Jump to content

L'inciviltà regna sovrana

Recommended Posts

Domenica mattina go visto una roba che me ga fatto girar bastanza le scatole: chi passa dalle parti dell'università gavarà forse notado che da poco tempo i ga rimesso a posto el gabioto della fermata sotto piazzal europa che iera in condizioni pietose. Dopo sta "restrutturazion" me son chiesto: chissà quanto durerà cussì bel piturado e in ordine....domenica mattina come disevo son andà a studiar in biblioteca generale e con sommo orror go visto che qualche idiota (per no dir pezo) ga za avudo l'accortezza de scriver monade con la vernice nera proprio all'interno del gabioto :frusta::frusta::disgust::disgust:

Questa xe l'ennesima prova come certi lavori de riqualificazion no ocori neanche farli visto che in giro ghe xe sti fenomeni :ehno: Posso capir che tutti i muri del mondo xe pieni de scritte, ma sta inciviltà gratuita proprio no la capisso :linguaccia:

• Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ragazzi...oggi go visto e assistido a una scena de pura inciviltà e mancanza de rispetto verso el prossimo.

Voi dire che xè ogni giorno ste robe, ma questa merita de esser descritta.

Iero a studiar in città, son andada in bus (cosa x mi tremenda xkè odio el bus).

Al ritorno, ciapo el bus, monto e iera un'odor, una spuza allucinante. Tutte ma tutte le finestrele chiuse. Insomma iera una roba de vomito. Quando stavo per sentrame volevo verzer almeno un poco una finestra, giusto per far cambiar un poco l'aria irrespirabile che iera dentro.

Son stada preceduda da una muleta de 9 anni che iera sentada un paio de posto davanti a mi.

Ad un certo punto, una signora anziana, sui 70, se alza e la se avvcina alla muleta, la comincia a spintonarla, e dirghe de tutto...parolazze insulti.... tutto xkè la gaveva appena appena verto sta finestra.

Mi me son alzada e sono andada dalla signora e ghe go dito che el suo comportamento non me sembrava corretto. Voi dovevi sentir che parolaze che usciva da quella bocca. Me son messa a difender la muleta. E SON STADA L?UNICA IN TUTTO EL BUS!

La signora ga comincia alzar le mani anche con mi....(ma almeno mi son adulta).

Alla fine la signora xè scesa e xè fini la.

Quel che me ga lasa senza parole xè stada la completa indifferenza delle persone presenti quando la signora spintonava e cmq offendeva sta povera picia.

Diseme voi dove sta el rispetto! E ancora la signora ga osa dir che non go avu rispetto de ela difendendo la muleta. Mi in tutta risposta ghe go dito che ela per prima ga manca de rispetto alla putela. E che el rispetto se se lo guadagna!

Adesso che ghe ripenso me fa sempre più mal pensar che se non fossi stada la, nessun gavessi difeso la picia. INCIVILI!

Tante volte certi anziani pensa che xe solo la mularia a esser maleducata e strafottente...l'altro anno in estate gavevo un esame in univ de far assieme a Vico, lo gavevo de pomeriggio ma volevo andar su per ripeter assieme a lui...come vado zo de casa trovo una bella auto posteggiada ben che mai davanti al mio passo carrabile (premetto che de auti ne go fatti portar via una caterva nei ultimi anni, probabilmente certa gente no capissi che un posto libero davanti a un garage de qualchedun non xe propriamente un parrcheggio).

Iera le 8 e meza de mattina, go ciamado i vigili affinchè i vegni a rimuover l'auto in question, me xe sta risposto che i gaveva casin col carro attrezzi perchè el iera in giro e no i saveva in quanto tempo i saria podudi venir (anche questo xe bastanza scandaloso, per fortuna xe successo solo quella volta).

Incazzado nero speto, poichè se ciapavo l'autobus rivavo a destinazion 40 minuti dopo e dovevo esser el prima possibile là de Vico...speto, speto e alla fine vedo rivar una babaza con una vecia a suo fianco (probabilmente su mama) che la me fa tutta stupìda:

"La ga per caso de andar fora?? Iero a far la spesa in supermercato"

Sta mona de baba la iera come minimo 40 minuti là con l'auto e no la se ga curado minimamente che mi podevo gaver bisogno de uscir con l'auto: ciapado dalla rabbia, ghe go dito de tutto...la ga ancora avudo el coraggio de dir "Cossa la se rabia cussì, cossa podevo saver mi..."

