tinuviel Posted May 13, 2007 Report Share Posted May 13, 2007 con la premessa che no me faria mai... tatuaggi ok, piercing ok... ma sta roba??? Xè da poco che go scoperto che esisti dei pazzi (suppongo in USA) che se fa impiantar tochi sotto belle, sottomuscoli o in altri loghi... nel link che metto, la maggiorparte xè foto "normali", ma xè anche qualcheduna un po' più fortina, quindi ve avviso! Me chiedo: ma chi fa sta roba? Cioè, xè roba da chirurgia estetica estrema, in anestesia generale. Ma con che coraggio dei medici li fa? ripeto, qualche foto xè un po' fortina... busi, impianti, corni & c. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcoxii Posted May 13, 2007 Report Share Posted May 13, 2007 pazzi ma veramente fora de senno questi qua sta gente xe MALADA! basta vederli in faccia..... quoto il fatto che ghe sia foto fortine..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted May 13, 2007 Report Share Posted May 13, 2007 Ma quei bernoccoli finti sottopelle? I se metti delle piastre metalliche chirurgicamente? Pazzi... P.S. Ma se proprio devo esser schietto, quel fiocchetto rosso tatuado sora la...ehm... devo dir che me piasi sai Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dolby Posted May 13, 2007 Report Share Posted May 13, 2007 1 parola... maladi... mah.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iaga Posted May 13, 2007 Report Share Posted May 13, 2007 La maggior parte delle foto che xè in questo link per mi xè de persone esagerate. Ma personalmente me piasi e me incuriosisi sti tochi impiantadi sotto pelle, se piccoli e discreti.. (anche se i corni no xè discreti e me piasi tanto ) Ma no me faria mai una roba del genere.. anche se l'idea de una stellina sotto la pelle della man (o là del polso) no me fa proprio schifo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted May 13, 2007 Report Share Posted May 13, 2007 come in tuti i campi, esisti i estremisti anche qua, oviamente. Visti un per de volte qua a Colonia, e efetivamente fa proprio schifo... chisà, magari tra 150 anni sarà normale! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted May 13, 2007 Report Share Posted May 13, 2007 ma che impressioooon... per non dir schifo... ma non xe che sarà anche qualche fotomontaggio qua in mezzo??? mi go visto el tipo che fa i piercing in via madonnina che ga i busi delle orecie ingrandidi a tal punto che ghe sta una monedina sul lobo ma ste robe da menomazion vere e proprie tipo taiarse in due la lingua o taiar un toco de orecia mai viste nè sentide... xe orribiliiiii..questo si che xe antiestetico Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leo RFC Posted May 13, 2007 Report Share Posted May 13, 2007 Più che matti, mone...ma come xe disi, contenti lori, contenti tutti... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MONTAG Posted May 13, 2007 Report Share Posted May 13, 2007 Li avevo visti in TV. Non mi garba neanche un pò. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Codax Posted May 13, 2007 Report Share Posted May 13, 2007 mamma mia... masochisti e maladi, veramente! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
b-chris Posted May 13, 2007 Report Share Posted May 13, 2007 Non digo esattamente quel che penso altrimenti saria troppo volgare ..... Ma se pol rovinarse in quella maniera? E dopo magari chiederse perchè no trovo un lavor decente? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_titti_ Posted May 13, 2007 Report Share Posted May 13, 2007 @Molly No xè fotomontaggi purtroppo... Se m incontro un de questi per strada ghe mollo el portafoglio e scampo via.. A parte i scherzi...che schifo...soprattutto le placche impiantade sotto la pelle, la lingua taiada a metà e le orece fatta a corno...proprio brutto de veder secondo mi. Per quanto riguarda tatuaggi e piercing...anche in quel, el troppo storpia, quindi un mulo o una mula che ghe ne ga troppi non me piasi.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghost Posted May 13, 2007 Report Share Posted May 13, 2007 Bleach... non son riuscito nemmeno a guardare tutta la pagina. Mi son schifato prima. