Starlite Posted September 3, 2006 Report Share Posted September 3, 2006 Visto che ne parlavo con SandroWeb, ghe go rubado el sondaggio che el voleva verzer, ma sicome no lo verzeva alora lo go verto mi Oviamente al sondaggio pol partecipar anche le donzelle Comunque mi uso a man plurilama con aloe e vitamine perche' go la pelle delicata e se uso quel 'letrico divento tuto roso e irità go el viso come le tete dele monighe e fortuna che go no de usar spesso - me gavesi piaso eser :-C ma no rivo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tifone Posted September 3, 2006 Report Share Posted September 3, 2006 Mi la fazo con rasoio a dieci lame,con quel eletrico fazevo le prime volte ma dopo morivo dal brusor .Cmq mi la fazo un giorno si e due no la barba,me piasi gaverla de un due-tre giorni Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted September 3, 2006 Report Share Posted September 3, 2006 mi go poca barba.. ma uso el rasoio con la machina del caffè incorporada all'aloe e con dentifricio alla birra.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted September 3, 2006 Report Share Posted September 3, 2006 Personalmente me cresi un barbon de kilo Ghe dago de trilama o quadrilama e via...passa la paura Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diego Posted September 3, 2006 Report Share Posted September 3, 2006 Rasoio ilama con prebarba perchè go la pelle delicata come el popocin dei neonati. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted September 3, 2006 Report Share Posted September 3, 2006 Allora...mi go messo altro Ovviamente no me fazo la barba Ma se go qualche peletto in faccia me lo cavo con le pinzette Per quanto riguarda le gambe , uso el silk-epil e se go furia el rasoio bi-lama Me ga fatto morir l'opzion de Rambo...ahahhahahahhahahahah Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted September 3, 2006 Report Share Posted September 3, 2006 rasoio a man bi- tri- quater- n- lama con aloe e vitamina E Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted September 3, 2006 Report Share Posted September 3, 2006 'letrico normale, che quei iperfighi costa tropo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted September 3, 2006 Report Share Posted September 3, 2006 bon per fortuna mi go solo un pochi de baffetti... ma non steme tirar fora la storia mula baffuta sempre piaciuta che non xe vero un tubo... per cui mi me li sciariso Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted September 3, 2006 Report Share Posted September 3, 2006 ma non steme tirar fora la storia mula baffuta sempre piaciuta che non xe vero un tubo... per cui mi me li sciariso nisun ga verto boca mi go pena vardado in bagno.. go un sensor excel! 3 lame Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted September 3, 2006 Report Share Posted September 3, 2006 go un sensor excel! 3 lame Ehm...l'excel lo uso sempre anche mi, ga 2 lame El mach 3 ga 3 La barba me cresi sai, ma la fazo ogni 2 giorni, alle volte anche 3.....pigrizia Quando la go sai lunga, ghe dago prima una passada col rasoio elettrico da barbier settado a zero, dopo col rasoio (questo per non incugnar le lame ) P.S Le vitamine le laso star, me ga un poco de Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iaga Posted September 3, 2006 Report Share Posted September 3, 2006 Per mi dipendi.. Xè tante robe diverse che va trattade diversamente! Sopracciglia con le pinzette.. baffetti con la ceretta.. gambe silk-epil che fa sempre comodo, ma se go tempo.. se de furia un comodissimo rasoio usa e getta, rubado a mio papà.. con 2 o 3 lame.. dipendi cosa el se ciol. Inguine rigorosamente con el rasoio.. no go nessuna voia de pianzer Ascelle e brazi co go voia de andar dall'estetista, quindi ceretta.. ..no penso de gaver dimenticà niente.. ..e me par za abbastanza! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted September 3, 2006 Report Share Posted September 3, 2006 go un sensor excel! 3 lame Ehm...l'excel lo uso sempre anche mi, ga 2 lame El mach 3 ga 3 orca te ga ragion chiedo pietà Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cazzaballe Posted September 3, 2006 Report Share Posted September 3, 2006 Mi ghe ne go 4 de lame.. Go la wilkinson 4 (Solo perche i me la ga regalada all'università.. prima usavo l'elettrico) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gufo805 Posted September 3, 2006 Report Share Posted September 3, 2006 Anke mi adopero el rasoio 4 lame della Wilkinson e me trovo sai ben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malto Posted September 4, 2006 Report Share Posted September 4, 2006 aloe e vitamina E, e vedo che son in bona compagnia..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
basketteam Posted September 4, 2006 Report Share Posted September 4, 2006 bilama classico, cmq sempre a man Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_furious78ts Posted September 4, 2006 Report Share Posted September 4, 2006 Mi son un affazionado Mach 3...... ma non solo....alla fine passo un per de volte anche l'elettrico! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted September 4, 2006 Report Share Posted September 4, 2006 rasoio a man bi- tri- quater- n- lama con aloe e vitamina E Go el mach 3 turbo che me radi alla velocità della luce, pure le sfiamade el fa! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinuviel Posted September 4, 2006 Report Share Posted September 4, 2006 fortunatamente, fazo parte de quella categoira de mule poco pelose :s'ciopado: In faccia, solo le sopracciglia con le pinzette, gambe e ascelle con el rasoio (tanto,stago due minuti...el silkepil xè una tortura per mi!) e l'inguine con la crema... ciò, me par che g a risposto più le mule che i omini a sto sondaggio.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_furious78ts Posted September 4, 2006 Report Share Posted September 4, 2006 Mi inveze volessi chieder quanti se trova ben con Gilette e quanti col Wilkinson.....stago pensando de cambiar con quel a 4 lame! (i ricambi gilette Mach 3 Turbo xe un furto! ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted September 4, 2006 Report Share Posted September 4, 2006 Mi inveze volessi chieder quanti se trova ben con Gilette e quanti col Wilkinson.....stago pensando de cambiar con quel a 4 lame! (i ricambi gilette Mach 3 Turbo xe un furto! ) Mi con gillette me trovo ben e go sempre usado questa marca.......so che le ricariche costa, ma neanche la Wilkinson scherza come prezzi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_furious78ts Posted September 4, 2006 Report Share Posted September 4, 2006 Me piasi cambiar ogni tanto.....tutto qua.....magari xe qualchedun che ga già fatto la "transazion" e me sa dir come se trova con la Wilkinson? (le ga addirittura le lame al carbonio!!!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinuviel Posted September 4, 2006 Report Share Posted September 4, 2006 Mi inveze volessi chieder quanti se trova ben con Gilette e quanti col Wilkinson.....stago pensando de cambiar con quel a 4 lame! (i ricambi gilette Mach 3 Turbo xe un furto! ) te me ga fato rider...sa perchè? Per un periodo go bazzicà per lavor i supermercati, e i me ga contado che i ricambi del Mach3 i li gaveva spostadi perchè i vegniva regolarmente rubadi... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cazzaballe Posted September 4, 2006 Report Share Posted September 4, 2006 Mi con la Wilkinson me trovo benon, taia de Dio e le ricariche costa pocheto (8 euri e 20 4 lamette) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts