tuxav Inviato 19 Maggio 2007 Segnala Inviato 19 Maggio 2007 Ogi e domani a Trieste se disputa el campionato de Offshore classe 3, dopopranzo son anda a far qualche foto .. per ciapar i bolidi fosi servi un super tele perche i xe lontani e i xe anche pici quindi a parte un per de scatti me son concentra de piu sui particolari e sul dietro le quinte questo xe duerante le prove libere che se ga svolto dopopranzo, a seguir iera le qualifiche per la gara de domani: qua xe un dietro le quinte, i tirava su le barche penso x farghe dei lavori prima dela sezion sucesiva... questo xe un particolare de un motoscafo ormegiado.... ,,, Cita
tuxav Inviato 19 Maggio 2007 Autore Segnala Inviato 19 Maggio 2007 lavori in corso... e finalmente de novo in mar .. particolare de un altro scafo.. ... Cita
tuxav Inviato 19 Maggio 2007 Autore Segnala Inviato 19 Maggio 2007 eco l'ultima foto.. le altre le pode' trovar sulla mia gallery a questo indirizo ... altri ghe xe 'ndai far foto?? su dai Cita
trert Inviato 20 Maggio 2007 Segnala Inviato 20 Maggio 2007 grande av!!! mi iero oggi alle gare e go fatoun per de foto ga vinto per la cronaca la barca gialla che te ga fotografado che vigniva tirada su dala gru.. molto bel el tutto però poco pubblicizzado.. Cita
tuxav Inviato 20 Maggio 2007 Autore Segnala Inviato 20 Maggio 2007 grasie muli :D si in efeti xe sta tropo poco publicizado.... iera dificile capir dove iera i ormegi.. quando anni fa iera el campionato del mondo vero coi bolidi veri che iera sule rive iera tropa tropa roba.. se trovo le diapoo e xe qualcosa de decente le metto ... deso spetemo le foto de trert :D Cita
trert Inviato 20 Maggio 2007 Segnala Inviato 20 Maggio 2007 ecco le mie: i elicoteri che girava prima dela partenza e qua subito dopo la partenza (la partenza me ga un poco deluso i xe partidi abb lenti.. ) Cita
trert Inviato 20 Maggio 2007 Segnala Inviato 20 Maggio 2007 e qua i riva in tromba prima dela curva.. con un sorpasso all'interno fantastico.. Cita
trert Inviato 20 Maggio 2007 Segnala Inviato 20 Maggio 2007 cos che gavesi voludo esser lassu e qua i porta el vincitor fora dell'acqua.. Cita
trert Inviato 20 Maggio 2007 Segnala Inviato 20 Maggio 2007 lavori in corso.. e per finir.. questo che all'inizio me pareva el più figo xke alla partenza iera tra i primi.. xe tipo affondado al primo giro causa un guasto e el iera tutto abbacchiado che meteva apposto el suo scafo.. tute le altre foto su: pPhoto :: Offshore 2007 :: tempodiaframma Cita
tuxav Inviato 20 Maggio 2007 Autore Segnala Inviato 20 Maggio 2007 Belisime le foto fate col Bianchin :D :D e qua se vedi la diferenza de qualita de un L .. veramente bele, detagli e colori che no ga confronti !!!!! :D complimenti !!!!!! Anche l'AF velocisimo e preciso ga fato el suo... me scondo con le mie Cita
Renè Inviato 1 Giugno 2007 Segnala Inviato 1 Giugno 2007 (modificato) La foto in alto con scrito "lavori in corso" (quela col motor in primo piano meso a fogo per intenderse) xe vignuda veramente ben, bravo Tuxav Modificato 1 Giugno 2007 da Renè Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.