Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

• Risposte 58
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Inviato

Son indeciso tra bellissimo e coccolo...

Ora l'estetica è migliorata e anche il traffico sarà sicuramente regolarizzato così come i parcheggi...

Quello che non capisco è perchè non abbiano creato delle corsie preferenziali per i bus :confused: si vede che sono ottimisti nell'aver eliminato definitivamente i rallentamenti! :D

Inviato

Sicuramente meio de prima :D L'assessor ai lavori pubblici ga parlado de "cambiamento epocale", me par esagerado :D Un cambiamento epocale saria sta' dar vita al progetto vincitor del concorso fatto a suo tempo che prevedeva la galleria sotto le rive da p.za Tommaseo a p.za Venezia.

Per cui el lavoron xe un bel maquillage. Comunque migliorabile.

Per esempio davanti al Savoia adesso xe si un bel marciapiede largo ma molto asettico per come che lo go visto mi, una striscia verde i la podeva meter, oltre l'aiola centrale spartitraffico e la striscia dall'altra parte.

Manca le corsie preferenziali, ma dopo saria sta' autostrada a 6 corsie :D el spazio xe quel che xe.

Boh, vederemo alla fine dei lavori se sara' ben el traffico o meno, visto che la gente no vol rinunciar a usar l'auto.

In generale cmq xe cocolo ecco :D

Inviato

Sono belle...personalmente mi piacciono...

Aspettiamo che sia tutto a pieno regime, per scoprirne la funzionalità per quanto riguarda lo scorrimento, che è comunque già migliorato rispetto a prima.

Inviato
Sono belle...personalmente mi piacciono...

Aspettiamo che sia tutto a pieno regime, per scoprirne la funzionalità per quanto riguarda lo scorrimento, che è comunque già migliorato rispetto a prima.

concordo pienamente con questo ragionamento :D

comunque non so se votar cocolo o belissimo per adesso..

Inviato

mi volevo meter "belisimo" xche me piasi sai.. pero' sicome no xe ancora fini' mejo che no esagero... :D vojo veder fin la fine e come sara el traffico quando sara' tuto verto....

cmq fin deso xe sai bel.. sopratuto i marciapiedi larghi... :D

Inviato

mi penso che per el trafico sia ottimo! De veder.. per mi orendo. I ga meso piante che andasi ben a Palermo, ciotoli de fiume che stasi ben a Bassano del Grappa. Xe bastanza un zuf, con niente de quel che iera vignu fora dal concorso de idee del 2003.

Disemo che ghe riconoso el fato de gaver eseguido un intervento asolutamente necesario per la cità, ma anca che no i xe stadi proprio de larghe visuali.. i se ga limitado a autostrada+marciapie, co' se podeva far sai de più.

Personalmente, speravo qualcossa de meio.

Inviato

Oggi el Piccolo ga fatto un servizio inutile secondo mi :disgust:

I ga fatto l'esperimento de percorrer el novo tratto delle rive per veder se se sta nei tempi previsti.

Ovviemente no.

Ma fin che no xe completo tutto sara' sempre rallentamenti nella zona ancora in lavor che se riperquoti anche sulla zona dove i lavori xe za finidi.

Quindi xe inutile che i disi che no se sta nei tempi previsti.

Xe de spetar la fine completa dei lavori.

Inviato

in complesso gnente mal...

xe bel che i ga arivado a salvar un pochi dei veci lecci del lato de terra. me domando solo perchè tuti i novi lecci che i ga piantado ( e speremo che i ciapi ben) i xe alevadi a forma de alberi de nadal, che i lecci ga inveze la chioma tonda. Mah, col tempo credo che i ciaperà la forma standard.

Inviato
me domando solo perchè tuti i novi lecci che i ga piantado ( e speremo che i ciapi ben) i xe alevadi a forma de alberi de nadal, che i lecci ga inveze la chioma tonda.

Per..addobbarli a Natale? :p

Inviato
Belissimo e cocolo!!! Iera ora, finalmente gavemo una bela pasegiata lungo le rive. :clapclap:

sempre se non i fa posteggi................ :ciapitestopese:

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro