Jump to content

Recommended Posts

Posted
Quando vederemo un bel ragnetto per la gioia de cucc?  :lol:  :merodolodalrider:

:cossaaa?::cossaaa?::cossaaa?:

No no no no no no no :pauraaaa: Ragni no li voio veder, ve pregooooo :pianto:

Vardo cavallette, bacoli, fomighe, mantidi ma no ragni :pauraaaa:

gnanca mi no voio veder ste bestiazze.... ragni no, per favor che me fa el voltastomigo... :down: co li vedo sul National geographic strazzo via la pagina per poder leger el giornal...

:pauraaaa::pauraaaa::pauraaaa:

• Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

farfallamediumrp4.jpg

bè, il mondo è bello perchè è vario, ogniuno la vede a modo suo ovviamente, anche io scatto in raw quasi sempre ma non di sicuro quando fotografo insetti o animali in genere ma solo quando faccio foto che mi interessano veramente, queste dopo essere state postate finiranno nel cestino tanto per intenderci. io però non scatto in raw per cambirle poi ma semplicemente perchè ogni operazione apportata ai jpeg ne degrada la qualità e quindi voglio salvare i "negativi".

Posted

la composizion xe veramente bellissimaaa!!!! forsi un poco tropo saturo el fior (almeno sul mio lcd, su crt sara' sicuramente diverso).

Bel anche el zogo del sfocato sul sfondo !!! :D

bella bella, sai bella! :D

Posted

La foto xe stada scattada a in giardin de casa... :p

Grazie a tutti!!

Xe uno sviluppo dal raw, go usado apposta el profilo prophoto per esaltar certi colori (ma meno de quanto te pensi però, i fiori iera proprio cusì)

• 4 months later...
Posted

me taco qua, per no verzer un topic novo, stamattina xe za primavera! al de là de una farfalla trovada ieri, ogi go becado in macro una coccinella: le foto col sol iera bele, ma questa un poco in ombra per mi ga più ciari i dettagli , la xe un ninin cropada

img2192mm8.jpg

el fondo alquanto brusado no me dispiasi, perchè lassa in evidenza la bestiuza

Posted

ve la fazzo veder de l'alto, in piena luce del sol, senza controluci: per mi manca un poco de profondità e po no se vedi el.. musetto

img2190wj8.jpg

questa no xe nè ritoccada nè croppada, mi però la trovo più banale

Posted

eh no.. troppo schiacciada.. meio de tutto xe farle ad altezza oci del soggetto.. anche se in casi come questo.. va ben anche inclinado come el tuo primo scatto..

• 2 months later...
Posted

Foto BELLISSIMAAAA !!!! :DDDD:DDDD

me piasi tantissimo la composizion ... tuto verde con la cocinela nera e la foia che se verzi a V ina lto... veramente tropo bela!

complimenti!

con che obietivo / machina te ga fato?