Jump to content

Recommended Posts

Posted

Secondo le previsioni, dopo el slavazon de ieri, xe previste altra piova sia per oggi che per doman. I metereologi disi che tutto questo, unido al vento de libeccio, podessi crear facilmente una mareggiata.

Preparemo i trombini....

Posted

con perturbazioni atlantiche? Come xe posibile? De quel che so mi, doveria girar in libeccio o sciroco (dal Africa), per poder far maregiade serie.

Posted

Ieri iero a Veglia a sommozzar e ne xe andà de lusso. Ciel coverto, ma el mar iera liscio come l'oio e niente piova :D Go senti che qua inveze la piova ga fatto un disastro in centro...

una mareggiata... beeel :D

Eh, nianche tanto bel. El libeccio xe el vento de SW, e data la posizion de Trieste xe quel che fa più danni sulla costa. Per fortuna xe raro a Trieste, ma l'ultima libecciada forte de un paio de anni fa ga completamente distrutto la scogliera del terrapien de Barcola e ga fatto seri danni anche a quela della pineta. Certo xe un bel spettacolo de veder, ma dopo metter le man al portafoglio xe un poco meno bel :(

Posted

Speremo ben per doman ara

Go de andar far dei esami per la mia alergia al poline e no volessi già che ghe son eser costreto a farme pure la patente nautica!! :cossaaa?:

Posted (edited)

con perturbazioni atlantiche? Come xe posibile? De quel che so mi, doveria girar in libeccio o sciroco (dal Africa), per poder far maregiade serie.

I ga dito che ogi saria sta libeccio dopopranzo (no so a cche ora), anche a ora de pranzo i ga ripetù!

Edited by Nona Picia
Posted

ieri ciò iera robe de matti

vado zo in marina con la 9

e ciò el conducente a un certo punto(via Mazzini) ne fa..."signori me dispiasi ma mi oltre de qua no rivo andar avanti"...scendo e vardo la fine de via mazzini....altro che via mazzini...Via del Rio Dele Amazzoni!!!!!'ca mastela!!!!

mai visto na roba compagna in vita mia!!!

Posted

Noi ierimo de quele parti in ristorante, nel culmine del bruto tempo ierimo al coverto, ma ancora un poco l'acqua entrava nela veranda e certe strade co tornavimo indrio le gaveva ancora fiumisei de acqua che coreva.

Credo proprio che nianche a Proseco sarìa sta bel esser in mezzo ala piova in quei momenti! :cherobeara::piovaintesta:

Posted

ieri go avu la bella idea de ndar in città in scooter... iera anche bel tempo fin circa le cinque e quaranta co in città ga inizia ad alzarse un vento gelido, xe riva un nuvolon nero/grigio e poi l'acquazzon... risultato: son tornada a casa slavazada :p però almeno no iera acqua alta stile Venezia :D

Posted

ma xe vero quel che ga scritto el piccolo oggi? ossia el paron de una pizzeria su le rive tutto inca..vola'( perche ghe vigniva acqua dentro el local anche per i cessi ) ga dito che i ga sbaglia la pendenza dele rive , ossia invese de defluir l'acqua verso el mar la va verso l'interno?

Posted

la pendenza dele rive xe cussì de quando che i la ga imbunide un poco più de un secolo fa. Semai, xe de veder come che xe fati i tombini adesso, no xe più quei in corispondenza del marciapie ma una specie de fenditura in mezzo ala pavimentazion, che de solito se impinissi de ciche butade dentro. ecotelo per esempio in Piazza Goldoni

2001070006087053525_rs.jpg

2001070987084025900_rs.jpg

Posted

ma xe vero quel che ga scritto el piccolo oggi? ossia el paron de una pizzeria su le rive tutto inca..vola'( perche ghe vigniva acqua dentro el local anche per i cessi ) ga dito che i ga sbaglia la pendenza dele rive , ossia invese de defluir l'acqua verso el mar la va verso l'interno?

anca a mi i me ga segnalado sta storia. No volevo crederghe, assurdo! (se xe vero) xe da *Dementi*

Posted

i devi gaver sbaia qualcosa anche in piazza unità dato che ogni volta che piovi (e non parlo solo dell'altro giorno ma anche co piovi de meno) diventa una enorme pozzanghera :S

Posted

E magari sti progetisti xe i stesi che vol far i postegi subacquei? :D (roba fatibilisima, e anca giusta. A patto de saverla far, però)

Posted

al di là de pendenze dele strade che se fosi vero saria de meterli a disfarle a son de pala e picon el problema grosso secondo mi xè questo:

pulir le canalete dopo che xè venudo zo un diluvio che ga fato danni e ga fato partir le lamentele dela gente no servi granchè...

lunedì passando in auto su strada de opicina, direzion obelisco, guardavo le canalete...le xè piene de tuto quel che xè venudo zo el giorno prima...chissà quando i pulirà e nel frattempo al prossimo diluvio altro fiume in piena verso city.

ok, xè fora del centro....però xè un segnal delo stato dele strade e dele canalete...

sto bruto tempo iera ben che preanunciado...anzi se le previsioni fosi stade giuste gaveria piovudo adiritura la setimana precedente x cui la ne xè andada de lusso...

se proprio "no i vol" pulir ste canalete perchè i ga de far altro """""""ok""""""" ma almeno che i ghe distribuisi a chi ga negozi a rischio maregiate dei grandi sacchi de sabbia o altro x tentar de blocar l'entrata de acqua (redi de pesca anche al limite cusì i sparagna sula zena dopo :p )

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Home
Activities
Sign In

Sign In



Search
More
×