Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

ALLORA MULI, VISTO CHE GO SCOPERTO CHE TANTI DE VOI ME GA VISTO SONAR E SE GA DIVERTI, PROPONGO QUESTA COSA:

IL 6 OTTOBRE SONO IN UN LOCAL VIZIN VILLESSE, AL THE GAMMON, SAI GRANDE E SAI FIGO, ALLORA MI DIRIA UNA ROBA:

CHI GA PIAZER DE VENIR, OVVIAMENTE XE DE ORGANIZAR BEN LA ROBA, SE METTEMO D'ACCORDO, PRENOTO UN TAVOLO PER X PERSONE CHE DA CONFERMA, E MI VISTO CHE POSSO FARLO, METTO OFFERTE 10 CARAFFE DE LITRO DE BIRRA!! E CHI VIEN SE PAGA EL MAGNAR O EL RESTO CHE VIEN CIOLTO. BE FEME SAVER E MAGARI INIZIEMO A ORGANIZAR STA ROBA. FEME SAVER!!!!

• Risposte 101
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Inviato

bene, allora, vedemo come podemo organizzar la raccolta delle presenze, cosi' prenoto el tavolo, anche perchè dovemo farlo presto, la xe sempre casin! e poi, se le presenze xe tante, no steve preoccupar per el bever, go in prevision de quantita' ben abbondanti de birra, cussi festeggemo anche el mio compleanno, che anche se iera el 15 settembre, se pol festeggiarlo de novo! allora, femo cosi':

chiusura presenze per el 6 ottobre: MERCOLEDI' 27.

chi da conferma di venire mi mandi una mail con el nome a: info@nessunpericoloperte.it

ve prego de mandar le presenze sicure. una volta deciso de venir se vien, tranquilli che el bever nn manchera! capido tutto?

Inviato

[mod] go modificado almeno el titolo dela discusion in minuscolo[/mod]

ricky se organizemo e te savemo dir!! :) grazie dell'offerta interessante e prelibata (e dissetante :p )

Inviato
mi vegnissi volentieri! Purtroppo...son sempre senza mazzo de trasporto, quindi, se xè un posticin nell'auto de qualche anima santa ma aggiungo volentieri! :D

al limite se rivo venir te vien con mi

Inviato
mi vegnissi volentieri! Purtroppo...son sempre senza mazzo de trasporto, quindi, se xè un posticin nell'auto de qualche anima santa ma aggiungo volentieri!  :D

al limite se rivo venir te vien con mi

grazie!!!

Inviato
penso proprio che se podessi far.. poi quel posto xè bel e em piasi sai...

parlerò con el moroso e dopo te dago conferma

mah ...birra..musica...the gammon..non penso che servi chieder..ovvio che podemo andar e ovvio che te guidi ti..... :vino:

sa come xe...non volessi diventar troopo intimo coi caramba...

Inviato
penso proprio che se podessi far.. poi quel posto xè bel e em piasi sai...

parlerò con el moroso e dopo te dago conferma

mah ...birra..musica...the gammon..non penso che servi chieder..ovvio che podemo andar e ovvio che te guidi ti..... :vino:

sa come xe...non volessi diventar troopo intimo coi caramba...

allora demo conferma! semo in due! e mi guido e mari vien con noi in auto!

Inviato

ognidun sta quanto che vola ah! saria de esser la per le 2100 21.15, il concerto inizia alle 22.00 e finisi alle 24.00 . questi xe a grandi linea gli orari. bene allora, feme saver quanti e chi vien! ciao fioi!

Inviato
Allora, iniziemo a metterse in lista. Per ora, da quel che go capido xe:

cazzaballe (?)

cucciolina

saretta

spina

stefano79

trert (?)

te se dimentichi sempre de mi... :pianto:

Inviato
Allora, iniziemo a metterse in lista. Per ora, da quel che go capido xe:

cazzaballe (?)

cucciolina

saretta

spina

stefano79

trert (?)

te se dimentichi sempre de mi... :pianto:

Ops... :rolleyes: Iero convinto de averte messo :p Deso provvedo :D

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro