stephanos Posted September 11, 2006 Report Posted September 11, 2006 ciò muli, già quando stavo a trieste parlavo talian, oggi che vivo a roma, figurarse! mantengo ancora buoni rapporti con amici e conoscenti, mia mamma abita a san giuseppe e ogni due tre mesi torno e vado a barcola, o in centro. go visto che i sta fazendo sai bel! ho viaggiato abbastanza (mai troppo!) e finalmente anche Trieste comincia a capir che anche quando non te ga il colosseo o san pietro, basta coccolar i turisti con bar all'aperto, buoni ristoranti e qualcosa de bel da visitar che i xe contenti! in più, mai dimenticar... - ma come se pol, d'altra parte -, che a Trieste ghe xe uno dei mari più bei. Paragonarlo a Genova non val la pena, più bel anche de Napoli (dove i tratta la città malamente)... insomma, orgogliosi di essere triestini. Il mio blog, per chi xe curioso de conoserme mejo, xè http://www.bloggers.it/fondali/index.cfm ciao Quote
cucciolina Posted September 11, 2006 Report Posted September 11, 2006 Ben rivado Stefano Piazer de conosserte Doman vardo con calma el blog perchè adesso andarò a far nane Quote
Cazzaballe Posted September 11, 2006 Report Posted September 11, 2006 ciò muli, già quando stavo a trieste parlavo talian, oggi che vivo a roma, figurarse! mantengo ancora buoni rapporti con amici e conoscenti, mia mamma abita a san giuseppe e ogni due tre mesi torno e vado a barcola, o in centro. go visto che i sta fazendo sai bel! ho viaggiato abbastanza (mai troppo!) e finalmente anche Trieste comincia a capir che anche quando non te ga il colosseo o san pietro, basta coccolar i turisti con bar all'aperto, buoni ristoranti e qualcosa de bel da visitar che i xe contenti! in più, mai dimenticar... - ma come se pol, d'altra parte -, che a Trieste ghe xe uno dei mari più bei. Paragonarlo a Genova non val la pena, più bel anche de Napoli (dove i tratta la città malamente)... insomma, orgogliosi di essere triestini. Il mio blog, per chi xe curioso de conoserme mejo, xè http://www.bloggers.it/fondali/index.cfm ciao Bon che no te parli triestin.. :D Te ga ragion su tutto.. Po' co se parla ben della mia splendida città ga ragion tutti! Benvenuto!! Quote
trert Posted September 11, 2006 Report Posted September 11, 2006 benvenuto! te ga ragion.. trieste xe mitica.. una città fantastica.. Quote
gufo805 Posted September 11, 2006 Report Posted September 11, 2006 Ben arrivà Stefano condivido pienamente el tuo amor x Trieste e x el nostro dialeto Quote
molly Posted September 12, 2006 Report Posted September 12, 2006 forsi non te lo parli ben però te scrivi ben in triestin benvenu anche da parte mia Quote
Starlite Posted September 12, 2006 Report Posted September 12, 2006 urca cio', un scrittor bele Vienna e Budapest benrivado Quote
mula alabardata Posted September 12, 2006 Report Posted September 12, 2006 un benvenuto a un triestino migrato nella capitale! Quote
lamulatriestina Posted September 12, 2006 Report Posted September 12, 2006 ciao benvenuto da una nova rivada Anche mi non abito a Trieste e la me manca tanto... a Trieste se respira un'aria che non ghe xe da nessuna altra parte, anche se fossi el posto più bel del mondo!!! Ciao Quote
tinuviel Posted September 12, 2006 Report Posted September 12, 2006 benvenudo anche da parte mia! Quote
rix Posted September 12, 2006 Report Posted September 12, 2006 oggi che vivo a roma Benarrivato concittadino Quote
diego Posted September 12, 2006 Report Posted September 12, 2006 Un caloroso benvenuto da parte mia. Trieste sempre e ovunque. Quote
stephanos Posted September 12, 2006 Author Report Posted September 12, 2006 grazie, grazie.. troppo buoni! Quote
Recommended Posts