Starlite Posted October 2, 2004 Report Posted October 2, 2004 Oggi me son comprado una bela alabarda. Ben fata, cusida (no stampada), 100x70 cm. Un poco careta, ma meritava, ghe tignivo, € 13,50. La go ciolta in via S. Giorgio, tra la piaza Hortis e la via Diaz, che xe un laboratorio (presumo principalmente nautico) de bandiere. Qua riporto un per de link che parla dela badiera (in inglese): La badiera de Trieste e quela del TLT-FTT Desso vedo se trovo altro dopo casomai posto i link al resto Quote
Starlite Posted October 2, 2004 Author Report Posted October 2, 2004 Qualcossa sulle alabarde in genere La storia dell'alabarda triestina Quote
SandroWeb Posted October 2, 2004 Report Posted October 2, 2004 Bel material, congratulations moderator cucer Quote
polpetta Posted October 2, 2004 Report Posted October 2, 2004 bela bandiera!! cucherò anche i link co' rivo bravo!! Quote
Juliet Posted October 3, 2004 Report Posted October 3, 2004 Ben fato!!! seguirò l'esempio pena go i bei Quote
Starlite Posted October 3, 2004 Author Report Posted October 3, 2004 Ah si... me iero dimenticado che Juliet me ga fato da suporto morale al momento de l'acquisto Quote
Recommended Posts