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_titti_ Posted May 13, 2007 Report Share Posted May 13, 2007 Ho trovato questo link...c'è una breve descrizione di queste pratiche.. http://www.horrormagazine.it/notizie/1145 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted May 14, 2007 Report Share Posted May 14, 2007 (edited) gente, cioé, che si fa appendere per aria con ganci nella carne tipo in Hellraiser????? ma questi i xe pazzi sadomasochisti :s "Il taglio longitudinale della lingua o del pene (in entrambi i casi atto a generare una "biforcazione") non è unanimamente considerato una forma di amputazione, e ..." Edited May 14, 2007 by molly Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saretta Posted May 14, 2007 Report Share Posted May 14, 2007 cerebrolesi!!!! ma come se fa?!.... non i a altro de meio de far me par.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
davidin Posted May 14, 2007 Report Share Posted May 14, 2007 P.S. Ma se proprio devo esser schietto, quel fiocchetto rosso tatuado sora la...ehm... devo dir che me piasi sai oltre a piaserme anche a mi... xe anche l'unica roba passabile...tutto el resto xe la conseguenza de grandi scompensi piscologici no xe possibile farse quelle robe... no volessi aver amici del genere..neanche conoscenti... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saretta Posted May 14, 2007 Report Share Posted May 14, 2007 e non i ga nemmeno una gran considerazion de loro stessi e dei loro corpi.... me par de veder quelle persone che se lacera per puro divertimento e godimento personale.... maladi! per la question del fiocchetto, mi sinceramente no me piasi, m penso a che mal che fa tatuarse qualcosa la... se già la depilazion non xè che sia una passeggiata! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
M4st3r Posted May 15, 2007 Report Share Posted May 15, 2007 "Il taglio longitudinale della lingua o del pene nooo del pene noooo cmq secondo mi quei con la lingua biforcuta i parla mal. Tipo certe lettere come la "t" dove la punta della lingua sbatti sul palato i le pronuncia mal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted May 15, 2007 Report Share Posted May 15, 2007 mi me domando come i fa a magar ;s Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renè Posted May 15, 2007 Report Share Posted May 15, 2007 (edited) con la premessa che no me faria mai... tatuaggi ok, piercing ok... ma sta roba??? Xè da poco che go scoperto che esisti dei pazzi (suppongo in USA) che se fa impiantar tochi sotto belle, sottomuscoli o in altri loghi... nel link che metto, la maggiorparte xè foto "normali", ma xè anche qualcheduna un po' più fortina, quindi ve avviso! Me chiedo: ma chi fa sta roba? Cioè, xè roba da chirurgia estetica estrema, in anestesia generale. Ma con che coraggio dei medici li fa? ripeto, qualche foto xè un po' fortina... busi, impianti, corni & c. No go vardado nemeno le foto,poichè son sensibile,ma già me imagino...persone che co te le vedi e te ghe chiedi l'ora,te sembra de chieder l'ora al lampion de ponte milvio (quel dei lucheti de l'amor) Ma mi digo,dopo che se và in giro come se se fussi un negozio de feramenta ambulante,coss se ga capì? primo: Oltre ad eser bruto de veder,xè ssai alto el rischio de infezioni secondo: Se li becano co una calamita son razi amari,che i provi dopo a distacarse... Edited May 15, 2007 by Renè Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
basketteam Posted May 15, 2007 Report Share Posted May 15, 2007 la roba più abominevole xe el branding, ovvero le ustioni fatte per decorar el corpo... ma sta gente xe malada, ma sai proprio... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted May 16, 2007 Report Share Posted May 16, 2007 Almeno xe una fortuna che no se li vedi girar, almeno qua a TS no go mai visto gente conzada cusi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommy781 Posted May 16, 2007 Report Share Posted May 16, 2007 anche a trieste ne girano un paio in zona stazione centrale, con delle spece di chiodi dietro la testa che passano da parte a parte...sbandati allo stato puro che credono di affermare la propria diversità attraverso l'apparire bizzarro ma che in realtà sono quasi sempre vuoti dentro e privi di personalità propria. ogniuno è libero di fare del proprio corpo quello che vuole ovviamente ma questi qua sono la negazione dell'amore che si dovrebbe nutrire verso se stessi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts