go dito "Xe lui o no xe lui?" Xe lui, xe proprio lui.

Non xe mai stado Jordan ma contro de noi domenica pareva quasi.

Scusa Rolf per te e' un quasi Jordan uno che ha fatto 3/10 al tiro 1 rimbalzo 4 falli fatti 2 subiti con 5 di valutazione in 27 minuti ?

non sono cifre da Jordan .... puoi criticare quanto vuoi ma fai paragoni piu' consoni e non solo p :ikik: er sparare con il mitragliatore