Jump to content

el mondo xè pien de pazzi...

tinuviel

Recommended Posts

con la premessa che no me faria mai...

tatuaggi ok, piercing ok...

ma sta roba???

Xè da poco che go scoperto che esisti dei pazzi (suppongo in USA) che se fa impiantar tochi sotto belle, sottomuscoli o in altri loghi...

nel link che metto, la maggiorparte xè foto "normali", ma xè anche qualcheduna un po' più fortina, quindi ve avviso!

Me chiedo: ma chi fa sta roba? Cioè, xè roba da chirurgia estetica estrema, in anestesia generale. Ma con che coraggio dei medici li fa?

ripeto, qualche foto xè un po' fortina...

busi, impianti, corni & c.

La maggior parte delle foto che xè in questo link per mi xè de persone esagerate. Ma personalmente me piasi e me incuriosisi sti tochi impiantadi sotto pelle, se piccoli e discreti.. :D (anche se i corni no xè discreti e me piasi tanto :D:p)

Ma no me faria mai una roba del genere.. anche se l'idea de una stellina sotto la pelle della man (o là del polso) no me fa proprio schifo. :D

:bye:

ma che impressioooon... per non dir schifo...

ma non xe che sarà anche qualche fotomontaggio qua in mezzo???

mi go visto el tipo che fa i piercing in via madonnina che ga i busi delle orecie ingrandidi a tal punto che ghe sta una monedina sul lobo ma ste robe da menomazion vere e proprie tipo taiarse in due la lingua o taiar un toco de orecia mai viste nè sentide... xe orribiliiiii..questo si che xe antiestetico

@Molly

No xè fotomontaggi purtroppo...

Se m incontro un de questi per strada ghe mollo el portafoglio e scampo via.. :D

A parte i scherzi...che schifo...soprattutto le placche impiantade sotto la pelle, la lingua taiada a metà e le orece fatta a corno...proprio brutto de veder secondo mi.

Per quanto riguarda tatuaggi e piercing...anche in quel, el troppo storpia, quindi un mulo o una mula che ghe ne ga troppi non me piasi..

gente, cioé, che si fa appendere per aria con ganci nella carne

tipo in Hellraiser????? ma questi i xe pazzi sadomasochisti :s

"Il taglio longitudinale della lingua o del pene (in entrambi i casi atto a generare una "biforcazione") non è unanimamente considerato una forma di amputazione, e ..."

:censura:O|O|

Edited by molly

P.S. Ma se proprio devo esser schietto, quel fiocchetto rosso tatuado sora la...ehm...:baba: devo dir che me piasi sai :rolleyes::baston::p

oltre a piaserme anche a mi... xe anche l'unica roba passabile...tutto el resto xe la conseguenza de grandi scompensi piscologici no xe possibile farse quelle robe...

no volessi aver amici del genere..neanche conoscenti... :angry:

e non i ga nemmeno una gran considerazion de loro stessi e dei loro corpi....

me par de veder quelle persone che se lacera per puro divertimento e godimento personale....

maladi!

per la question del fiocchetto, mi sinceramente no me piasi, m penso a che mal che fa tatuarse qualcosa la... se già la depilazion non xè che sia una passeggiata!

con la premessa che no me faria mai...

tatuaggi ok, piercing ok...

ma sta roba???

Xè da poco che go scoperto che esisti dei pazzi (suppongo in USA) che se fa impiantar tochi sotto belle, sottomuscoli o in altri loghi...

nel link che metto, la maggiorparte xè foto "normali", ma xè anche qualcheduna un po' più fortina, quindi ve avviso!

Me chiedo: ma chi fa sta roba? Cioè, xè roba da chirurgia estetica estrema, in anestesia generale. Ma con che coraggio dei medici li fa?

ripeto, qualche foto xè un po' fortina...

busi, impianti, corni & c.

No go vardado nemeno le foto,poichè son sensibile,ma già me imagino...persone che co te le vedi e te ghe chiedi l'ora,te sembra de chieder l'ora al lampion de ponte milvio (quel dei lucheti de l'amor)

Ma mi digo,dopo che se và in giro come se se fussi un negozio de feramenta ambulante,coss se ga capì?

primo: Oltre ad eser bruto de veder,xè ssai alto el rischio de infezioni

secondo: Se li becano co una calamita son razi amari,che i provi dopo a distacarse...

Edited by Renè

anche a trieste ne girano un paio in zona stazione centrale, con delle spece di chiodi dietro la testa che passano da parte a parte...sbandati allo stato puro che credono di affermare la propria diversità attraverso l'apparire bizzarro ma che in realtà sono quasi sempre vuoti dentro e privi di personalità propria. ogniuno è libero di fare del proprio corpo quello che vuole ovviamente ma questi qua sono la negazione dell'amore che si dovrebbe nutrire verso se stessi.