Jump to content

Come me fazo la barba?

Recommended Posts

Visto che ne parlavo con SandroWeb, ghe go rubado el sondaggio che el voleva verzer, ma sicome no lo verzeva alora lo go verto mi :D

Oviamente al sondaggio pol partecipar anche le donzelle :moribastardo:

Comunque mi uso a man plurilama con aloe e vitamine perche' go la pelle delicata :baba: e se uso quel 'letrico divento tuto roso e irità :pianto: go el viso come le tete dele monighe :pianto: e fortuna che go no de usar spesso - me gavesi piaso eser :-C ma no rivo

• Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

go un sensor excel! :D 3 lame

Ehm...l'excel lo uso sempre anche mi, ga 2 lame :D El mach 3 ga 3 :D

La barba me cresi sai, ma la fazo ogni 2 giorni, alle volte anche 3.....pigrizia :baston:

Quando la go sai lunga, ghe dago prima una passada col rasoio elettrico da barbier settado a zero, dopo col rasoio (questo per non incugnar le lame :D)

P.S Le vitamine le laso star, me ga un poco de :baba::p

Per mi dipendi.. :D

Xè tante robe diverse che va trattade diversamente!

Sopracciglia con le pinzette.. baffetti con la ceretta.. gambe silk-epil che fa sempre comodo, ma se go tempo.. se de furia un comodissimo rasoio usa e getta, rubado a mio papà.. con 2 o 3 lame.. dipendi cosa el se ciol.

Inguine rigorosamente con el rasoio.. no go nessuna voia de pianzer

Ascelle e brazi co go voia de andar dall'estetista, quindi ceretta..

..no penso de gaver dimenticà niente..

..e me par za abbastanza! :D

:bye:

fortunatamente, fazo parte de quella categoira de mule poco pelose :s'ciopado:

In faccia, solo le sopracciglia con le pinzette, gambe e ascelle con el rasoio (tanto,stago due minuti...el silkepil xè una tortura per mi!) e l'inguine con la crema...

ciò, me par che g a risposto più le mule che i omini a sto sondaggio.... :lol:

Mi inveze volessi chieder quanti se trova ben con Gilette e quanti col Wilkinson.....stago pensando de cambiar con quel a 4 lame! (i ricambi gilette Mach 3 Turbo xe un furto! )

:incazzado:

Mi con gillette me trovo ben e go sempre usado questa marca.......so che le ricariche costa, ma neanche la Wilkinson scherza come prezzi.

Mi inveze volessi chieder quanti se trova ben con Gilette e quanti col Wilkinson.....stago pensando de cambiar con quel a 4 lame! (i ricambi gilette Mach 3 Turbo xe un furto! )

:incazzado:

:lol: te me ga fato rider...sa perchè? Per un periodo go bazzicà per lavor i supermercati, e i me ga contado che i ricambi del Mach3 i li gaveva spostadi perchè i vegniva regolarmente rubadi...