Dulcis in fundo ghe digo "Go de andar a ripeter perchè fra poche ore go de far un esame!!!" e a questo punto verzi la boca quella vecia de :censura: e la fa:

"COSSA ME NE FREGA A MI SE QUESTO GA DE ANDAR A FAR UN ESAME"

:caregaintesta::baston::frusta:

Devi ringraziar Dio che no la go sentida (sta frase me xe stada riferida da mia mamma che la iera là vizin e la gaveva sentido tutto) altrimenti la fazevo finir nei bottini delle scovaze davanti al mio garage :ninja:

Con questo intervento no voio far de tutta l'erba un fascio, digo solo che se ritrovemo davanti tante volte gente maleducata che oltretutto vol anche gaver ragion :linguaccia:

:bye:

• 3 weeks later...
Oggi 12.10.204.

Linea 9, vettura 1101, ore 13.30 circa, fermata del mercato all'ingrosso.

EL safèr se ga tranquillamente impizà una cicca mentre guidava el bus....

:incazzado::incazzado::incazzado::incazzado::incazzado::incazzado:

Mandighe una lettera a segnalazioni allora se te son omo :viemecheteremeno::p

• 1 year later...

Ieri pomeriggio, dopo parecchio tempo, son tornato a passare per alcune zone della città che non percorrevo da tempo e son veramente rimasto schifato per ciò che ho visto in giro:

Sceso dalla 29 in p. Goldoni il primo bel colpo d'occhio offerto dalla nostra civile comunità:tutte le cabine del bus già lordate di scritte a pennarello, tappezzate all'inverosimile di pubblicità di negozi vari e di locali

(ci vuole tanto ad andare nei negozietti o locali che le attaccano e dar loro delle sonore multe?)...

Le vie in generale fanno pena, strapiene di carte, cartine e lattine che la gente, evidentemente ben educata,getta per terra...

Giunto in p.Oberdan penso che il turista abbia la + bella cartolina della città: in un angolo raduno di punk alcolizzati già alle 5 del pomeriggio,o comunque pieno di giovani su ste panchine con lo sguardo perso nel vuoto...

Sui muri di ogni negozio chiuso centinaia e centinaia di volantini (sempre quelli già visti in piazza Goldoni) che personalmente mi danno molto fastidio e che chissà se è quando verranno rimossi...

Insomma un bruttissimo colpo d'occhio di una città che vuole farsi bella agli occhi dei turisti, ma dove la maleducazione e l'inciviltà specie tra le nuove generazione è preoccupante...

I punk de piazza Oberdan li go notadi anche mi...no go niente contro de loro, per carità, ma se i devi calpestar tutto quel poco de verde che xe...allora quel no me va più ben nemmeno a mi.

Oltretutto una sera che se semo incontradi col resto della muleria del forum, coreva polizia e ambulanze a manetta...almeno in piazza Oberdan, ultimamente l'aria che tira xe alquanto pesantina :wacko:

Mi xp tempo che non giro in città... e queste notizie non me consola molto...

Ma ve posso dir che in periferia non xè molto meio.... qua de mi ancora ancora xè pulito... ma andando verso san giacomo xè un schifo... e la gente che gira xè brutta, tanto che molto spesso alcune mie amiche ga paura a tornar casa tardi ....

Con la sorveglianza no se fa niente. con le multe Severe e Giustificade si. Niente contro i punk, finche' no i spaca botiglie per tera. Semplice, per mi.. ma la polizia, onestamente, no go mai capido cos'che gabi tanto de far in sta cita', per no eser MAI dove che i dovessi eser. Eh, ma ghe xe i locai con musica fin tardi da controlar, scherzemo! :-(

La periferia iera un schifo co ghe abitavo e cussi' xe restada. I ga fato 4 robe a San Sergio che efetivamente ga abelido un poco el quartier (vedemo se i fara' manutenzion), el resto dela periferia praticamente no esisti.

Per quanto riguarda in general pero' un discorso che a Trieste ghe xe bruta gente, che no se pol girar de sera.. per favor, no stemo scherzar :) poso asicurar che i posti dove che no se pol girar de sera xe ben altri...

Ala fine, unica soluzion per mi per calmar i muleti xe provar a farghe ciapar spago.. vedi note in canon :D